Memelerimin olmasını istemem anormal mi ?

ben erkek olarak memelerim olsun istiyorum benim karakterim sanki memelerimle bedenimle bir bütün olucak gibi hissediyorum. gay değilim. ama istiyorum bunu siz ne düşünüyosunuz ?


0|0
11|12

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 10

  • Şu sitede gördüğüm en marjinal sorulardan biri.

    cevap:Efenim Türk kızlarınınkiler bile tahta seninkiler nasıl Cristina Hendricks kıvamı olsun?

    0|1
    0|0
    • beni bi sen anladın necro. kaderine küs diyosun ok.

  • hormonal haplar var diye biliyorum onlardan kullanabilirsin göğüs yapması için.

    0|1
    0|0
  • Erkek nesli azalıyor yaknda erkeksiz kalcaz ya nemzaman yesil gözlü sarı kafalı bi oğlum olacak acaba benim yaa

    0|1
    0|1
  • şakacı :D

    0|1
    0|0
    • şaka değil zamanla bu marjinal isteğinle dalga geçilmesini sen de dalgaya almaya başlıyosun sadece.

  • evet anormal.

    rahatsızlık veriyo mu bu durum?

    0|1
    0|0
  • silikon taktir.

    0|1
    0|0
  • :) Gerçekten marjinal. Yani gögüsleri küçük kızlar yöntem buluyor ama geçici tabii siz ancak hormon ilaçlarıyla çözebilirsiniz bu durumu.

    0|0
    0|0
    • hormon istemiyorum doğal yolu da yok

    • sadece dış görünüş istiyorsanız kızların kullandığı yollar diyeceğim ancak siz gerçekte olmasını istiyorsunuz. Malesef yok.

  • allah yardımcın olsun kardeş, ne teşhis koydular sana

    1|0
    0|0
  • türkıye magazınıne yani panpişlerr olarak boy gösterırsın artık :D

    0|0
    0|1
  • üstten bakınca o kadar güzel gözüküyo ki...haklısın ne diyim :D

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • 0|0
    0|0
  • Göğüs kası olsn tamam ne var bunda :S

    0|0
    0|0
  • agırlık çalış.

    0|0
    0|0
  • Hayır oldukça normal ben neler neler istiyorum bir bilsen!Gardrop osmanın elindeki salatalık gibi cinsel organım olsun istiyorum ama doğal yollardan : ))

    0|0
    0|0
  • ben mesela hormon dengesizliğinden dolayı o dediğin şekilde ve hiçte memnun değilim dümdüz tahta gibi olmasını isterdim.inancıma göre günah olmasa kredi çeker estetikle düzeltirdim.kas yaparken olmasını farklı böyle portakal gibi olması farklı.

    0|0
    0|0
    • o estetik günah olmaz bence aldırabilirsin yani.

    • sağlık açısından sorun teşkil etmiyor ayrıca jinekomasti değilki müdehale edilsin o yüzden malesef olmaz.bunun olur yanı korse sarmakki onunlada uğraşamam ve spor yapmam lazım sürekli.

  • ahahhahahhah

    0|0
    0|0
  • Olsa ne olmasa ne gardaaaş.Bebemi emzirecen? :)

    1|0
    0|0
  • cayır cayır emicen di mi sonra?!1

    1|0
    1|0
  • kendi memeni elleyince tahrik olacağını sanma

    0|0
    0|0
  • hemde çok

    0|0
    0|0
  • travesti deriz sana

    0|0
    0|0
    • Travesti kılık değiştiren kadın ya da erkek anlamına gelir.Memeleri var diye bir insana travesti denmez.

    • baskuler is right.

    • Kadın gibi giyinip süslenen eşcinsel

      diyor tdk... halk arası kullanımı ameliyat olmamış hormon tedavisi görmüş transseksüeldir

  • No comment (yorum yok!)

    0|0
    0|0
    • iyiki söyledin söylemesen ben onu yorum var ama canım söylemek istemiyo çünkü tam bi malım diyosun sancaktım

Yükleniyor...