İlişkide basur sorunu?

arkadaşlar basur tam olarak hangi bölgede olur? bayanlarda. arkadaşımın bu yüzden psikoloji bozulmak üzere. doktora gitmeye çekiniyo. büyük tuvaletin yapıldığı bölgede mi acaba? ilişkide sorun yaratır mı?


0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Bendede vardi 5 aydir 5..6 yerde bitanesi nohut buyuklugndw vardi yaklasik.. et beni gibi bole ama sonra sonra gecmeye basladi.. sadece o buyuk dedigim kaldi oda kuculuyor.. insallh gececek ama gecmezse kesin doktora gidicem.. bence arjadasinda beklemesin.. bu islerun utanmasi olmZ.. bir kere utanirsin doktordann ama. gitmezsen belki omur boyu utanacaksin esinden. belkide daha ilerleyecek.. zaten. meeehem gibi bise verrir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • iç basur ve dış basur var. dış basur anüs girişinde balon yapar. iç basur içeride bağırsakta olur.
    ters ilişki yaşamaması gerek.
    normal ilişkide sorun olmaz.

    0|0
    0|0
  • basur tabiki anüs bölgesinde olur, genellikle ırsi genetik faktörler, stres, turşu ve baharatlı yiyecekelrden kaynaklanır, gizli ya da açıkta olan meme vardır sakın oynamyın anüs bölgesini temiz tutun anal ilişkiye girmeyin ,

    0|0
    0|0
  • Evet anal kısımda bendede var ordan biliyorum ama arkadan yapmadığı sürece normal yaptığı sürece ne sıkıntı olsun ki

    0|0
    0|0
  • Deliğin etrafında ya da içinde de olabiliyor. Zaten orası ilişkiye girmek için uygun değil, bir de basur varsa bile bile duvara toslamak gibi bir şey olur.

    0|0
    0|0
  • Basur anüsün içinde ve dışında olmaktadır. İç ve dış olarak ayrılır. Doktora gitmesi gerekmektedir.

    0|0
    0|0
  • ilişkiye bir zararı olmaz ama kötü bir görüntü oluyor ayrıca kokuda yapar onu aldırırsa iyi olur

    0|0
    0|0
  • Neden çekiniyor kolon kanseri olduktan sonra gitmesinin anlamı yokki

    0|0
    0|0
  • Arkadan yapmadıgınız sürece sorun yok. ama basur çok kötü birşey

    0|0
    0|0
  • hemoroid olarak bak internetten.

    0|0
    0|0
  • Makat yoluyla ilişkiye girmedikçe sıkıntı yok :) zaten basur varsa istesede giremez :)

    0|0
    0|0
  • got deliginde

    0|0
    0|0
  • Evet makatta olur. Ters ilişki yapmıyorlarsa ilişkiye bir sıkıntı olmaz. Çok ilerlemiş ise basur, otururken de ağrı yapar, o durumda pozisyona göre ilişkide ağrı olması mümkün tabi.. Geçmiş olsun

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • basur makat bölgesinde olur. muayenesi için genel cerrahiye gidilmesi gerekir. doktorlar alışık bu duruma sıkıntı yapmayın. anal ilişki olmadığı sürece sıkıntı yaşamazsınız. bir an önce tedavisini yaptırın.

    0|0
    0|0
  • kalın bağırsakta , yani makat deliğinde. anal yapmadığı sürece sıkıntı yok.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...