Erkeklerin penisiniz kaç yaşlarında hızlı büyümeye başlar?

Erkeklerin penisiniz kaç yaşlarında hızlı büyümeye başlar? Kardeşimin penisini gördüm yanlışlıkla daha büyümemişti?

Güncellemeler:
Kardeşim daha 15 yaşinda ve çok küçüktü
bir gelisme olmamis bu yaşa kadar

0|0
0|30

En İyi Erkek Görüşü

  • 13 yaşındaydım ve amcam iddiaya girmişti benimle seninki benim işaret parmağımı geçmez diye ben de aksini iddia etmiştim.. İlk kez o zaman ölçtüm ve amcamın parmağı 8cm benim de penisim 8cm'di sonrasında gelişti ama ne zamandır nedir dikkat etmedim sadece 13 yaşındayken o kadar olduğunu asla unutmayacağım :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 29

  • 15 yaş civarı.

    0|0
    0|0
  • Kişiden kişiye değişir aynı ergenlik gibi benimki 12 ile 13 yaş arasında hızla büyüdü birde 18-19 yaş arasında daha da sert olup kalınlaştı ondan sonra da aynı bu şekilde kaldı.. ergenlik yıllarında büyür zaten 20 yaşına kadar nekadar büyürse onunla kalır

    0|0
    0|0
  • bir İnsan Kardeşini Bu Kadar Gömermi :D
    Her Görüşün Altında "Kardesim 15yasinda ve daha bir gelisme yoktu" Yazıyo :D

    0|0
    0|0
  • Benimki 13-14 gibi büyüdü.
    Halâ aynı ondan sonrada bir fark olmadı.
    Kardeşinin ki tahmini kaç cm. di fark edebildinmi

    0|0
    0|0
  • uyurken görmüşsün

    0|0
    0|0
  • Yanlışlıkla nasil görünür bir anlayabilsem :D

    0|0
    0|0
    • Sapik degilim bilerek bakacak kadar

    • Sapıksın demedim ki sakin ol şampiyon!
      Ben nasıl bir yanlışlık olurda görür görünür vs diye sordum sadece?

  • Bence büyümesini merak edeceğin daha önemli şeyler var... Örn:Milli gelir büyümesi? :P

    0|0
    0|0
  • Bilmiyom bende bir gün uyandim bir bakdim buyümüs...

    0|0
    0|0
  • 10 dan sonra

    0|0
    0|0
  • 15 yasımda 15 tı lise sonda 19 da 21.5 cm bir kaç yıl sonrada enı baya bır genısledı patlıcana benzıyor şu an

    0|0
    0|0
  • İşi gücü bırakmış düşünceli abla kardeşinin pipisini takip edio maşallah tüüüüüüü

    1|0
    0|0
  • hiç dikkat etmedim

    0|0
    0|0
  • Sen olgunlaştıkça seksi oldukça büyür

    0|0
    0|0
  • Soruya bsk Mk sapığı : ))

    0|0
    0|0
  • hatirlamiyorum 18 20 yasımdan beri ayni :)

    0|0
    0|0
  • Kardeşim öncelikle benimki 18 yaşında büyüdü ıvır zıvır 20 cm diyenlere inanma hepsi fake bebeler.15ten sonra büyümez. katdeşininiki benimkisi gibi kan penisidir küçük hali çok küçüktür ama sen onu bide ereksiyon olunca gör. sıkıntı yapma

    0|0
    0|0
  • Dur daha on beş yaşında.. ne bekliyordun fırıncı küreğimi.

    0|0
    0|0
  • ergenliğe girdikten sonra

    0|0
    0|0
  • Ereksiyon olmamış yani inik halini görmüşsündür haliyle küçüktür ;-) Tam ereksiyon olduğu anda yeterince büyür ayrıca dert etme bunu sen ;-) Zamanla büyür daha 15 yaşında yeni yeni büyür ;-)

    0|0
    0|0
  • Çok küçük dediğin ne kadar ki?

    0|0
    0|0
  • Valla ciplak bir kız görim benimkisi direk büyüyor :D

    0|0
    0|0
  • Penis 13-15 yaş arasında hızla büyür, 16-17'den sonra boyu değişmez.
    Kardeşini ereksiyon (sertleşme) anında görmediysen, küçükken ki boyutuyla değerlendirme yapamazsın.
    Erekte durumda değilken benim yaklaşık 7cm dir, ama erekte duruma gelince 18 cm dir.
    Ama penisi sertken 13cm olan birisini düşünelim, normal zamanda penis boylarımız birbirine yakındır, söz gelimi onun da 5cm dir.

    0|1
    0|0
  • Nası bir sapıksın

    0|0
    0|0
  • 18 den itibaren hızla büyür :)

    0|0
    0|0
  • hangi durumda gördüğüne bağlı?

    0|0
    0|0
  • Benimki 13 14 yaşlarında dal gibi olmuştu.

    0|0
    0|0
    • Kardesim 15 yasinda ve daha gelisme yok

    • Kardeşin bamya şeyli olabilir yani herkesinki büyük olmuyo ayrıca bu yaşlarda büyüdüğüyle kalıyo sonra uzamıyo malesef kalınlaşma olur bir miktar

  • Ne bileyim ben onu mu takip ettim

    0|0
    0|0
  • Çocukkende 17 di şimdide /)

    0|0
    0|0
  • Not erect halinde kucuk olur ))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...