Bakireyim ama korkuyorum kendim gibi bir erkek bulamazsam?

Herkes kendisi gibi birini ister, bende bakireyim bakire erkek istiyorum ya kaldı mı acaba merak ediyorum?


0|0
1|26

En İyi Erkek Görüşü

  • inşallah bulursun kardeşim. biz erkeklerinde aynı korkuları var. ama gelgelelim bu kültürümüz bir erkeğe sen daha milli olmadımmı diye dalga geçer bir tutum geliştirmiş ve çoğu erkeklerimizin saffetini iffetini ve eşiyle yaşaması gereken güzellikleri kerhanelerde yaşatarak mahvetmişti, r.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • oooo dolu. burada çoğu bakir. bilitorum ayakları ile ahkam kesen ama filmlerden başka hiç vajina görmemiş adam çok. adamların yazışmalarından ne mal oldukları belli oluyor zaten

    0|0
    0|0
  • Yaş kaç senin?

    0|0
    0|0
  • Erkeklerde de ayni korku var bilemiyorsun ki bakıyorsunuz disardan hanimhanimcik efendi konusuyosun aradan zaman geçiyor bakivermissinki bakire değil kendi kendine cozuluyo başta da soylemiyolar arkadad zor oluyo bu yüzden yemin ediyom kızlardan sogudum

    0|0
    0|0
  • Bakire erkek ne gülüm ya sen ne içtin :))
    Hayırlısı be gülüm..

    0|0
    0|0
  • Bakire kız bulmak ne kadar zorsa bakir erkek bulmakta o kadar zor..

    0|0
    0|0
  • benim tanıdığım bir tane var 24senedir bakir Hahaha 25. Yılda çeyrek asır şilti verecez ahhahaah

    0|0
    0|0
  • inşallah doğru insanı bulursun

    0|0
    0|0
  • Neslimiz tükenmedi hala varız :D

    0|0
    0|0
  • kaldı kaldı nah kaldı :D

    0|0
    0|0
  • Var tabikide

    0|0
    0|0
  • bakireyım kızzzzz nereme bakacam:) :) saf kızım benım bızde zar mı var yırtılcak...

    0|0
    0|0
  • Bakiresin ve çok isteklisin gibi geliyor bana

    0|0
    0|0
  • Var valla bir arkadaşım :)

    0|0
    0|0
  • Kaldı kaldı

    0|0
    0|0
  • bende bakirim bakireyi geçtim p*rno bile izlememiş kadın istiyorum bulabilirmiyim

    0|0
    0|0
  • Kalmazmı bende bakire kız bulamamakdan korkuyorum senin gibileri sayısı artısn :)

    0|0
    0|0
  • ben gerçekten bakirim ve bakire bir kızla da en kısa zamanda evlenmeyi düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Bakir erkek kaldı bende bakirimde sen onun gribimizin bilemem yani bu cinsellik konularında

    0|0
    0|0
  • benim kız arkadaşım beni buldu. sen de bulursun.

    0|0
    0|0
  • Kaldı hatta bayağı çok bende dahilim içlerine ama önemli olan sana kimin denk geleceği :) Eğer bir deyime kaldıysa işimiz tencere yuvarlanıp kapağını bulur merak etme :D

    0|0
    0|0
  • malesef onu anlama imkanın olmayacak bakir mi deilmi sizin muhur var ama bizde yok

    0|0
    0|0
  • Umarım evlenene kadar bakire kalırsın bende bakirim dişini sıkan sıkıyor

    0|0
    0|0
    • kalicam insallah. seytana uymazsiniz insallah

    • Uyzam çoktan uymuştum bakire kız bulamazsam öbür dünyaya bakir gidicem kesin:)

  • Zor bulursun güvenebilirsen gene yeter bence. . Cünki bu kızlar varya kızlar seytann cok gunaha soktular bni ama içimi sorcak olursan adam gibi seviyorum hep vazgecen onlar olmustur. misal. .

    0|0
    0|0
  • Çok var merak etme. Umutsuzluğa kapılma. Kendin gibi bir erkek istemek hakkın...

    0|0
    0|0
    • İnşallah karşına hayırlı bir kısmet çıkar :)

  • Neden bakire istiyorsun?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Çok nadir türleri tükendi :-)

    0|1
    0|0
Yükleniyor...