Vajinal akintidan ölen oldu mu :)?

Kokulu vajinal akinti nedir
Olen olmus mu
Tedavisi nasil olur


0|0
6|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Enfeksiyon... oldurmez ama , vucudunda, ciddi sıkıntilar cikarabilir.. tedavi ol gecsin.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • pis kokan akıntı vajenittir. tedavi edilmez ve enfeksiyon ortamı devam ederse rahim kanserine kadar yolu var.

    0|0
    0|0
    • Ay oha -,-

    • Ciddi enfeksiyonlar her turlu sonuca ulasabilir , uc nokta olsa da @soran.

    • ohası yok bu işin. sağlığınızı ciddiye alın temiz olun. vajinal enfeksiyon temizliğe dikkat edilmediğinden oluşur

  • Herkez jinekolog olms mk. dd

    0|1
    1|1
  • Akıntıyı biraz daha açıklar mısın? (bkz:beyaz, yapışkan, pıhtılaşmış)

    0|0
    0|0
    • Hafif sarı bazen beyaz kokulu iste :(

    • Hepsini Göster
    • 2 yil oldu kullanali isim yok valla

    • Ben sorun olacağını zannetmiyorum. Kadınlar genelde vajinadaki akıntı yüzünden doktora başvuruyorlar. Rastgele bir ilaç verip geri yolluyorlar. Eğer içinin rahat etmesini istiyorsan doktora görünebilirsin. Geçmiş olsun

  • Yokta ben vajinaya sokunca zevkten ölecektim

    1|1
    1|1
  • Olmaz mı? Daha geçenlerde bundan ölenlerin toplu mezarını buldular :D

    0|1
    0|0
  • ölen olmadı fakat kesinlikle tedavi olmalısın !!

    0|1
    0|0
  • ölen olmamıştır ama hastalığa yakalanan olmuştur geçmiş olsun...

    0|0
    0|0
  • ölmezsin meraklanma

    0|0
    0|0
  • İltihap vardır bir jinekoog a git

    0|1
    0|0
  • jinekoloğa gidersin muayene olursun oda bir tedavi belirler ve iyileşirsin.

    ölen olmuşmu olayına gelince akıntının sebebini bilmek lazım Allah korusun kanser veya aids gibi bir hastalıksa ölen olmuştur. ama mantarda olabilir.

    0|0
    0|0
  • öldürmez

    0|0
    0|0
  • Enfeksiyon oluşmuş, biran önce doktora gidin antibiyotik tedavisi başlaması gerekiyor.

    0|1
    0|0
  • yok ya kimse ölmez

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Mantar ya da vajinal enfeksiyon doktora gidiceksin ilaç tedavisi ile geçicek

    0|1
    0|0
  • Annemin köyünden bir kadinin seyinden baya kan gelmis, kadin felc kalmis.
    Yasida baya var ama, adet degil yani.

    0|0
    0|0
  • akıntı normal bişi jelimsi halk arasında buna ıslanmakda diyolar, pantalon çok sürtüyo ondan oluyor bende ama kokulu olmasını bilmiyorum acaba vajinal kıllardan kaynaklı olabilir mi

    0|0
    0|0
    • Olabilir kesinlikle. Bilmiyorum bende ki oyle ve ne yapacagimi bilmiyorum

    • Bir zahmet jinekologa gideceksin.. limuzin ve yanar donerli davetiye ister miydiniz :)) saka bir yana.. rahim yolu sonucta.. sakaya gelmez..

  • Ölen değil de kısır kalan oldu.

    Krem sürüryorsun geçiyor 3 günde çok basit.

    0|0
    0|0
  • O normal bişey

    0|0
    0|0
    • Yok bu degilmis kokulu ve surekli akliyor benimki

  • 0|1
    2|0
    • E komik olan yer neresi canim?

Yükleniyor...