Sol göğsüm sağdan büyük bunun bir çaresi yok mu?

Sol göğsüm sağ göğsümden büyük. Çok dar giyince yandan bakınca ya da dikkatli baksan belli oluyo. Ben üstten baktığımdan tabi daha çok anlıyorum. Bunun bir çaresi yokmu?

Güncellemeler:
Az fark yok nerdeyse bedenfarkı var

0|0
6|16

En İyi Erkek Görüşü

  • « tüm yazıları

    Özel Şişli Florence Nightingale Hastanesi Genel Cerrahi Uzmanı Prof. Dr. Korhan Taviloğlu genel cerrahi ile ilgili sorularınızı yanıtlıyor. Benim sağ gögüsüm sol gögüsüme nazaran daha büyük kontrol ediyorum elliyorum içine bakıyorum meme kanseri olabilirmiyim diye (Allah Korusun!) bir tuhaflık var ama anlayamadım sizce neden bir gögüsün daha büyük?

    Geçmiş olsun. Her insanda bir organ diğerinden daha büyük olabilir. Genellikle insanlarda iki el ve iki ayak çoğunlukla birbirinin aynı ebadında olmazlar. Burada memelerden birinin büyük olması çoğunlukla bir sorun yaratmaz. Ancak, yine de rutin bir meme muayenesi olmanız yararlıdır.
    alıntı

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Duyduğuma göre kadınlarda sol göğüs erkeklerde ise sol testis daha büyük oluyormuş ne kadar doğrudur bilemem

    0|0
    0|0
  • bayanlarda cogunlukla görünen bişidir eski eşimdede var sağ sürekli soldan buyuktur sorun ve sıkıntı yok takma kafana rahat ol

    0|0
    0|0
  • Sağ elinle sol elin bile bir değil

    0|0
    0|0
  • Bişey olmaz, benimde sol ayağım sağ ayağmdan büyük

    0|0
    0|0
  • Doktora git

    0|0
    0|0
  • genelde insanların sağ ve sol uzuv ve organları birbirinden farklı boyutlarda olur zaten.

    0|0
    0|0
  • takıntı haline getirme. sanki karşındaki erkek mühendis *

    0|0
    0|0
  • normal bu tüm kaıdnlarda her zman bir gögğüs büyük olur

    0|0
    0|0
  • küçük olana destekleyici bişeyler koy ikisinide eşitle..

    0|0
    0|0
  • Küçük olana dokunmak lazım.

    0|0
    0|0
  • her insanın bir bacağı uzun bir bacağı kısa olduğu gibi buda normaldır:)

    0|0
    0|0
  • yok böyle devam :)

    0|0
    0|0
  • kime vurdurdun önce

    0|0
    1|2
  • Eşimin de öyle. Bir sorunumuz yok.

    0|0
    0|0
  • Onu elle oksa buyusun :*

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • normal ki o herkesn oledir. oyle olmassa sknti

    0|0
    0|0
  • Sol tarafda kalbin bulundugu icin oyle

    0|0
    0|0
    • Kalbim fazla büyük o zaman dkdldj

  • benim bir tanıdığımında öyleydi biri 85 biri 90 dı ileride ameliyat okucam diyodu ama

    0|0
    0|0
    • Benimkide öyle

    • Hepsini Göster
    • Ben oyum zynps tekrar karşılaştık (!)

    • Hee tamam

  • o nasıl bir şey ya hemde beden farkı var öylemi?

    0|0
    0|0
    • Hııı öyle öliyim mi

    • Hepsini Göster
    • Sağlıksal bişey yok sadece estetik sorun

    • çok merak ettim yahu atsana bana fotosunu özelden :)

  • benimki de öyle. doktorluk bir mesele yok tabi estetik düşünmüyosan... ota çöpe doktor diyenleri sallama

    0|0
    0|0
  • Yok canım her kadının memesi öyle. kalp ve kaslarından dolayı sol sağdan daha büyük. Estetik dışında tabii ki.
    Ama sen dar giyince belli oluyor dediğine göre seninkilerde başka bir problem de olabilir. Doktora git, gitmediysen. Çünkü benim dediğim o şekil belli olacak kadar büyüklük küçüklük değil anlarsın sen ama kıyafet üzerinden anlanmaz yani.

    0|0
    1|0
    • Doktor bişey yok sadece görüntü dedi yani sağlıksal bişey değil. Beden farkı var yalnız

    • Rahatsız oluyorsan estetik yaptıracan başka bir çözüm gelmiyor aklıcağzıma

Yükleniyor...