Kız arkadaşımın meme ucu yok vakumluyorum resmen çıkmıyor , nasıl olacak bu iş?

Arkadaşlar kız arkadaşımın meme ucu içine kaçmış çıkmıyor bu normal mi böyle şeyi duyan kızlar erkekler beni bilgilendirebilir mi?


0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • Benimde normalde uclari cok yoktur ama bir usudugum zaman banyo yaparken ya da iliski sirasinda uclari findik gibi cikar. Cok etkilenmiyo olabilir mi kiz arkadasin

    0|1
    0|0
    • çok etkileniyor ıslanıyor baya ama sadece meme ucu cıkmıyor

    • Kimi insanlarda boyle olur. Islanmasi falan da varmis halbuki meme ucunun hayli hayli cikmasi gerek ama kisiden kisiye degisiyor iste

Kızlar Ne Diyor 2

  • ısır durmadan :)

    0|0
    0|0
  • Anne olunca cikar

    0|0
    0|0
    • anne olmadan önce?

    • Hepsini Göster
    • boşuna mı uğraşıyorum?

    • Evet aynen oyle knetten bakabilirsin

Erkekler Ne Diyor 3

  • Gucun yetmiyordur elektrik süpürgesi kullan :)

    0|0
    0|0
    • Yok kardeşim öyle bir vakumluyorum ki elektrik süpürgesi yanımda yemeğin üstündeki yağ gibi kalır

    • :) fikrim yok

  • Kız arkadaşın kaç Yaşında minyon bir tip mi?

    0|0
    0|0
    • minyon

    • Minyon kızlarda Yapısal bir özellik öyle sonradan büyüme falan bekleme. Eğer evleneceksen ileriyi düşünüyorsan çocuk olduğu zaman haliyle anne olunca süt geleceği için Uç kısımı daha belirgin olacak ama öyle çok kabarık olmayacaktır

  • benim de başına geldi boyle bir durum. ama cok önemli degil meme memedir :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...