Akıntım yoğurt kesiği gibi beyaz hafıf kokulu ama aşırı bı kaşıntı var?

dayanamıyorum bu kaşıntıya ağlıcam yanı az kaldı ıkı gundur yıkıyorum gunde ıkı kere camaşırımı degısıyorum yok olmuyor. Mantarmı oluyo sımdı bu tehlıkesı oluyo mu bunun


0|1
5|8

En İyi Erkek Görüşü

  • geçmiş olsun vajenit olmuşsun. bu da temizliğine dikkat etmemenden kaynaklanıyor. yani mikrop almış enfeksiyon oluşmuş. şu anki akıntıların patolojik akıntıdır iltahaptır yani. açık konuşmalarım üzebilir ama gerçekler de saklanamaz.
    sana abi tavsiyesi.
    ilk yapacağın iş jinekoloğa gidip tedavini başlatmak.
    bundan sonra sürekli yapacaklarını söyleyim
    -günlük iç çamaşırını değiş.
    -günlük ped kullan
    -asla umumi tuvalatlerdeki kağıtları kullanma yanında peçete taşı
    -mast yaparken önce ellerini iyice sabunla. temiz elle mast yap
    -tuvalete girerken önce ellerini yıka öyle gir ki temizliğini temiz elle yap
    -ilişki yaşıyorsan partnerinin temizlenmesini iste.
    -tüy temizliğine dikkat et
    -gün içerisinde terleme olursa mutlak yıka ama iyice kurula ıslak kalmasın

    temizlik ve bakımına dikkat edersen bir daha yaşamazsın bu sorunu.
    hafife alma bu enfeksiyon en kötü durumda rahim kanserine kadar gider

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Bence en doğru çözüm doktora başvurmak ve o zamana kadar günlük ped kullanmak

    0|0
    0|0
  • Bilende konuşmuş bilmeyende atan atana bu yanlış bilgi paylaşımından ne anlıyorlar

    0|0
    0|0
  • Mantar

    0|0
    0|0
  • Mantar

    0|0
    0|0
  • Öff çok kötü yaa dışarıda kasindiginda ne yapıyorsun otobüste veya kalabalık bir yerde falan

    0|0
    0|0
  • uuuuu bebeğim ne olmuş sana öyle. kalmışı da indirir o kokular mantarlar.. ööööö

    0|1
    0|0
  • Doktora gitmelisin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • sirke ph seviyesini bozar vajinanın yapma canım. antibiyotik tedavisi ve vajinayı temiz ve kuru tutmaktan baska yolu yok. ilerlediği taktirde cok sıkıntı yaratır. kadın dogum doktoruna görün merak etme acıp bakmıolar ondan korkma bir kere. ikinci olarak vajina temizliğini öyle bol sabunla falan yapayım deme cunku bu da gene ph seviyesini bozar. özel vajina temizleme mendilleri jelleri var. ya da bol suyla temizliğini yapabilirsin.

    0|0
    0|0
    • Teşekkürler ya gercekten cok yardımcı oldun :/

    • Kadın doğumcunun önerisi sirkeli su..
      Şu an zaten mantardan dolayı oranın kendi yapısı, ph sı bozulus durumda.
      Dezenfekte etmek için iyi bir yöntem

    • @YokkiSonrası aşağıda cvbını okudum benimde annem 28 yıllık ebe hemşire cevabını görünce sasırıp ona sordum bu yüzden böyle bir cevap yazdım. umarım bir an önce iyileşir arkadaş sen denemişsin denemekte fayda var.

  • Tebrikler mantar olmaya hak kazandınız.
    Kısa yoldan kurtulmak istersen bir litre suya yarım çay bardağı olacak şekilde sirke koy ve mümkün olduğunda bununla vajinal temizliğini yap. Taharetlenme de vs.

    En kısa zamanda kurtulursun inşallah.
    İlerlerse daha kötü oluyor ben acı bir yoldan öğrendim, hiç tavsiye etmem.

    0|0
    0|0
    • Yaa senın olay nedir? :(

    • Hepsini Göster
    • Suyun sıcaklığı hiç farketmez canım. Ben ne kadar dikkat etsemde bir yılda bir kaç defa yakalanıyorum buna. Daha önce doktora gittim vs ama cidden yorucu oluyordu ve geçmek bilmiyor tekrar ediyordu. Bu yıl bir ebe daha doğrusu eski ebe dersimize giriyor. İşte cinsel organları, oluşabilecek hastalıkları filan incelerken mantara değindi ve bu tavsiyeyi verdi. Önce bende altımda yorum yapan arkadaş gibi düşündüm, sirke olur mu oraya hiç, yakar daha da kötü eder vs diye. Sonra işte doktora gitmeye vakit bulamadığım sınav zamanı mantar oldum ve inanmayarak sirkeli suyla temizlenmeye başladım. İki gün sonunda hiç bir kaşıntı kalmamıştı.

      Ekstra bunun yanında günde en az bir mümkünse bir kaç defa iç çamasırı değiştirmek.
      Oranın kuru olmasını sağlamak.
      Günlük pek kullanmamak gerekiyor.

      Evde olduğun zamanlar altına etek gibi bir şey giyip, iç çamaşırsız durursan oda iyi geliyor bir nebze.

    • Yine hocamızın söylediği mümkün olduğunca bu vajina için üretilmiş ürünleri kullanmamak, duş alırken vs orayı özellikle sabunlayıp yıkamamak gerekiyormuş. Sadece su normalde vajenin temizliği için yeterli dedi. Tabi sen bilirsin, hassas bir insansan önce doktora görün. O sana gerekli ilaçları verecektir. Ama dayanamıyorum dersen sirkeli suyu bir dene derim.

  • Mantarda akıntın kahverengi oluyor diye hatırlıyorum ayrıca sabunsuz yıka çok sabun kullanmakta kalıntıyı arttırır birde. Çok kaşıdıysan tahrişte etmiş olabilirsin

    0|0
    0|0
  • Evet mantar. Tabii ki tehlikesi var. En kısa sürede tedavi olmalısınız. Hem ağızdan hem krem ile.

    0|0
    0|0
  • Mantar olmuşsun bir kadın doğuma görün ve çamaşırını sık sık değiştir sabun degdirmemeye çalış

    0|0
    0|0
Yükleniyor...