Kızlık zarı neden var herşeyin bir var olma amacı vardır mutlaka?

erkeklik zarı falan yok öyle bişi


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Haci bilmiyorum ne ise yaradigini ama o olmasaydi varya uff gelen giden yapardi be. Simdi bir engelleyici var onlerinde. O olmasaydi ortalik fenaydi. Iyiki varsin zar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bebekken falan mikroplardan korusun diye cunki beze yaptiginizda orayada bulaşabilir ondan bebekler kendine dikkat edemez diye.
    ama ben varacagim insana bakire varmak isterim sevgilim ide ben nasil bekliyorsam oda beklicek. irkcilik ayrimi olmamasi gerekiyor erkek elinin kiri diyerek yapilanlara karsiyim

    Her gun baska bir kizla yapipda bakire bir kiz arayanlara afedersin gotumle guluyom :)

    0|0
    0|0
    • Helal Olsun d[^_-]b

    • erkekler ile bir tutmayın kendinizi bizim cinsel isteğimiz sizin ile bir değil

    • Biliyorum biz bastirabiliyoruz ama bende bakir bir cocuk ariyorum dan bahsetmiyorum.
      . sinir oldugum sey adam hergün birisiyle yapıyor ama bakire bir kız arıyor o tiplerden bahsediyorum

  • Çok basit, şimdi kızlar doğduklarında altlarına yaparlar bilirsin. Eğer o zar olmasa olan b.. k bebeğin içine kaçar, enfeksiyon kapar, ölür.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • güvensizlik problemimi kaldırır o olmasaydı eşler evlendiğinde daha önce biriyle zina yapıp yapmadını anlayamazdı ama o şey sayesinde güven problemi ortadan kalkıyor.

    0|0
    0|0
    • zaten bu nesilde zina yapanlar diktiriyor insanlar şeytanlaşmış ama dinen onlarında cezası öbür tarafda kesilcek bu dünyada çözümü buldularda mahşerde hesap ağırdır hani.

  • Erkekler sünnetsiz Kadınlar bakire yaratılmıştır Erkegin görevi sünnet olmak kadının görevi kendini helaline saklamak anladın

    0|1
    0|0
  • Olayi guven ve ya bir kilit olarak dusunmeyerek tibben soyle izah edeyim
    Bebekler anne rahminden ciktiktan sonra yeni dunyaya tam mahiyette alisamazlar bu sebeple cok daha sık hasta olurlar bu sebeple Allah kiz cocuklarina kizlik zari adi verdigimiz bir zarla erkeklere ise penis ucunda bulunan fazla parcayla hastalikardan koruyuculuk bahsetmistir belli bir sure sonra ise erkekler sunnet edilerek kadinlar ise cinsel iliski ile (helal olarak) gorevi tamamlanmis uzuvdan kurtulmus olurlar aksi durumda Yenidoğan bebeklerin bu yolla cokdaha fazla hasta olmasi icten bile degil

    0|0
    0|0
  • Mikropdan korusun diye
    farkindaysan bizim penis ucu kucucuk iceri zor gider mikrop onlarin buyuk direk organlara gidiyor mikrop bulassa orayi korumasi icin derler de sacma olan bozulunca ne oluyo gene aciliyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...