Karşımdaki kızın bakire olup olmadığını anlamak için...

Sanki bakireliğe hiç onem vermiyormuş gibi rol yapmayı düşünüyorum :D karşımdaki gerçekten bakireyse sonuçları ne olur? daha sonra söyleyecem tabi rol olduğunu.

Not: bakire olmayanlarla bir derdim yok herkesin dürüst olmasından yanayım bakir ler bakirelerle yapanlar yapanlarlar evlenmeli diye düşünüyorum.

Güncellemeler:
en iyisi rol yapmadan zamanla anlamaya çalışmak sanırım. ya da hiç evlenmemek, zaten soğudum evlilikten kızların bu hallerini görünce...

0|0
9|5

En İyi Kız Görüşü

  • Kendin dürüst davranmadan karşıdan dürüstlük beklemeden ne kadar dürüstçe

    1|0
    0|0
    • bi olay yaşadım da o yzuden boyle arayışlar içindeyim. baştan dedim dürüst ol diye her konuda. arada bir sürekli anneminki kanamamış , ben kansızım zaten kanamaz falan diyordu. dışardan görülürmü ki falan dedi mesela ama çok masumca diyor bunları :D ben de dedim açıp bakılırsa görülür tabi, bunu dedikten 2-3 gün sonra biz ilk karanlıkta yapalım sen hiç bakma utanırım dedi. ben de kıllandım ve umursamıyormuş gibi yavaş yavaş aklına girdim, ozaman yaptığını söyledi.

    • Yani aslnda bakılırsa sen de kendine göre haklısın o da seni kandırmaya çalışmış. Ama ne olursa olsun boşver dürüstlükten ödün verme. Zaten er ya da geç öyle biri kendini bi şekilde belli eder

    • ya farkedemezsem? ben bi kıza güveniyorsam kan geldimi falan diye bakmam çünkü kanamama ihtimali de var günahını almak istemem. çok da uğraşmak istemiyorum sürekli bunu kafaya takarsam düzgün bir ilişkim olmaz bu kıza kadar da takmıyordum zaten. ben gidiyorum pat aşık oluyorum insanın gözü kör oluyor geç algılıyor ya hiç göremezsem? allah hayırlısını versin, öbür türlü hiç vermesin.

Kızlar Ne Diyor 8

  • ben olsan sorgusuz sualsiz kapı önüne koyardım o kadar açık fikirli değilim karşımdakinin de benim düşüncemde olmasını isterim hem de o kişinin sapık olduğunu kötü niyetli olduğunu birşeylerin yolunu yapmaya çalıştığını falan düşünürüm. ayrıca sonradan ben numara yaptım aslında önem veriyorum dese bile kabul etmem inanmam.

    0|0
    0|0
  • karşındaki gerçekten bakire ise senin önemsemediğinden dolayı midesiz olduğunu düşünür ve terk ederki ben olsam öyle yapardım.

    1|0
    1|0
    • :) Aynen öyle

    • Hepsini Göster
    • aşık olunca anlamak zor oluyor oyle diyelim.

    • siz anlamayacaksınızda işte

  • Ben de öyle düşünüyorum. Bu özel bir durumdur ve özel olanla yaşanmalıdır :)

    0|0
    0|0
  • bakireyse ve sen rol yapıp gerçeği anladıktan sonra açıkladığında çok kızabilir. kız bakire budalası biri ile karşı karşıya olduğunu anladığında baya bi kızabilir. belki de ilişkiye son verebilir bile. hiç belli olmaz.

    0|0
    0|0
    • bakire budalası ne demek? tiksiniyorum evlenemem helalim diyemem bu karşı tarafa uymuyorsa benim de işim olmaz zaten.

    • Hepsini Göster
    • oyun gerekli oyle dedim diye gider diktirir falan saçma sapan uğraşır. kızlar dürüst olsa ben niye böyle bir yol düşüneyim?

    • yahu sen tanıyamadın mı sevgilini. böyle oyunlara ihtiyaç duyuyorsan sen bilirsin.

      ama gerçeği açıkladığında bu sefer yalan söylüyor benim tavrıma göre hareket ediyor diyebilir, inanmayabilir.

  • Sen bakir misin peki? Eger oyleysen buna hakkin var, ama degilsen !?

    1|0
    0|0
  • Aç bak.

    0|0
    0|0
  • jinekolog ol kıssadan hisse..

    0|1
    0|0
  • nasıl bir çevreden kız arkadaş buluyorsun ya da nasıl bir çevrede yaşıyorsun bu birincisi. hiç hayatında bir kadınla/kızla ilişkiye girdin mi? bakire bir kızın bakireliğini kaybetmesine yol açtın mı? eğer cevabın evetse o zaman bakire bir kızı hak etmiyorsun demektir. senin beraber olduğun kızla başkası evlenecek başkasınınkiyle de sen ödeşmiş gibi birşey olacak yani...

    0|0
    0|0
    • not kısmında ne yazdığımı ve bakire istediğim gerçeğini birleştirirsen zaten bişey yapmadığımı anlarsın. çevre üniversite işte her türlü insan var. ama anında anlaşılmıyor, anladıktan sonra da geç oluyor epey vakit kaybetmiş oluyorsun.

Erkekler Ne Diyor 5

  • göz bebeklerinde sabit bakma çok rahat bir şekilde ise kanlanma varsa bakire değildir:) olm böyle sorumu olur ya

    0|0
    0|0
  • anlamak istersen sorma . pipini itekle vajinaya zaten izin vermezse canı yanarsa bakiredir. sesini çıkarmıyorsa deldirmiştir. denendi.

    0|0
    1|0
    • evlenmeden yatağa girecek duruma geliyorsa zaten evlenmem. açıp bakmakla aynı şey seninkisi

    • emin olmak için böyle yapacaksın . girersin girmezsin bilemem.

  • kafasına bim poşeti geçir

    0|0
    0|0
  • bi leğene su doldur.kızı leğene batır baloncuk çıkıyosa bakire değildir.çıkmıyosa bakiredir

    0|0
    0|0
  • ortamı zamanı olur sorar öğrenirsin..bunu çok önemseme

    0|0
    0|0
Yükleniyor...