İliskiye girerken penisi aciyian erkek var mı benim gibi?

ozellikle kontrol bende degilse kiz ustumdeyse cok aciyor bazi haraketleri oyle aciyorki o acidan bazen ereksiyonum da kayboluyo bu aciyi yasayan varmi? ne yapmak gerekir?

Güncellemeler:
yok mu la

0|0
0|2

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 2

  • Isırırım

    0|0
    0|0
  • Benimki fazla ilişkiden dolayı yani günde 7-8 defa 1 saat gibi sürede olursa acıyor. (Her zaman yapmıyoruz yapıncada acısını çıkarıyoruz)

    Senin sorununa gelince bence mutlu ol o acıya dayan baya istekli bir hatunmuş👍

    0|0
    0|0
    • ya yok abi ben kontrol etmezssem sanki kirilacak gibi geliyo ustumdeyken ozellikle bir haraket yapiyo boyle cok aciyo

    • Hepsini Göster
    • anladim da herkesin acirmi ne bilim pornolarda adam torun cekici gibi kullaniyo da acimiyo benimki aciyo

    • Yahu sen onlara ne bakıyosun adamlar prof.. Oyuncu acı çeksede oh der keyif alsada oh der😂

Yükleniyor...