Prezervatif sevmeyenler, prezervatife alternatif olarak neler yapıyorsunuz?

Nasıl zevk alabiliyorsunuz.sonuç hiç his yok.bayanlar bile sevmiyorken (zorunlu haller dışında) Prezervatife alternatif olarak neler yapıyorsunuz


0|0
7|42

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben hiç sevmem prezervatifi.KAdının sıcaklığını hissetmeliyim.Dışarı boşalmayı da sevmiyorum ta dibine en derinlere kadar girmek ve boşalmak istiyorum. seks yaptığım bayan arkadaşım korunuyor yapacak bir şey yok.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 41

  • alternatif bir şey yapamıyoruz maalesef ama sevdiğimziden de kullanmıyoruz. 5 dk lık bir zevk için hamilelik kısmını göze alamıyorum. Sonrasında yaşanacak sıkıntıları düşününce kullanıyorum prezervatif. Diyecekseiniz ki bir sürü hap ve yöntem var ama en pratiği bu. Tak ve çıkar bu kadar

    0|0
    0|0
  • alternatif olarak kese kağıtı kullanıyorum ...

    0|0
    1|1
  • dogum kontroll hapı.przervatifle hiç bişey anlamıyorum yaptıgımdan

    1|0
    0|0
  • şapkasız çıkmam abi diye mfö nün oynadığı bir reklam vardı ya bende o reklama gönderme yaparak Prezervatifsiz girmem abla diyorum...

    0|2
    0|0
  • Koli bandı alternatif olarak.

    0|1
    1|0
  • kalın olunca his kendiliğinden geliyor

    0|0
    1|0
  • artık günümüz teknolojisinde kullanılması bi tuhaf kaçan korunma yöntemi. hap, spiral olmadı geri çekme olur ama kondom istemem arkadaşım.

    0|0
    0|0
  • valla alternatifi tüplerini bağlatırsın ama belli bir yaştan sonra bence yani çocuk yapçanmı yapmıcanmı falan onları yaşadıktan sonra en rahatı o ama şimdilik kendime hakim oluyorum geri çekiliyorum başka yapçak bişi yok

    0|0
    0|0
    • bence oda bi yöntem değil.tamda o nokta haydi geriye :(

    • evet ben neysede partner için bazen kötü olabiliyo onun yarıda kesilmesi daha kötü devamlılık olmayınca :( aklıma başka yöntem gelmiyo valla günü kurtarmak adına? sizin varmı bildiğiniz bişi erkekler için ama

  • Alüminyum folyo,poşet,gofret kabı,strech film,çorap,bere,bant evet bunlar iş görür.

    0|0
    1|0
  • çook zorda kalmassaam kullanmıyorum ...

    0|0
    0|0
  • his olmadığını nerden biliyorsun.bende his var.prezervatif orgazma engel değil ki.bence karşılıklı his,arzu,istek ve sevgi olduktan sonra sorun değil

    0|0
    0|0
  • et ete deymediktensonra zevk alınmaz hap la devam

    0|0
    0|0
  • Kim seviyor ki?

    0|0
    0|0
  • sevmiyorum kauçukları :(

    0|0
    0|0
  • Genelde geri çekme her kız doğum kontrol hapı kullanamıyor :( malum anasından babasından çekindiği için bu tür hapları evde barındırması zor

    0|0
    0|0
  • prezervatif yaşamdır :)

    0|0
    0|0
  • duşa pardesü ile girmek gibi diye bir yorum dinlemiştim bir filmde,elbette sevmiyoruz...ya geri çekilme yada kadın hap kullanır...

    0|0
    0|0
  • geri çekilme

    0|0
    0|0
  • dışa boşalma en iyi yöntem ama takmak zorunda kalıyoruz genelde en iyisi bayanıon korunması o spermlerin içe akması içerde olmak daha başka tabi ki

    0|0
    0|0
  • tam bosalna anında dısarı cıkartım vucuduna tazikli tazikli fışkırtmak ve o beyaz spermleri selpakla sonra teker teker silmek en cok zevk verici seydir

    0|0
    0|1
  • Lastikle degil kadinla yatmak isterim. cok esli degilim. zaten bu sebepten ben korunmuyorum.

    ama bir gun mecbur kalirsam cikartir disari fiskirtirim.

    0|0
    1|0
  • ADET GÜNÜNÜ SORARIM TEHLİKE YOKSA DONU HEMEN SIYIRIRIM.

    0|0
    0|0
  • o da ne ben extra birşey sevmem öyle zaten birkaç denedim hepsi küçük geldi zor bela denedim ama diğerinin yerini kesinlikle tutmuyor

    0|0
    0|2
  • insanı eşiyse et ete değecek:)

    0|0
    0|0
  • kendini kontrol etmek gayet mantıklı yol. veya karşı tarafın ilaç kullanması

    0|0
    0|0
  • risk almayı sevseydim cambaz olurdum

    0|0
    0|0
  • şapka takıyorumm :):)

    0|0
    0|0
  • prevervatif ile sex pardesü ile duşa girmek gibi...ben almiim..dikkat etmesini bilirim...

    0|0
    0|0
  • hap kullan sıkıntı yaşamazsın yada ayda bir iğne vurdur hamile kalmazsın.

    0|0
    0|0
  • son anda çıkartıp üzerine boşalıyorum

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 7

  • benm için sorun yok ama cidden erkekler zevk alıyor mu merak ediyorum..ben hem ilaç kullanıyorum hem de dışa boşalttırıyorum ..sağlama almak lazm .)

    0|1
    0|0
    • Hem hap kullaniyorsun hemde disqrimi bosaliyo sacma degilmi zaten onlemini aliyorsun

    • olsun...ben sağlamcıyımdır :)

  • erkekler zevk alır mı almaz mı bilmem, banane de, kadınlarda zevk konusunda bir problem olmuyor bence.

    0|1
    0|0
  • nasil his yok bacim ya? vibratorle de mi zevk almiyorsun. o da plastik, oburu latex yani. icime 3 cm girse hissederim hani.

    0|0
    0|0
  • aylık iğneler var gidip vurul daha etkili oluyor

    0|0
    0|0
  • Prezarvatif kullanmayanlarin %80 ni baba oluyor arastirmalarda simdi degilse bile bi kac yila

    0|0
    0|0
  • ikimizde korunmuyoruz. partnerim geri çekiliyor sonrada üstüme boşalıyor. şu ana kadar herhangi bir sorun yaşamadm. ama zamanı iyi ayarlamak lazm

    0|1
    1|0
    • ateşle oynuyorsun ,boşalmasa bile zevk suyunun içinde sperm olma olasılığı var

    • 1.5 senedir birlikte oluyoruz herhangi bir sorun olmadı. kendi istemiyor Prezervatifl kullanmak. bende hap kullanamıyorum sağlık nedenlerinden dolayı

    • bilmediğimden soruyorum. acaba erkekte zevk suyu çıkmama ihtimali varmı?

  • prezervatif sevmeyenler buraya diye yazmissin,tek partnerliler icin belki tamam anlarim,bebek olmamasi icin baska yontemlerde var,ama cok partnerliler icin prezervatif kullanmamak aptallik olur.bir anlik zevk icin cinsel hastaliklara hele bide aids olursa hayatlarini kendi elleriyle zindan ederler.

    0|1
    1|0
Yükleniyor...