Mavi pantolon giyen gay mi bunun ne alakası var?

Mavi pantolon giyiyorum arada lacivert kapalı sarı gibi apaçi diceksınız şimdi ama alakam yok derler mavi pantolon giyen gay bunun ne alakası var ? kızlar siz ne gözle bakarsınız ?


0|0
14|5

En İyi Kız Görüşü

  • eğer kötü durmuyorsa anormal bi gözle bakmam.. ama gay gibi duruyosa yani dar paça mavi/sarı pant. üstüne dümdüz kılsız,kassız (orman gibi kıllı bir göğüs değil kast ettiğim) bi göğüsün varsa V yaka bi dar tişört giyersen bide saç falan bi tuhafsa tiki gibi gözlüklerinde varsa gay gözüyle bakarım.. abartılı bi görünü yoksa bakmam. tamamen senin giyiminle alakalı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • babam görse kovalardı valla ,hatta evlatlıktan red ederdi okadar yani:)

    0|0
    0|0
  • renkli pantalon giyen erkekleri sevmesem de yakışana yakışıyıor...Arda Turan'ı saymazsak :D

    0|0
    0|0
  • Sen gay değilsen başkası gay demiş ne fark eder. Kızların, insanların görüşüne göre giyinirsen hiç bi zaman kendin olamazsın. Ben renkli pantolonları çok seviyorum.

    0|1
    0|0
  • hayır çok güzel bence sen böle devam et :D

    0|0
    0|0
  • cobanmisin yoksa..

    1|0
    0|0
  • bilemedim =/ bazen çok itici olabiliyor kimisinde.

    0|0
    0|0
  • başka yorumlarda da dedğim gibi :)) duruşun_tavrın önmli yok sarı yok pembe hiç farketmz..

    0|0
    0|0
  • güzel

    0|0
    0|0
  • Salakça yaklaşım -genelleme-önyargı.

    0|0
    0|0
  • Ne alakası var güzel kombin yapabiliyorsan ne ala :D

    0|0
    0|0
  • Sen milletin dediğini takma yakışıyorsa yakışıyordur.

    0|0
    0|0
  • bence farklı olmak iyidir herkesle bir olmak ve klasik olmak bana hiç uymaz

    0|0
    0|0
  • sağ

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 5

  • tokalı koca bi kemer takmadıkca ve ustunede apaçi tarzı gomlek gıyp gomlegı yarıya kadar acıp kıllar gozukecek derecede yani bide kolye takmadıkca tasma tarzı olanlardan sorun yok dostum bence :D

    0|0
    0|0
  • diğer aksesuarve gömleği bişey diyememde mavi pantolon giyenlerin gay oldugunu sanmıyorum ozamanyüzde 90ımız gay

    0|0
    0|0
  • bende mavi giyiyorumda hertürlü aktifim biri öyle bişi derse gel deneyelim derim

    0|0
    0|0
  • saçmalık

    0|0
    0|0
  • aptal bir önyargıdan başka bi şey değil

    0|0
    0|0
Yükleniyor...