Vajinada kist nasıl tedavi edilir?

vajinamda kist oluştu sanırım, doktor acıp bakarmı ve nasıl tedavi edilir? sulanırım diye korkuyorum :(


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

  • doktora ayıp olmaz kanka

    0|0
    0|0
    • utanıyorum

    • Hepsini Göster
    • gizli yapa bilirsin

    • gören gördü kanka :) sen dediğim gibi ihmal etme utanmada

Erkekler Ne Diyor 3

  • kist teşhisini koyacak kadar uzmansan doktora gerek yok.
    vajina içerisindeki kitleler duruma göre yapısına göre tedavisi değişir. en hafifi ilaç tedavisi en zor kitleler ise lazer ile yakılarak tedavi edilir.
    doktor nasıl bakar kelimsei saçma sapan bir kelime. bu o insanların mesleği.
    ayrıca sulanırım ne demek. sen her a. mını açtığın insana sulanıyormusun bu ne edepsizliktir.

    1|0
    1|1
    • ne edepsizliği ben isteyerekmi sulanıyorum

    • Hepsini Göster
    • doktora gitmicem hm

    • sen bilirsin. sağlık senin. ileride daha büyük sorun yaşarsın.
      en kötüsü ne biliyormusun. doktorun keşke kelimesi kullanması.
      "keşke bir kaç... önce gelsydin kurtarırdık ama geç kalmışsın." cümlesi insanı ziker. hem de çok kötü ziker

  • Yakarak tedavi ediyorlar doktordan çekinmek olmaz.

    0|0
    0|0
  • Herseyin bir tedavisi vardır

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • acıp bakmadan teshis koyamaz. sulanmanda ormal bişey utanma bu yuzden vajinal muaynelerde hep olur sadece sende değil.

    0|1
    0|0
  • vajinada değil o rahimdedir onuda ulturasonla kontol edr kızsan zaten muyane edemez
    tedaviside doğum kontol hapı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...