Ella hap aldıktan sonra adet görmek?

erkek arkadaşımla ilişkiye girdik ve benim yumurtlama dönemimdi yani hamile kalabilme olasığım olan dönemdi. prezarvatif kullandık ama sonra zevk almıyorum dedi çıkardı içime boşalmadı oda bende eminiz fakat yinede ertesi gün hapı olan ellayı hemen 20 dk içinde aldım ve içtim şimdide kusuyorum midem bulanyo filan adetimde geçen ayın 13 unde gelmişti bu hafta pazartesi adetim geldi ama düzensiz oluyo yani ilk iki gün normaldi ikinci gün gece kesildi sonra gündüz yine geldi gece kesildi şimdi tekrar geldi 4. gün bugün. herhangi bi durum var mı hamilelik gibi


0|0
5|22

En İyi Erkek Görüşü

  • içine boşalmas abile zevk suyunda siperm bulunur düşük de olsa ihtimal vardır. emla nın çok fazla ve şiddetli yan etkileri var normal durumun.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • İşin ciddiyetinin farkında değilsiniz.. işte bu yüzden küçük yaşta cinselliğe karşıyım..
    zevk alamıyorum deyip prezervatifi çıkardığı anda kesecektin ilişkiyi..
    hamile kaldığın zaman herif kıçını dönüp gider.. görürsün hanyayı konyayı..

    2|0
    0|0
  • Bence sorun yok.

    0|0
    0|0
  • Adet gorduysen olmaz.
    Emin olmak icin doktor Şart.
    Ama Ella yüzde 95 olmazsınız diyor.
    Sende olmazsın anlayacağın.

    0|0
    0|0
  • Evlenmeden yapmayın ama ya

    0|0
    0|0
  • daha önce de sordun aynı soruyu

    0|0
    0|0
  • Aldığınız ilaçtan dolayi adet düzensizliği yaşıyorsunuz. Hamile değilsiniz. Buna biraz daha dikkat ediniz. Geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • Arkadaşına söyle paraya kıysın ULTRA HİSSET falan alsın da seni üzmesin bu kadar ;))

    0|0
    0|0
  • Sen bu soruyu kaçıncıya soruyorsun?

    0|0
    0|0
  • Yoktur yok.

    0|0
    0|0
  • yumurtlama dediğin adetten hemen sonraki gün mü girdiniz

    0|0
    0|0
  • O tür haplar yan etki yapiyor sikinti olmaz

    0|0
    0|0
  • Daha evvelde sormustun bunu

    0|0
    0|0
  • hamılesın bırde evlenmede gırıolar cınsellıye m

    0|0
    0|0
  • Defalarca yazdım resmen hormonların intiharıdır yapmayın allah askina

    0|0
    0|0
  • artık annesin...

    0|0
    0|0
  • bişey olmaz kokrma devam ed tatlım zevkine bak

    0|0
    0|0
  • Fake ya hep aynı soru sıktı artık

    0|0
    0|0
  • psikoljik sıkıntı yapmandan dolayı bunlar olmuş o kadar endişelenmene gerek yok prezervatifi çıkartıp temizleme yaptıysa daha ii olurdu dediğim gibi daha fazla stres yapıp hasta olmayın diğer adet gününüzü bekleyin zaten ellayı kullanmıssın ılk 72 saat içerisinde miden bulansa bile ella etkisini göstermiştir miden hassas olduğu içinde miden bulanmış olabilir geçmiş olsun ii olmanız dileği ile...

    0|0
    0|0
  • Olmamis bida dene. tam yap bu kez..

    0|0
    0|0
  • hadi inş hamilesindir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Haptandır o merak etme

    1|0
    0|0
  • hap yapmistir canim onu

    0|0
    0|0
    • yani kesın hamılelık yoktur dımı ustune görme fılan degıldır

    • ustune gormenin anlamini bilmiyorum ama hap kullannan arkadaslarimda bu durumu cok gordum

    • anladım canım

  • işte herşey zamanında eğitim verilmemesinden kaynaklanıyor hamilelik olayı için illa sizin sandığınız gibi gözle görülür derecede fazla miktarda bir akıntı olması şart değil bazen sizin boşalma yok sandığınız küçük bir sıvı bile insanı hamile bırakmaya yetebilir 1 hafta daha bekle öyle test yaptr

    0|0
    0|0
  • yoktur

    0|0
    0|0
    • ya bazıları hamılesın dıyor ya :(

    • Hepsini Göster
    • ya allah allah zaten pısmanım yanı elestrmeyn bı kere dımı

    • tamam asdfgsdfg

  • Olabilirsin yavru kuş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...