Vajinaya nemlendirici krem sürünce nolur?

VajinaYa krem surunce nolur çok merak ettim nemlenir mi yumuşacık mi olur nolur cesaret edemiyorum ters teper diye 😄

Güncellemeler:
Tamamen meraktan soruyorum. Hani ellere vücuda falan sürüyoruz ya oraya da sursek nolur diye sorduydum 😄 cinsel ilişki kolay olsun diye değil yani 😶

0|0
3|36

En İyi Erkek Görüşü

  • Şu kadarını söyleyeyim bu iş için üretilmiş kayganlaştırıcı felan süreceksen sıkıntı yok ama normal krem felan düşünüyorsan şimdiden akıl fikir versin derim

    1|0
    0|0
    • Güzel duan için tsk ederim bu aralar akla baya ihtiyacım vardı 😄

    • Ne demek rica ederim 😅

Erkekler Ne Diyor 35

  • vajinaya asla kimyasal sürmein. delimisin sen ya. hem ne yapacaksın oraya sürüp. oaranın içi zaten pamuk gibi yumuşak. derdin ne senin

    1|0
    0|0
    • Merak sadece 😆

    • Hepsini Göster
    • Anlaştık 😊

    • tamam. orası zaten pamuk gibi yumuşak. kendini koruma yeteneği olan bir organ. yalarken dilden bile tahriş olacak kadar hassas

  • Vajinan zımpara gibi değilse çok şey fark etmez. Ama zımpara gibiyse işe yarar ve düzenli kullanımda yumuşar. Ama nemlendirip kapalı kaldığı için sürekli terleyeceği için koku yapar.

    1|0
    0|0
    • Kesinlikle katılıyorum 😊

    • Hepsini Göster
    • Hiç kimseye ciddi cevap vermedim nedense sana ciddilestim ☺ gırgır amaçlı bir soruydu y*vsamak yerine düzgün cevap verdim erdem meselesi bu

    • Anladım. o zaman yeniden teşekkür ederim

  • Kıvamına gelir penis ister

    2|3
    1|0
    • Olabilir de olmayabilir de 😃

    • Hepsini Göster
    • Sizin beyniniz orda da o yüzden 😉

    • Konu da öyle sulanmış bir vajina konusunda konuşunca o rahat durur mu illaki fışkıracak --))

  • Niye ters tepsin:))

    1|0
    0|0
    • Benim bişeyim düz gitmiyor herseyim Alayına ters 😂

    • Hepsini Göster
    • İşin içinde ben varsam mutlaka bişey olur 😂

    • Lopp diye icine kayiverir dikkat ert

  • Vajina nem kapar, ileride paslanır.)

    1|1
    1|0
    • Hii paslanmazi daha uretilmediydi dmi😆

    • Kaliteli malzemeden yapılır ve hor kullanılmazsa yıllarca hizmet edecektir sahibine.)

  • bişey olmuyo ilişki sırasında genelde sürülüyo rahat çalışılsın diye.

    1|0
    1|0
  • nemlenir :)
    nemlenmesi birşey değil mantar olma riskin doğar neden süreceksin ki

    2|0
    0|0
  • sakın kullanma... yumoş var... reklamları çıkıyor ya... pamuk gibi yapar... :D :D :D

    2|0
    1|0
  • nemlenır sonra kurur ::D

    1|0
    1|0
  • Yumoş dök

    2|1
    1|0
  • nemli olur 😄😄😄😄

    1|0
    1|0
  • Ters nasıl tepcekki sertleşcek hali yokya

    1|0
    1|0
    • Olabilir ihtimaller doğrultusunda yaşıyorum 😆

    • Kazık gibi olur artık al başına dert

  • Gayet güzel olur 😍😍😍

    1|0
    1|0
  • bir şey olmaz, sür dene.

    1|0
    0|0
  • bakteri toplarsın tavsiye etmem

    1|0
    0|0
  • mum olur

    1|0
    0|0
  • Kıvamına gelir

    1|0
    0|0
  • nemlenir :D

    1|0
    0|0
  • Ters teperse neolacakki ;)

    1|0
    1|0
    • Midyattaki pprince gidelim derken evdeki bulgurdan olmayalım 😅

    • Peki surmek istemendeki maksat yumusak olmasini istemenmi? Yumusatmanim baska cozumleride var :))

    • Yok sırf meraktan sordum yani 😁

  • Sürülmesini istemem... yagli yagli yalayamam yoksa orayi :))
    :(

    1|0
    1|0
  • Yumusaticili kremli vajina olmuş olur

    1|0
    1|0
    • Yumuşacık 😆

    • Hepsini Göster
    • Biliyom ki 😄

    • Hah o zaman
      kuku ya mukayyet olun
      onlar yeni nesillerin istirahatgahı

  • sonuçta o da dudak. kuruduysa demekki

    1|0
    2|0
  • neyi ters tepcek sür gitsin kremi çeker tenin bişey kalmaz uçar gider :D

    1|0
    1|0
    • Sıcak yer ya çekmezse😄

    • çeker canım ıslandığında hep ıslak mı kalıyor kuruyor yani:)

  • Nasibini aramaya başlar.

    1|0
    0|0
  • hassas bölge alerjide yapabilir

    1|0
    0|0
  • pamuk gibi olur

    1|0
    0|0
  • Yumusatır

    1|0
    0|0
  • normal kullandığın kremleri vajinana sürme sakın

    1|0
    0|0
  • Daha kolay girer acıtmadan

    1|0
    1|0
    • Orasını biliyorum yaw 😄

    • Başka zaman surmeye gerek yok kapalı otoparkta bise olmuyo zaten ara sıra havalandır ama

  • Terlersen iğrenç ötesi oluyor elini atınca vıcık vıcık geliyor :(

    2|0
    1|0
    • sen nerden biliyorsun hacı...

    • Ögk iğrenç 😟

    • @drno77 hacı bir kız arkadaşım vardı her yerini kremliyordu birde fındık ya da gül özlü kremleri vardı iğreniyordum yaaa bebek gibi cildi olsun diye yapıyormuş ama vıcık vıcıktı kız

  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 3

  • mantar enfeksiyon falan olursun o bölgeye hiç bir krem parfüm vs kimyasal sürülmez sadece su ha diyorsan bişi sürücem o zman intim jel alıcaksın vajina şampuanı onunla yıkıcaksın o kadar

    3|0
    0|0
  • kreme bagli. yanma ya da alergi olabilir.
    özel bölge icin kremler var. baska kremleri kullanma.

    1|0
    0|0
  • Bişey olmaz. Mantar gibi hastalıklara yakalanma yüzden artar sadece.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...