Sanal seks mhmM?

3 aydir konustugum biri var uzak oldugumuz icin sanaldan konusuyoruz ve birgun eski sevgilisi cikti ortaya.. onnun facebook sifresi bendeydi ve kiz onu ozledigiini soluyordu.. bende masus sevgilimi konustirmaya basladim sevgilimin adiylada kizi konusturdum onlar eskiden sanal seks yaptigini ogrendim bende deli oldum oan falan neyse erkek kovdu kizi ben bbaskasini seviyorum diye sonra biraz kavga ettik baristikk zbende ofkelendim sanal seks te ne ya sanaldasexmi olur diyesoruyordim sonra kizdim baskasina bakmasin diye sanal seks konusalim dedim biraz kavga ettik ama ben kararliydim onunla konusmaya gunler gecrkkten sonra sanal seksten zevk almaya basladim aylardir birbirimizi bosaltiyoruz ve kimseye gitmiyor eminim ama bugunlerde bikmisim cunki kendimi unutmusum allahkatinda gunah oldugunu farkefince kendimi kotu hissediyorum konusmayincada o kusuyor artik benden zevk almiyorsun diyor:(


0|1
1|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Aslında yaşadığımız çağda yapılan birçok yanlış var fakat bunların yanlış olduğu bu dönem de anlaşılamıyor ya da üstü kapatılıyor. Yanlış derken ahlaki yanlışlardan bahsediyorum ve bu kişinin kendisiyle alakalıdır ayrıca toplumu oluşturan bireyin kendisi olduğundan, toplumla da alakalıdır. Yapmış olduğun şey Allah katında elbette hatalı bir davranış ama önemli olan bunu hatırlıyor olabilmek ve bundan rahatsızlık duyabilmek. Bunları şuna dayanarak söylüyorum; hayatın amacını öğrenerek ona göre yaşamamız gerekir. Hepimizin içinde nefsani duygularda var saf duygularda... Asıl marifet, nefsani olanı bastırabilmekte ki bu oldukça zordur. Sınavın amacıda tam olarak budur ve önemli olan bu dünyaya rağmen bu sınavı verebilmek. Böylede dinsel bir yorum yapmış oldum :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • iki arada kalmışsın.

    0|0
    0|0
  • amannnn sanal çocukta cıkar yakında

    0|0
    0|0
  • ipler elindeişte

    0|0
    0|0
  • Sanal ne yahu

    0|0
    0|0
  • Artik herseyimiz sanal olmus ya :D

    0|0
    0|0
  • sanal seks mı opuhh

    0|0
    0|0
  • sanal da aşk olmaz aşk olsa seks olmaz seks olsa çocuk doğmaz çocuk doğsa ya kör ya topla olur

    0|0
    0|0
  • Gec te olsa fark etmişsin

    0|0
    0|0
  • Komedisiniz ya

    0|0
    0|0
  • Reel yapın ;)

    0|0
    0|0
  • Sanal seks sevmiyorum ben.

    0|0
    0|0
  • Bırakmakla iyi yapmışsın kardeş, Allah tövbe ve istiğfar nasip etsin tüm bırakamayanlara. Seni böyle sevmiyorsa o sevgiliyi de bırak kendine göre birini bulsun veya o da tövbe etsin

    0|0
    0|0
  • kötü

    0|0
    0|0
  • Bu kadar mı ucuz bedenin.

    0|0
    0|0
  • hiç sanal yapmadım fikrim yok

    0|0
    0|0
  • Seksin sanalı günah değil ki, niye triplere girdin?
    İhtiyaç bunlar.. Devam edin kuzucum..

    0|0
    0|1
  • Bizlede Yapsana Boşalt Bizi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Üç ayda seks konuşmaya başlamışsınız 3 yıl Sonrasını düşünemiyorum... Bukadar rahat olmanızı sağlayan ne? Kaldı ki sen sanal seks konulmak istediğini söylüyorsun bana göre çok zor bişey bu yaşamak neyse istekler o anki hisler birden onunla bulursun kendini de sanal ne ya? Konuşurken utanma kızarma olmuyormu? Onun konuşması nasıl oluyo ki çok garipsiniz Gerçekten... Tabi günah olduğunu düşününce Pişmanlık olması çok normal de yapacak bişey yok olan oluyo

    0|1
    0|0
Yükleniyor...