Sorum kızlara ama erkeklerınde bu konuda bı bılgısı varsa cevaplarınızı beklerım?

merhaba oncelıkle ben 18 yasında kızım. son zamanlarda farkettımkı kızlık zarımda bır delık var ama daha oonce hıc karsılasmadım da ılıskıye de gırmedım tam ortasında ve kucuk demıcek gıbı bıraz buyuk bakınca belllı oluyo ama yınede ben cok endıselıyım her kızda bu var mı kızlar sızde de var mı normal mı yanı bu been sonradan farkettım onceden var mıydı yoksa sonradan mı olusan bısey bu?


0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Arkadaşım merhaba,

    Kızlık zarları 4 çeşittir, delikli olması normaldir, bir sorun yok...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Adet olunca o kan nasıl çıkmalı sence dışarı? Kızlık zarı demek delik tamamen kapalı demek değil ;)

    0|0
    0|0
    • ya ıste bende ona anlam veremedım sonradanfarketmısım var oldugunu :))))

  • olabilir yani ama ilerde sorun yaşamazsın inş

    0|0
    0|0
  • herkesde var o normal. googleden resmlerine baksana

    0|0
    0|0
  • Yahu normal rahat ol. Ve asla kanma zaten kız değilsin diye birşey yapmak isteyen olursa

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Kızlık zarına nasıl baktığın merak konusu.

    0|0
    0|0
    • ya ıste tam o kısmına dısardan bakılınca seyımde bı bosluk var o kadar detaylı yazamadım

    • Hepsini Göster
    • @CoolPew aynadan bakmıştır muhtemelen... En az 3 - 4 santim içerde olması lazım ama görmüş bir şekilde :D

    • ya bunda anlamıcak ne var arkadaslar oraya kızlık zarı yazdım cunku bıraz nazık olayım dedım sızın anlıcagınızı duusundum yanılmısım
      aynadan baktım ve orada acıklık vardı buu

  • onu nasıl gördün ki:)

    0|0
    0|0
    • aynanın karsısına gecıp bakınca dıstan gozukuyor o kısımda bır bosluk

    • içini açıp mı baktın nası gördün hala anlamadım çünkü

  • Sanirim dogustan. Bende öyle birşey farket medim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...