Vajinamın rengi normal mi?

Genelde ya kahverngi oluyor beyaz veya pembe diye konuşuluyor ama benimki kenarlar normal ten rengim buğday yani ama iç dudaklar kırmızımsı gibi pembe değil bu normalmı? bakireyim iliskiyede girmedim


0|0
126

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 25

  • hey gidi gunler pardon ynlş oldu bayan

    0|1
    0|0
  • Gayet normal canim. Bu renk olayini takinti yapmayin. Temiz ve bakimli olduktan sonra her kadinin vajinasi guzeldir ve oral seks zevkle yapilir.

    0|0
    0|0
  • normal tabikide

    0|0
    0|0
  • nerden cikito bu sorular ya :)))

    0|0
    0|0
    • benden :D

    • Hepsini Göster
    • ne gibi pahalya mal oldu

    • burada konusuyomusum baska soruda ahlak dersi veriyomusum son gorus yorumlarima bak anlarsin sanki burada zina yapiyoz

  • Normal.

    0|0
    0|0
  • her hangi bir akıntı koku veya agrı yapmıyorsa normaldır.. takılma

    0|0
    0|0
  • işediğinde ışık vururken gökkuşağı oluşuyormu

    1|0
    0|0
  • içine bukalemun kaçmış :D

    1|0
    0|0
  • Simdi biz burada pipimizi anlatsak abaza oluruz demi 😄

    1|1
    0|0
  • En guzeli bu

    0|0
    0|0
  • normal de kişiye göre değişir bu sıkıntı yapma

    0|0
    0|0
  • Bir standardı yok bunun rahat ol genelde hepsi normal

    0|0
    0|0
  • Benim bildiğim mavi olması lazım. 😮😮😮😮😮

    0|0
    0|0
  • O ne la? Brezilya karnavalı gibi rengarenk :)

    0|0
    0|0
    • dış dudak normal renk yaa iç kısmı kırmızı gıbı hanı hava almıyo dıe mı acaba

    • Şakasına takıldım hanımefendi :) garip birşey yok normal yani vajinan, her insanınki farklı olabiliyor

    • anladm :)

  • tıbbi olarak normal

    0|0
    0|0
  • Fark etmez vajinanın her türlüsü zevk verir.

    0|0
    0|0
  • çok güzel renk bence.. ağda kullanıyor musun?

    0|0
    0|0
  • =) bence güzel rengi önemli değilki =)

    0|0
    0|0
    • şekli ve darlığı mı önemli ama koyu oluncada sevmiyorlarmış diye çok okudm bu sitede

    • Hepsini Göster
    • hm peki

    • zaten duydukça eller titriyor :D

  • Görmeden bir şey diyemeyecegim :))

    0|0
    0|0
  • Normal iste

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 1

  • jiletle alıyorsan kararır bu normaldir. bence jileti bırak. bende senin dediğin gibi degil.

    0|0
    0|0
    • zaten jilet vurulan yerde değil kırmızlk ayrıca lazer yaptırıorm yanı normal bakınca açık renk ama aralaynca kırmızmsı gibi anlamadm

Yükleniyor...