A mi diim b mi diim ne diim?

Smdi markete gidicem arkdaslar. Prezervatif onerisi istiorum hangisini alayim?


0|0
1|28

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 27

  • tenine hangisi daha çok yakışır bilmem ki

    1|0
    0|0
  • okey

    1|1
    0|0
  • durex tabıkıde

    1|0
    0|0
  • karma al

    1|0
    0|0
  • o piti piti diye başla, şansa ne çıkarsa
    şansına güvenmelisin

    1|0
    0|1
  • Okey yuksek haz

    1|0
    0|0
  • hayırdır?

    1|0
    0|0
  • durex gerçek dokunuş tercihimdir :D

    1|0
    0|0
  • ok kaliteli

    1|0
    0|0
  • sen niye alıyon prezervatifi çocuk niye almıyo

    1|0
    0|0
  • Geciktirici etkili al ;-) hangi takımlıysa onu da göz önünde bulundur :-)

    1|0
    0|0
  • Naneli alda ateşin sönsün

    0|1
    0|0
  • ben daha farklı bir soru bekliyodum ama -_- prezervatif varken oral yapar mısın yapacaksan meyve aromalı al bide et ete değmeli diyosan ok hisset al

    0|0
    0|0
  • Süreç le seks yap,
    Yaşadığını anlaaaaaa :)

    0|0
    0|0
  • c en iyisi

    0|0
    0|0
  • oyuncakçıya git ceviz al :) Artık içinden ne marka çıkarsa :) Yan sanayi merdiven altı üretim.

    0|0
    0|0
  • Adama bak la karısını prezervatif almaya markete gönderiyor.

    0|0
    0|0
    • :D :D sadece erkekler mi alir alla alla:D

    • Hepsini Göster
    • Ne var yaa alla alla :D

    • Ben hala kıpkırmızı oluyorum alırken :)

  • Sabah sabah nedir bu ya

    0|0
    0|0
  • ne farkeder?

    0|0
    0|0
  • Okey

    1|0
    0|0
  • Çifte haz veya tirtikli al eminim ikiside çok iyi iş görür :))

    1|0
    0|0
  • ok al bence çifte hazlı olanında ince bişey doyamazsın tadına :)

    1|0
    0|0
  • Buyuk boy al orta alma

    0|0
    1|1
  • Bulabilirsen titreşimli ve kalınlaştıranlardan al.

    Bana kalırsa kullanmak çok gereksin..

    0|0
    0|0
    • Titresimli prezervatifmi varmis?

    • Hepsini Göster
    • Aman onu biliom

    • Neyi biliyon?

  • eczaneden al da ne yapacaksın?

    1|0
    0|0
    • Kafama gecirip ev soymucam heralde napilir

    • Hepsini Göster
    • Alisverisi ben yaptigimdan olabilirmi? Ozellikle onun icin gitmiorum. Ilk defa kullancaz secenek cok napcami bilemedm bende

    • hee ozman okey aralarında en iyisi okey markanın modellerine bak

  • Et ete değmeli

    1|4
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • sen nie alıyosun

    0|0
    0|0
    • Market alisverisini ben yaptigim icin

Yükleniyor...