Bekar Türk kızlarının yüzde kaçı bakire?

bunu özellikle kızlar daha iyi bilir.

genel olarak konusacak olursak.100 kızın kaçı bakiredir?

ben 3 kızla tanıstım son 4 yılda. iyi gidiyordu .heveslenmiştim evlenirim diye.hepside bir süre sonra bakire olmadıklarını söylediler.

daha önce sevgililer olduğunu ve cinsel ilişki yaşadıklarını.

bu kızlar üniversite mezunu normal türk ailesine mensup kızlar.

sanki evlenmeden önce sevgilisi olan tüm kızlar bakire değil diye düşünmeye başladım.

Güncellemeler:
arkadaşlar ben bakire derken.herhangi bir cinsel deneyim yaşamamıstan bahsediyorum.mesela sevgilisi olmus ama masum öpücük hariç hiç birşey yasamamış.cinsel istekle sevişip elleşmemiş varmıdır diyorum?dindar kızlar hariç.
bakirelerin yüzde kaçı hiç bir şekilde elletmemiş bari böyle sorayım..zar yerinde duran ama elletende bakire değil zaten..zarı yerinde duruyor sadece.
ben bakire olmayan kızları o* gözüyle bakmıyorum.sadece evlenmek istemiyorum.çünkü benim hiç sevgilim olmadı.olsa bile el ele tutusup yanaktan öpme dısında birşey yasamam.

onların benden farklı bir sevgili anlayısşarının olmasını ve yasadıklarını kabullenemiyorum sadece.bende kendim gibi birini arıyorum.sevgilisi olmus olabilir ama elele tutusup cinsellik içermeyen masum öpücük dısındakileri kabul edemiyorum.

0|0
19|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Gerçek bakirelik pişmanlıktır...Yani bi cahillik edip, geçmişinde bişeyler yaşamış olan kişi ileride gerçekten pişman olabilir ve bu insan benim gözümde tertemizdir...Ama biride vardır ki, belki o et parçasını vermemiş ama onu vermemekten başka aklına gelebilecek herşeyi yapmıştır...Şimdi sence hangisi bakiredir?...Bence aslolan güvenmekte...Sen o kişiye güveniyor ve temiz biri olarak görebiliyor musun? Önce Bunu sor kendine...

    1|2
    0|1
    • tabi kardeşim haklısın..bakire diye sütten cıkma değil.hatta bakire olmayan kızdan daha cok penis görüp yalamış birsürü bakire kız var.ben zaten sevgilisi olsa bile sadece el ele tutusmus birisi arıyorum.cünkü benim hiç sevgilim bile olmadı.kaldıramıyorum.

    • Kardeşim, elbette seni anlıyorum...Ama bence evleneceğin insanın şuanki karakterine, kişiliğine, temizliğine bak...evet çok çirkin bişey yapmış olabilir ama söyle kendine, "Ben belki bu şeyi yapmadım ama kim bilir ne kadar çok kötülüğüm yanlışım vardır"...ama bunu kabul etmenide kimse bekleyemez sende...Çünki herkes kaldırmayabilir...Ki kolay kolayda herkes kaldıramaz zaten, bakma sen şuanda ben evlenirim diyenlere...Bi çoğu öyle olunca kaçıyolar..ama bence kaldırabileceğini düşünüyosan, hiç bi zaman bunu onun kafasına kakmayacaksan ve gerçekten seviyosan evlen derim...yoksa evlenmeyi düşünme bile...

    • kaldıramayacağımı bildiğim için zaten yollarımı ayırdım.hem onlar hem ben mutsuz olurdum..evet haklısın basa gelmeyince konusmak kolay.yorumlar için teşekkürler artı 1.

Kızlar Ne Diyor 19

  • yok öyle düşünme.. genelleme yapma, herkes başka başkadır. kişiye, kıza göre değer ver ve ona göre değerlendir.. kişileri tanımaya çalış. normal türk ailesi dediğin olayda hani bazı aileler çok rahat olabiliyor.. yada çocuklarıyla iletişimleri çok kuvvetli olmuyor dolayısıyla adet,gelenek konularında çocuklar eksik kalıyor.. her neyse. bence hala çok önem veren kızlar var bakireliğe.. ben %50 diyorum.

    1|1
    0|1
    • teşekkürler cevap için.bakirelik derken sadece zar sağlam tutup cinsellik yasayan,sevişen,cıplak yatağa girenlerden bahsetmiyorum..bakire ama hiç erkek penisi görmemiş canlı olarak.ne bileyim sehvetle sevişmemiş.masum ilişkisi olmus erkek arkadaşıyla en fazla el ele tutusmus.dudaktan masum öpücük cinsellik olmadan falan...yoksa yüzde 50 vardır ama dediğim gibi gerçek bakire var mı?

    • Hepsini Göster
    • yüzde 20 ise güzel bir oran umarım denk gelir.çünkü benim hiç kız arkadaşım bile olmadı.

    • Hmm.Demek oranlar böyle diyorsun he?Gayet açıklayıcı olmuş :)

  • ben evlendgmde bakireydm.tüm arkadaşlarmda bakıreydi..simdide dolu bakıre var..herkesı o* sanmanızdan igrendm.

    2|3
    1|2
    • herkesi o* sanan yok.kaldı ki bakire olmamak o*luk değil...umarım evli olmadan erkeklerin seyini ağzına eline alan ama evlenince bakire olanalrdan değildir arkadaşların...

      o*luk bekarete bakmaz.bakire bir kız bakire olmayan bir kızdan daha cok penis görmüş yalamış olabilir.bakire olmayan kızlara o* gözüyle bakarak asıl iğrencliği sen yapıyorsun.

    • Hepsini Göster
    • ben sadece ayırıyorum..bakire olmayan kızlar o...rospudur demedim.dememde .bakire olmak o* olmamak anlamına gelmez.aynı şekilde bakire olmamakta.benim hiç sevgilim olmadı.bir kızı öpmedim dahi bende sevgilisi olmamış benim gibi el değmemiş birisi istiyorum.istediği kadar bakire olsun her haltı yedikten sonra bakire değil kızlık zarı yerinde kız deniyor ona.bana bakire olmadığını söyleyen kızlara daha cok değer veriyorum herşeyi yapıpta ben bakireyim diyen kızlardan.

    • bende bu şekılde düşünen erkekleri destekliyorum.pekı fıkrımz aynıysa bu neyın tartşması.

  • bakirelik bence çok farklı bi boyut aldı. bakirelik sadece bacak arasında olmaz. kimseyle birlikte olmamıştır ama aklında kimbilir neler kurmuş veya o aşamaya gelene kadar neler yaşamıştır kimbilir.. şimdi böyle bir kıza bakire demek ne kadar doğru olur? veya birisiyle birlikte olmuş birini düşünelim.. gerçekten aşık evlenme vaadiyle hayaller kuruyor ama olmayınca olmuyor o da zamanında bi cahilliktir gençlik ateşidir yapmış pişman olmuş ve bir daha kimseyle beraber olmamış. böyle bir kızla bakire değil diye bi hayat kurmamak ne kadar mantıklı?

    bu zamanda gerçekten, gerçek anlamda bakire birini bulman çok zor diye düşünüyorum.. ama aradığın sadece gözle görülür bir bakirelikse bulunur elbet..

    1|1
    0|0
    • dediğin doğru bakire ama ağzına eline bir sürü penis almış kız dolu etraf.

    • Hepsini Göster
    • o zaman gerçekten tam anlamıyla bir bakireyi hakediyorsun seni kutlarım. çünkü kimileri her naneyi yiyip birde bakire istiyorlar onlara çok sinir oluyorum. sen onlardan değilsin. umarım seni hakedecek birisini bulursun

    • Ya ne lakası var Allah'ını seversen yapanla yapmayanı bir mj tutacaz yani.Böyle bir mantık bence çok saçma.

  • o zaman bu oran %99 yaşamayan yoktur cinsel istekle sevişip ilişkiye girmeyen vardır ama yaş ilerdedikte istekler artıyor tabii

    0|2
    0|0
    • en doğru oran senin ki galiba:)hiç sevgilisi olmamış bir kız bulmam lazım kendim gibi..oda bu yasta zor...yasıma uygun kız en az 24 yasında olur o yastada sevgilisi olmamıs sevişmemiş kız yok..

    • nie buna takılıyorsun kiiii bence saçma bir düşüncedesin yaşanmışa yaşanmıştır geçmişi kurcalama karakteri önemli bu cinsel bir dürtü sonuçta

    • benimde cinsel dürtüm var.hemde bir kadını 100 e katlar inan.ama evleneceğim kadının sadece elini tutarım en fazla yanağından öperim.bence kolaya kaçmak cinsel dürtüm var demek.

      o zaman cinsel dürtüm var deyip onun bunun karısını kızını becerelim.kızlarda milletin altına yatsın.olur mu öyle sey?cinsel dürtün varsa evlen.

  • Sevgilisi olupta senin dediyin gibi bakire olan kiz cok az. Ya dinine cok sadik biri olucak yada sevgilisi hic olmamis biri olmali. Yoksa cogu senin dediklerinden ister istemez daha ileri gitmisdir

    0|1
    0|0
    • teşekkürler yorum için haklısın.

  • sen bakiramisin önce ondan haber ver bakalım :))

    1|1
    0|0
    • kızlar bakire olur erkekler bakir olur:)

    • hiç sevgilim bile olmadı..hep böyle tanısma arkadaşlık faslında bitti.yakısıklıyım.zor beğeniyorum birde hep ondan oldu.tipsiz sanmayın hemen.birde hiç kız arkadaşım bile olmadı.sevgilisi olmus herşeyi yasamıs kızlar denk geliyor hep bende istemiyorum..sevgilisi olsun ama benim gibi cinsellik yasamamıs birisi olsun.bakire diye ellenmemiş olduğu anlamına gelmez.

    • gönlüne göre bulursun umarım ne diyim bşkaaaa :))

  • böyle düşünen erkek çok benim eski sevgilim de böyle düşünüyordu tercih saygı duyulmalı.. bence %70 bakiredir tam bilemiyorum gerçi ama çogu şeyi yaşamışlardır diğer yollar vs

    0|0
    0|0
    • melodrik kız kardeşin içinde aynı şeyi düşünüyormusun?

  • %55i filan

    0|0
    0|0
  • niye dindarlar hariç ? bakire olsun ama dindar olmasın mı istiyorsun ?

    0|0
    0|0
    • bakire dindarların çoğu namustan dolayı değil, günah yaparsak cenneti ıskalarız cehennemde yanarız seklinde ahlaki deper üzernden değilde cocuk gibi korkular üzerinden değerlendirirler.

      bana ahlaklı insan lazım...allah korkusundan değil namusta dolayı yapmayacak.onurlu bir kız.annesinin babasının ve ileride cocuklarına baba olacak insanın namusunu onurunu düşündüğü için yapmayacak..allah korkusu cok caydırıcı değil.baksana islam dünyasında her türlü günah,pislik var.allah korkusu bir yere kadar

    • Soran, bence yanlış yorumlamışsın...Allah, zaten ahlaklı olun ahlaksızlık yapmayın diye bu şeyi yasaklamıştır...Yani bence sırf anne babası yada toplum yüzünden kendi duygularını bastıran değil, ben Rabbim istediği için bunu yapmıyorum diyen bi kadın daha iyi bir düşüncededir...Senin o bahsettiğin islamda ne dolaplar dönüyor dediklerin, islamı değil kendi nefislerinin istediğini yaptığı için bu kadar ahlaksızlar zaten...

  • Hay bekaretinize , baska seylerle ilgilen olum...

    0|1
    1|2
  • bu mevzuyu tartısmıyorum bile hepiniz saman kafasınız :):):)

    0|2
    1|4
    • neden saman kafa olacakmışım.hiç sevgilim olmadı kendim gibi birini istemem anormal mi?

      evli olmadığı insanlarla herşeyi yaşayan insanlar saman kafa değil o zaman.ben erkek olduğum bu cinsel isteğe rağmen yaşamadıysam bi kızın çok rahat kendine sahip olması gerekir.bunu bekliyorum karsımdaki insanda.bedenine sahip olmuş bir kız istemek en doğal hakkım.bir kere ahlakı geçtim hangi hastalığı taşıdığını bile bilemezsin.sevgilisininkini ağzına alırken belki hepatit kaptı belki hiv(aids)

    • Hepsini Göster
    • Mal misin gelip adamin konusuna yorum yapmissin hem de gizli olarak.

    • yorum yapıyorum cunku tartısmaye deger mantıklı adam yok bu sitede bunlar hassas konular

  • kimin ne yaşadığını bilemezsin sadece o sevgililerin dürüstlermiş de sana söylemişler..

    0|2
    0|0
    • teşekkürler.evet dürüst insanlardı.ben bakire değiller diye asla kötü gözle bakmadım onlara.keşke geçmişleri öyle olmasaydı.ben yapamam.imkansız birşey.onlarda mutsuz olur bende.

    • Daha önce kimseyle birşey yaşamamışsın sonuçta bana göre bakir bir erkeğin en doğal hakkıdır bakire bir kız istemesi. Bu yüzden eleştirmiyorum seni

  • Genellemek yanlış olur sana öyleleri denk gelmiştir belki

    0|1
    0|0
  • yüzde 70 olablr ama bu zamanın erkekleri kızları öyle kandırıyoki sonra yok anlaşamadık yok sevemiyorum diye bırakıyolar biraz adam olup bekaretini aldıkları kızlarla evlenseler sonra başkası almak zorunda kalmıcak ben 23 yaşındayım ama hiç sevgilim olmadı kimseye güvenemiyorum

    0|0
    0|1
    • benimde olmadı:)işte senin gibi birini arıyorum:)var mı hala 23 yasında ve sevgilisi olmamıs.erkek var ama kızlar boş kalmıyor ya..

    • Hepsini Göster
    • kızın içinde yoksa kimse kandıramaz kızlar önce verirler sonra kendilerini aklamak için bahanelere sarılırlar, çocukmusunuz siz kanmayın ayrıca genelde kızlar kandırır erkekleri sırnaşırlar erkekte götürür olay budur temiz kız olun götürmesinler arkadaş zormu

    • benim için zor değil saf olanlar için diyorum

  • sadece adı dindar olanlar da var yani lütfen onları da burda yüceltmeyelim

    0|1
    1|1
    • amacım yüceltme değil.aksine olumsuz anlamda söyledim...allahtan korkuyor diye yapmayanları saymıyorum bile.aksine hiç bir değeri yok benim için allah korkusundan yapmayanın.namus olarak gördüğü için yapmayanın deperi var sadece...dindar bakireler ayrı bir kategori benim için..günah olmasa yapacak çok kişi var aralarında namus olarak değilde günah diye yapmıyrlar.benim için önemli değil bu kriter.

    • sevindim.. çünkü gerçekten kapalı olmayanda çok var.. örtüsünün arkasına saklanıp masum olduğunu savunan.. ayrıca belirteyim gerçek anlamda kapalı olanlara saygım sonsuz..

    • tabi canım gerçekten inanan,kapanana saygımız var tabi.

  • %10kaşar, %10 patlak... %20 bakire ama yalanmış... %20 bakire ama ellenmiş okşanmış...

    %40 gün ışığı görmemiş tertemiz...

    1|4
    0|1
    • Çok güldümm heyt be :Dd:D

    • Hepsini Göster
    • yüzde 40 fazla bir oran yüzde 10 ,yüzde 5 deseydi en iyi yorum seçerdim...

    • herkesi kendiniz gibi görüyorsunuz

  • bence dinine bağlı bir kızlarla konuşursan o zaman hidayete erersin

    1|2
    0|2
    • güncelleme sürekli çocuğum

    • Hepsini Göster
    • dindar olarak erdemli,ahlaklı,namuslu olduğunu sanan insnalarla işim olmaz.

      cocuk gibi ceza ve ödül ahlak evresindesiniz.

    • yazma artık ya yazma çattık lan! nedir bu yaaa. nerden buldum bu soruyu? lanet ettim sana soruna daha da diyecek bişey bulamıyorum. bu son yorumum

  • Burası Türkiye . Hadi onu da geçtim ya aile. Ya da evleendiğin zamn eşinin yüzüne nasıl bakabilecek .

    0|3
    0|1
    • soruma cevap yok ama?

    • Hepsini Göster
    • bende aşağılamıyorum zaten..sadece yapmayan kızlara anormalmiş gibi bakıp aşağılanmasına karşıyım...

    • sonuç olarak bunca yazışmanın ardından anladım ki,biz uzlaşamayız ,şu an a kadar ufakta olsa bir ümidim vardı uzlaşabilmek için ama şu an onu da yitirdim.En iyisi bugüne kadar nasıl farklı semtlerde farklı mahallelerde,farklı arkadaş guruplarıyla olup,farklı aileler tarafından yetiştirilip,farklı okullarda okuduysak bu böyle devam etsin.Birbirimizin yanı başında birbirimizi görmeden ,duymadan yaşamaya devam edelim.Sizler için de bizler için de en uygunu bu.

  • sevgilim olcak onla yatıcam ve evlenmicem ailem beni eve almaz bea :/

    0|3
    1|2
    • eksi verdim.soruma cevap vermemişsin.

    • Hepsini Göster
    • üstelik kim kimle s...kişiyor umurumda değil.ama evlilik gibi bir kurum söz konusu olunca bu kurumu böyle bir insnala kurmam diyorum.en doğal hakkım.ama insan olarak herkese saygım sonsuz.

    • iyi o zaman bana,yaşam tarzıma saygı duyuyorsan ,karışmıyorsan ve beni bu yüzden rencide etmiyorsan sorun yok.

Erkekler Ne Diyor 15

  • bekaret ,giyim kuşam kısacası ,dünya görüşü ve yaşam tarzları ile son olarak bakın Nesimi ne diyor:

    Ben melanet hırkasını kendim giydim kime ne

    Arı namus şişesini taşa çaldım kime ne

    Aah Haydar Haydar taşa çaldım kime ne.

    Kâh çıkarım gökyüzüne, seyrederim âlemi

    Kâh inerim yeryüzüne, seyreder âlem beni

    Sofular haram demişler, bu aşkın şarabına

    Ben doldurur, ben içerim, günah benim kime ne

    Kâh giderim medreseye, ders okurum hak için

    Kâh giderim meyhaneye, dem çekerim aşk için

    Sofular secde eder, mescidin mihrabına

    Benim ol dost eşiğidir, secde gâhım kime ne

    Nesimi’ye sorduklarda o yar ilen hoşmusun

    Hoş olayım olmayayım, o yar benim kime ne

    Bunu bundan sonra bu tarz her konuya yazacağım.

    0|0
    0|0
  • Abi yapma ya ufacık bi et parçasıyla namuslu olunmuyo evlencegin kız çok namusludur evlendikten sonra boynuz yersin önemli olan bakire olması degil iyi insan olması

    1|1
    0|0
  • sana öyle gelmiş kardeşim

    ben eminim burda yazşan ve evli olmayan kızlarn yüzde 99 bakiredir

    sırf bu siteye makara yapmak için giriyordur aynı senin benim gibi

    bir kısmıda gerçekten birşeyler öğrenmek için giriyordur evlendigimde eşimi nasıl mutlu ederim düşüncesi ile burdakilerin bir çoğu burda sorulan soruları karşı cinsine dışarda sormaya cesaret bile edemez

    ben böyle düşünüyorum belki de yanılyorumdur.

    0|0
    0|0
  • müstahaktır sana evlenme sen evde kal :)))

    0|1
    0|2
  • haklısın dostum o yüzden evlenmiyecem zaten :S

    0|1
    0|0
    • :)en doğrusu valla.

    • en doğrusu namuslu bir kimseyle evlenmektir. Allah böylelerini nasip etsin size her müslüman erkeğe ve bayana inşallah

  • bakirelik-bakirlik önemlidir ama insan olmak edepli saygılı ve evleneceği kişiye sadık olmak daha önemlidir.

    0|0
    0|0
  • Kizlik zari bozulmamis diyorsan %50. Hic opusmemis ellesmemis, sevismemis diyorsan %5. Senin gibi sakirtler genelde koyden kapali kiz alir tepe tepe kullanir oyle yapsana

    0|0
    0|0
    • ben şakirt değilim delikanlı:)aksine inancı bayağı zayıf biriyim.

  • türkiye için sıkıntılı bi durum hem bakire kıza yüklenirsiniz evlenirkende bakire ararsınz gerip

    0|1
    0|0
  • sen bakir misin?

    0|0
    0|0
  • Hiç sevgilin olmamış olsaydı sende yapmış olurdun!

    0|0
    0|0
  • seninle aynı kafadanım ama bu ülkede bu konuyu tartışamıyoruz

    0|0
    0|0
    • valla hemen ya yobaz,ya dinci,ya alt tabakadan adam oluyorsun.oysa hiçbiri değilim.

    • Hepsini Göster
    • söylediğin sözleri sanki kendim yazmış gibiyim:)altına imzamı atıyorum.

    • Dedim ya, aynı kafadanız diye :) Mini etek giymeyle modernlik gelseydi, millet sen şusun busun teröristsin bilmem nesin diye kavga etmezdi bu memlekette

  • umarım %99

    0|0
    0|0
  • Bende buna benzer birşey sorduydum kardeş zemanında.Tam bi oran çıkmadıydı :)

    0|0
    0|0
  • kardeşim sen merak etme, sen kızların namusuna el sürmedikten sonra emin ol Allah sana senin gibi birini verir dediklerinde haklısın sen de kendin gibi temiz birini arıyorsun Allah hayırlısını nasip etsin

    0|1
    0|0
  • Müslüman isen olmaz olduysa mesela erkekte tövbe edersin ama kızda dönüş yok diktirirsin ama vicdan ? zina haram işte onu düşünmek lazım hadi bakalım saldırın bana ;)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...