Aklım çok karışık bi fikir verin

sevgilimle 2 senedir birlikteyiz aramızda cinsellik de var birbirimizin ilkiyiz. sevgilimle hep evlenme hayalleri kurduk ama zaman geçtikçe sevgilim de değişti gözüme daha farklı gözükmeye başladı hakkında daha fazla şey öğrendim ve şimdi geleceğimiz olamıycağı çok belli onla biz birbirimizden çok ayrıyız birbirimizi seviyoruz ama ilişkiyi de iyi yürütemiyoruz kavga ediyoruz anlaşamıyoruz ama aşık olduğumuz için bi şekil devam ediyor. daha iyi bana uygun birileriyle mutlaka karşılaşabilirim ama sevgilimden nasıl ayrılcam onu seviyorum ama böyle olması gerek napıyım. bi de aramızda cinsellik de olduğu için bu konuda beni korkutur mu arkamdan bişey der adımı çıkarır mı diye korkuyorum çünkü aynı yerdeyiz onla ortamlarımız falan aynı hep


0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

  • bunu eleştiri olarak görme.. kendimede atıyorum... araya yasak olan cinselliği aldığımızda nasip olan bir şeyde bozulup gidiyor.. misal benimki bozuldu... artık olmuyor anlıcağın..

    0|0
    0|0
    • nasıl olmuyor ben napmalıyım peki sevgilim hala evlilik hayallerinde :/ kaç kez ayrıldık bilerek ona geri dönmüyorum konuşmuyorum duruma alışıyım ciddiliğimi anlasın diye ama her seferinde bana dönüyor bırakmıyor bensz olmadığını söylüyor :/ ilerde daha iyi birileri olur onun yüzünden kısmetm de kapanıyo diye düşünüyorm ama ayrılırsam da bu durumu kullanmasından korkuyorm

    • Hepsini Göster
    • sağol çok haklısın çok teşekkür ederim bundan sonra çok dikkat etcem hatalarımdan ders çıkarcam daha akıllı hareket etcem yorumların için bana fikir verdiğin için çok teşekkür ederim

    • yardımcı olmama sevindim ama unutma biz tama bunları düşünürken hep yeni hatalar yapıyoruz ..gerçekten iradeli ol ..ve sadece benle konuşmuyon bir sürü insan aklına giriyor ... ve kendi kurallarını kendin belirle... çünkü daha nice benim gibiler aklına girecek..Senden tek isteğim tek bu ..neden se ben kadınları çok düşünmeye başladım... inşalalh kadınlar bunu anlar..

Erkekler Ne Diyor 12

  • Arkadaşım nedir bu cinsellik merakı? Siz aşık olup doğru kişiyi bulmak için değil, ilişkiye girmek için birbirinizi bulmuşsunuz. Onurlu bir erkek bunu söylemez. Yaptığını söyleyebilir belki. Ama en azından isim vermez. "Bir kere oldu" der geçer. Birbirinizi altan almaya çalışın. Ayrılamıyorsanız değişimlerinizi kabul ederek yola devam etmek zorundasınız.

    0|0
    0|0
    • arkadaşım sen zaten konuyu anlamamışsın sanırım neyse teşekkürler

  • :D aynı yatağa girdiğin adama güvenemiyormusun adam dediğin mahremini anlatmaz artık adam olup olmadığını sen bileceksin belkide çoktan anlattı sağda solda

    0|0
    0|0
    • öyle sağda solda anlatabilcek biri de değil sanmıyırm ztn bu konularda çekingen. ama beni bırakmadığı için ben illa da bitsin istesem o zaman bu durumu kullanır mı ki diye korkuyorm çünkü bırakmıyo çocuk denedm yapamıyorm diye geri dönüyo :/

    • kesin birşey söyleyemem ben anlatmazdım onunda seni gerçekten sevmişse anlatacağını sanmam sonuçta ayrılınca sana kötülük edecekse bu sevgi olamaz

    • haklısın tabi orası öyle de insanın kafasına takılıyo yine de bilemiyorm herkesi kendimiz gibi düşünüyorz bazen. çok teşekkr ederm

  • Bazı şeyler yürümüyorsa eğer tadında bırakmak lazım yani iki taraf birbirini kırmaması gerekiyor ilişkiniz devam ederse ve birbirinizi yıpratacagınızı düşünüyorsanız bu şekilde karsılıklı konusup bitmesi en doğrusu arkandan konusma konusuna gelirse eger kişilik karakteri sağlamsa sorun olmaz karaktersizse arkandan konusrsa zaten dersin iyki ayrılmısım diye

    0|0
    0|0
    • kaç kez kavga ettik ayrıldık her defasında ikimizde birbirimize geri dönerdik ama zaman geçtikçe diyorum ya bana göre biri olmadığını anladım sadece ben değil etrafımdaki herkes böyle düşünüyor. ben onu tamamen bırakıyorm ama sonra o geri dönüp bana yapışıyo işte olmuyo sensz diye napcam ben

    • Hepsini Göster
    • kızların yüzde 90 nında kanama olur fakat olmayanlarda var tabi bunun sebebi kızlık zarın çeperi kiminde geniş ve dar kiminde ise geniş geniş olanlarda kanama olmuyo sende bu durum söz konusudur.evleneceğin kişi tek bir açıdan anlayabilir kızlar ilk gecenin korkusunu çok yasarlar sende korku yerine istek olursa kafasına soru işareti gelebilir

    • anladım inşallah iyi numara yapabilirim o zaman :/

  • işin en kötü tarafı adımı çıkarır mi diye düşündüğün insanla neden ilişkiye giriyorsun. Insan karşısındakine öyle güvenmeli ki bunlar aklına gelmemeli.

    0|0
    0|0
    • ilişkiye girdiğimde bunlar aklımdan geçmiyodu öyle bi güven vardı ki hayatımın sonuna kadar gözüm kimseyi görmeden onla olabilir onun için herşeyi yapabilirdim ama malesef ki insanlar hep aynı kalmıyomuş ya da bize başka yüzlerini de gösterebiliyomuş zamanla bunu öğrendm.

    • Kimse kimseyi tanıyamaz.Tanıdığımızı

      sanırız.

      Tanıdığımız kadarına inanırız.

      Eğer gerçekten tanısak bırakın aşkı

      filan,

      kimse kimseyle arkadaş bile olamaz..


      Bu devirde babana bile güvenme. Yapmayın be erkeklere güvenip ilişkiye girmeyin evlenmeden böyle oluyor işte senin durumuna düşen çok kız var ve düşmeye hevesli..

    • evet o kadar çok kız var ki benim durumumda olan ben o yüzden bütün arkadaşlarımı uyarıyorm ben ilişkiye girdm siz yapmayın demiyorm ama onlara yapmamalarını güven olmıycağını söylüyorm sadece. böyle olcağını bilseydim bende o hatayı yapmazdm şimdi ne desem boş yaşamam gerekiyomuş demek ki yaşandı

  • verirken düşünme ayrılırken düşün o ne ala. siz Türk Kızları ne zamandır böylesiniz.

    0|0
    0|0
    • o zaman daha iyiydi napıyım çoğu şeyini birlikte olduktan sonra öğrendim benden sakladı ve sonrasında eskisi kadar iyi olmadı. böyle de mutlu olmadığıma göre herkes bana ayrıl sana göre değil daha iyilerini bulursun dediğine göre sırf yaptığım için böyle devam mı ettiriyim :/

    • Hepsini Göster
    • çok doğru konuştun aynen beni tanımaz ne yaşadığımı düşündüğümü bilmezler yatmış mı yatmış demek ki o... derler hakkımda atıp tutarlar o da gözlerinde erkek olur. tabi dediğin gibi olması gerek erkek bakirse karşısındakini de bakire isteyebilir ama eğer değilse illa bakire olsun demek bana çok saçma geliyor

    • öyle, kadın olmakta zor tabi..

  • bence fransız öpücüğü iste çocuğun dilini ısırarak kopar arkandan konuşamasın.

    0|0
    0|0
  • korkutamaz video çekiminizvar mı?

    0|0
    0|0
    • hayır yok da hakkımda atıp tutsun istemiyorum çünkü aynı ortamlardayız tanıdığımız kişiler aynı. hakkımda bişey der beni çok da iyi tanımayan biri farklı düşünebilir böyle bi durumda olmak istemiyorm ben :/

    • Hepsini Göster
    • tamam öyle söylerim artık çok sağol bi de sanada sorayım bundan sonrası için karşıma biri çıkarsa sence doğruyu mu söyleyim ya da kmse olmadı mı diyim ? günümüzde doğruyu söylesem karşımdaki hakkımda çok farklı düşünebilir o yzden bilemiyorm. kimse olmadı desem olduğunu anlayabilir mi ki bi de

    • (kardeş özelden ekle istersen) anlayamaz sende kolay kolay yapma gerekirse diktirirsin

  • Gizli sormandaki amaç ne vermiyorum anasını satıyım cevap

    0|0
    0|0
    • teşekkür ederim

    • rica ederim. umarım beni doğru anlamıssındır. arkandan laf söylemeyeceğine güvenmediğin birine hiç vermiycektin (kusura bakma kabayımdır biraz). sorun bastan sende.

  • güven olmaz

    0|0
    0|0
  • Korkma hic birsey yapamaz derse ankara ebildir yada onceden ankara ekibe yaz onlar bu konuda cozum sagliyor

    0|0
    0|0
  • senden sıkılmıs bence.

    0|0
    0|0
  • ilişkiyi sen bitirme onun bitermesini sağla

    0|0
    0|0
    • neler yapıyım da onun bitirmesini sağlayım :/ arkamdan kötü bi laf etsin beni kötü kız olarak görsün de istemiyorum çünkü gerçekten böyle olmasını bende istemezdim niye isteym :/

    • Hepsini Göster
    • kaşlarımı aldırmadm bacaklarım şey bölgem flan kıllı oldu kaç kez ama her seferinde sorun değil benim için dedi. duşa falan girmedm saçlarm kirliydi şeyim de kıllı olmasına rağmen oral seks bile yaptı sen keyfine bal sorun değil diyerek napıyım daha

    • adetliyken de ilişkiye defalarca girdik hatta kan aktıkça sen dur hayatm ben temizlerim dedi eline ıslak mendili falan altımda siliyo öpüyo temizliyodu. ama oral hiç öyle bi zamanda istememiştm

Kızlar Ne Diyor 2

  • dibini görmediğin suya atlamicaksın diye buna denir işte :) ondan güzellikle ayrılmaya çalışki arkandan kötü konuşmasın.bi şekilde bi plan yap o plana göre ayrıl artık ne diyeyim..

    0|0
    0|0
    • ne gibi bi plan olabilir işte sonrasında arkamdan konuşmaması beni kötü kız olarak görmemesi için ne yapabilirim

    • Hepsini Göster
    • hakkımda hayırlısı olsun ne diyim sizde dua edin hakkımda :/

    • amin be canım inşallah.. =/

  • Aynı yataga girmişsiniz cinsellik yaşamışsınız ve sogudun dahada baglanman gerekirken . İlgiinç

    0|0
    0|0
Yükleniyor...