Ergenliğin ilk zamanları, bir bakar mısınız?

Arkadaşlar henüz 11-12 yaşlarındayken mastürbasyon yapmaya başlamıştım ama bugün ki bir hissiyat gibi değildi merak heyecan çevreden duyduklarından etkilenme vs. Hoşuma giderdi orayla oynamak. Yalnız birgün oynarken bir doruk noktası hissettim oraya doğru yol aldım ve kas kaskatı kesildim. Müthiş bir zevkti ama korkmuştum sanki yanlış bişey yapmış gibi. Sonra bunu tekrarladım ve bir gün ilk defa boşaldım. Daha da çok korkmuştum komik ama durum bu noluyo demiştim kendi kendime :Dasdad Her neyse sorum şu bu boşalmadan önceki süreçte o kas katı kesildiğim anlar neydi? Boşalmıyordum ama bildiğin orgazm mı denir o anı yaşıyordum henüz sperm mi üretilmiyordu acaba? Bu olan bir şey midir normal midir yani?


0|0
2|2

En İyi Erkek Görüşü

  • İlk olduğu için bende öyle olmustm boşaldım soninea titrerem

    0|0
    0|0
    • abi ben de boşalma olmadı ilk seferlerde

    • Belki de yeterli spermin yoktur

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yeni keşfedilen birşey insana hayret verir sende öyle olmussn

    0|0
    0|1
    • tamam da sorun şu boşalmadan yaşadım o anı bu normal mi acaba? yoksa keşfedilen bir şeyin verdiği hayret korku çok kötü bir şekilde vardı.

  • Bir abazanin yasam serüvenine hosageldinizz 😂😂

    2|2
    0|2
    • Tam bir kezo yorumu

    • aynen öyle kezo yorumu. Adam güzelce anlatmış ne var bunda

    • vallahi de billahi de bilerek sağlık kısmında sordum ki öyle anlaşılmasın ama işte bunların bakış açısı o aga

Erkekler Ne Diyor 1

  • orgazm değildi, travmaydı.

    0|0
    0|0
    • Zevk anıydı ama ondan dedim ilginç yani sperm gelmiyor ama o anı yaşıyorsun bu herkese oluyor muydu küçükken acaba?

Yükleniyor...