Erkekler penis boyunu çok sıkıntı yapar mı?

Mesela ideal penis boyundan düşükse penisi çokmu üzülür :) Birde ideal penis boyu ne kadardır? :)


0|0
0|30

En İyi Erkek Görüşü

  • gayet memnunum sıkıntım yok :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 29

  • ideal penis boyu çocuk yapmak için soruyorsan 8 cm ve üzeri
    cinsel mutluluk için ise ideal penis yoktur ideal erkek vardır. ideal erkek de kendini bir kadınını 5 düşünen kadınını mutlu eden erketir

    0|0
    0|0
  • 11 cm in altında ise normal değildir

    0|1
    0|0
  • 9-10 cm. Altındakiler Normal Değil Diye Biliyorum.

    0|0
    0|0
  • Sikinti yapmiyorm 15 16 civari normaldir fazlasi can yakar

    0|0
    0|0
  • 12 cm ve 16 cm de dahil tr ortalaması hadi 17 olsunda daha yüksek söyleyenlerin babası zencidir. boyu değil işlevi derler genelde 12 lik bir adam iyi bir performans sergiliyorsa ona yetmelidir

    0|0
    0|1
    • bende 18 den yukarı falan söyleyenlere inanmıyorum zatne.

    • ya vajinanın alabildiği bir kapasıte var zaten 25 olsa ne olacak ki

  • Penis boyunu sorun yapan , ya da ego tatmini yapan insanlar mevcut.
    Ama sunu anlamıyorlar, önemli olan partnerinin ne düşündüğü
    İdealini siz söyleyin

    0|0
    0|0
    • 12 15 arası idealdir benim bildiğim.

    • Dediğim gibi oturup ölçmezsin
      Karşındakini tatmin edebiliyorsa ideali o
      Fazla büyükte rahatsız eder, ilişki sırasında agrı yaratır

  • 15 cm ideal penis boyu

    0|0
    0|0
  • 20 cm ideal sıkıntı yok

    0|0
    0|0
  • Çok üzülüyoruzzz ühühühühühühüh :D

    Hiç sıkıntım olmayan bir konu. Yeterince uzun ve kalın.

    0|0
    0|0
  • kafa haric 22 cm ideal.

    0|0
    0|0
  • 15 cm ideal daha 17 cm olan da sorun yapıyor sorun yapılacak bişi değil benimkini hiiiç sorma :p

    0|0
    0|0
  • Küçük ise yapar

    0|0
    0|0
  • şu an 20 santım bir o kadarda yerin altında var :D

    0|0
    0|0
  • Kalın damarlı 17.5 santim yetiyo yani dibini bulamasakta rahatlatıyorum

    0|0
    0|0
  • Te allam ya :):)

    0|0
    0|0
  • türkiye standartları 14-15 cm aralığındaymış bir sitede okumuşştum

    0|0
    0|0
  • galiba seninki minik ki kadın nickiyle bide gizli merakını gideriyon

    0|0
    0|0
  • Benimki 17 cm ve epey kalın. No problem

    0|0
    0|1
  • şimdi atıcaklar. ruloya sarıyorum belime doluyorum diyenler olucak hazırlıklı ol

    0|0
    0|0
  • önemli olan karşıdaki kızın ideali senin idealin kaç

    0|0
    0|0
  • bilmem hiç ölçmedim ama memnun kalmayan yoktu yani ;)

    0|0
    0|0
  • Sıkıntı yapsalar ne olacak sanki büyüyecek :D

    0|0
    0|0
  • Boyu önemli değil

    0|0
    0|0
  • 15 cm iyidir.

    0|0
    0|0
  • 13-14 santim her kadının işini görür biraz da kalın olmalı

    0|0
    0|0
    • Bende öyle düşünüyorum

    • sizi tahrik eden sıcaklığı zaten

  • Zaten o videolardaki zenciler hep hap kullaniyo onlarinda normal penis boyu bazi saflarda buna inaniyo :D

    0|0
    0|0
  • çook sıkıntı yaparlar allaha şükür bnim öyle bir derdim yok ;)

    0|0
    0|0
    • İymiş :)

    • Hepsini Göster
    • İşim olmaz iyi geceler

    • tamam sen bilirsin öpüldün görüşürüz

  • Aynen ya Zencilere baktıkca ağlıyorum :((( nediyon la sen değişik

    0|0
    0|0
    • Erkek penisi izlemek hoşunamı gidiyor? Gaymısın.

    • Hepsini Göster
    • Uğraşamam şimdi seninle.

    • O beyin yok zaten uğraşma gece gece başını arayandan ne beklenir :)

  • şimdi herkes 18 20 diye sallıcak ama %1 yok öyle bişey. geneli 12-16 arasında. benim 15 filmlerdeki gibi tabiki değil ama asla böyle bişeyin küçük gelebileceğine inanmıyorum :D.

    0|0
    0|0
    • 15 cm küçük diyen kendinde denesin 15 cm bence acıytıyormu :)

    • yani bencede bakıyorum 13e bamya falan diyenler olmuştu 2 cm o kadar farkeder mi demiştim aldım mezureyi 13e baktım heralde doğru delğe sokmadığını düşündüm afedersin.:D

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...