Fazla mastürbasyon yapmanın zararı var mıdır?

Fazla masturbasyon yapmak zararlı gibi birsey okudum burdaki yazılardan ve ben cok fazla yapıyorum gunde en az 3 ya da 4 kere oluyo daha fazla da oluyo ne gibi bir zararı var saglık acısından bu kadar fazla mıdır yoksa normal midir? Lütfen ciddi cevaplar yazın.


0|1
791

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 90

  • Dokuları aşındırmadığın sürece bayanlarda erkeklerde olduğu gibi sinirsel hasar riski yok. Yani bu bayanlarda zararsız sayısal değil zararsız yöntem gerektirir. Dokuları aşındırırsan o zaman zaten ince olan bölge yüzeyinin bakteri kapma olasılığı yükselir

    0|0
    0|0
    • Yontemini biliyormusun peki:D

    • Kızların kendi buluşları vardır çoğunlukla bu konuda ve 17 18 yöntem sayılabilir. Sanırım sen de çevre şart ve ortam olanaklarına bakacaksın :) Her kızın kendi yaratıcılığı vardır bu konuda, biraz düşün bakın etrafına yeter :) Burada liste vermek hoş olmayabilir

    • Tamam tesekkur ederim:)

  • Sağlıklı bir cinsel yaşam için eğer uygun birleşme yoksa mastürbasyon yapmakta hiç bir sıkıntı yoktur.

    0|0
    0|0
  • 45 gün önceki soruyu kim hortlattı ki :P
    Hala günde 3 4 kez yapıyosan bir süre sonra sana yetmicek, yani eğer bakireysen klitoral orgazm sana yetmicek ve birşeyler sokmak içinde hisetmek vs isticeksin, eğer bakkire değilsen o zman sıkıntı yok çeşitlilik vs lerle farkli şeyler yaparak her seferinde farkli hazlar alabilrisin.
    3 4 çok yaaaaa yani bu kadar istek ve arzu ne bilim bu durum pek normal değil, vücudunu yormalsin gün içinde kafanı meşkul eden uğraş iş vs bul yoksa bir süre sonra kol kası yaparsin en fazla :))

    0|0
    0|0
    • 3 4 degil devam etsem 8 ya da 9 da oluyodu gunde ama yapmamaya calısıyorum artık alıstırmıstıım kendimi zor oldu iki gunde bire indirdim artık yaptıgım gunde 4ten fazla yapmamaya calısıyorum

    • Hepsini Göster
    • yani en azindan kontrol altina alabildim diyorsn bu bir gelişme evet haklisin :)

    • aynenn :)

  • 45 günlük soruyu canlandırmışlar!

    Konu hortlatmak. Neyse görüşümü söliyim.

    Fazla yaptıkça alıştırır ve cinsel birliktelikte zorlanma yaşarsın. Özellikle erkeklerde bu sorun çok fazla. Tadında bırakın. Geç boşalma, tatmin olmama en büyük iki sorun.

    0|0
    0|0
    • hortladı valla. azalttım zaten artık 2 gunde 1

  • Gel hayrina sivcem seni xd

    2|1
    5|2
    • 35 günlük soruya geldim senin yüzünde la

    • hahahah hepimizin ihtiyacı olan:D ama azalttımm

  • ergenlik çağında bu sık olabilir fakat ilerki yaşlarda bu genelde azaltılıyor aşırıya kaçmanın zararı tabi ki vardır her şeyin fazlası zarar vucudunda kendine göre bir direnci var ileride bazı sornlar yaşayabilirsiniz

    0|0
    0|0
    • ergenlik degil 22 yasındayım ben azalıcagına cogaldı :/

    • Hepsini Göster
    • evet cogu oyle dedi 2 gunde 1e indiriyim diyorum bugun mesela hic yapmıycam

    • en iyisi azaltarak olur zaten

  • Evlendiginde cinsel iliskide bosalamaSin orgazm sorunu yasarsin

    1|0
    0|0
    • Neden peki ne farkı var zevk alırsan bosalırsın

    • Hepsini Göster
    • Neyse halledicek kisi karsımdakiyse benlik birsey yok yani:D

    • Aynen seni tatmin etmesini bilmeli:)

  • bence fazla.

    0|0
    0|0
    • azalttım zaten 2gunde yapıyorum artık her gun degil ama bazen kacıyo

  • maşAllah ne motor varmış sende ferrarimi lamborghinimi.

    0|0
    0|0
  • Elin yorulur evde temizlik yapamazsin Annen düver Baban süver, en iyisi vibro al alet calissin el övunsun:))

    1|0
    0|0
    • hahahah temizlik bana bakmıyo ama elim icin olabilir :)

    • Hepsini Göster
    • ahahhahhahhahhahah

    • :)))))))))))) öldüm gulmekten yazarken:)))))

  • Suyunu çıkardınız ama haa :@ :D

    0|0
    0|0
    • neden yaaağ

    • Hepsini Göster
    • hahah biseyden degilde kimseyle ozelden yazısmıyorum kızlarla bile o yuzden hayır sana ozel degil :)

    • Peki. .. Bende zorlama yok ama mecburen geleceksin ;) :) ♥ ahahaha :D

  • Sağlık açısından yumurtalıkların görüp evlendiğinde çocuğun olmayabilir.
    Birde vajinanın dudakları sarkar ve şekilsiz olur

    0|0
    0|0
    • sekilsiz olması karsı taraf icin bir problem mi? cocuk olmamasıyle ne ilgisi var pekii

    • Hepsini Göster
    • bence bunu herkes sorun etmez zaten o kadar kotu olucagını sanmıyorum:D yumurtalıklar konusunda haklı olabilirsin arastırıcam bunu

    • Peki siz bilirsiniz

  • 1|0
    0|0
  • Azaltamiorsun eskiden bende 4 5 kez yaparken simdi haftada 1 kez sen bagimlo oldugun ocin ve alismissij ondan azaltamiorsum aklinda tek mast yapmak var baska seylere odaklanamiorsun dogrumu

    0|0
    0|0
    • Hissettigimi yazmıssın mesela evden yapmadan cıkarsam surekli aklımda oluyo normal bir erkek arkadasımla konusurken bile aslında hic dusunmiycegim seyler dusunuyorum ama en azından birkac kez yaparsam herseye daha iyi konsantre oluyorum

  • Sen benim kız Halimsin inan ki

    Ben de günde en az 3-4 kez yapıyorum. İlerde ne olur hiçbir bilgim yok.

    0|0
    0|1
    • bende bilmiyorum cok fazla yapmak istemiyorum ama olmuyo

    • Hepsini Göster
    • Aynen ben de öyleyim yaş kaç bu arada?

    • 22 yasındayım

  • evlendiğinde kocandan fazla zevk almayabilirsin belki. Alışmış kudurmuştan beterdir diye bir tabir var :)

    0|0
    0|0
  • Ben de diyordum bu kızlar neden erkekler kadar istekli değil, baksana kendi işlerini kendileri hallediyorlarmış :)

    0|0
    0|0
    • hallediyoruz da fazla tatmin etmiyo bir sure sonra tekrar istek geliyo o yuzden surekli devamı geliyo :D

    • hayran kaldım açıkçası :)

  • Hergün bıkmadan üşenmeden yapıyorsan helal valla.. Bu azimle bisey olmaz sana -,-

    0|0
    0|0
    • usenmekten cok direk aklıma geldigi icin yapmadan olmuyo

    • Hepsini Göster
    • hahaha komik geldi tekrar okuyunca ama oyle:D

    • Bilirim bilirim öyle oluyor :)

  • Hic bir zarari yok vücut istiyor çünkü istemediğinde zaten yapmiyosun

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    70

Kızlar Ne Diyor 7

  • Tüm gün evde hiçbir şey ile ilgilenmeden, hayvan gibiyyaşarsan canın her sıkıldığında bu yola koşarsın tabi ki. Kendine ilgilenecek şeyler bul derim. Ayrıca sahte şeylere alışmak seni kosullandiracak ve gerçeği ile mutlu olamayacaksın böyle devam ederse.

    0|1
    0|0
    • Evde degilim zaten okul veya aktiviteler oluyo illaki haftada bir gun belki evde duruyorum anca ama bu dedigim bir saat icinde gerceklesiyor zaten azaltamıyorumda surekli aklıma geliyor

    • Tecrübe kokuyo :)

    • tecrube derkenn

  • Zarari yok

    0|1
    0|0
  • Klitoris büyüyormuş :D

    0|0
    0|0
  • Günde 3-4 kere tadı çıkmaz bence. Uzun süre aralıklarla yap yapacaksan. Zararları var.

    0|1
    0|1
  • Yok zararı devam ama mastır yerine gerçekten sevis bence

    0|0
    0|0
  • Her şeyin fazlası zarar

    0|1
    0|0
  • Bende kendimi keşfetigimden beri günde 6-8 kere yapıyorumm bir gün yapmasam duramıyorum. Acayıp bağımlı oldum. bir ara böyle denemek istedim 2 -3 gün dayandım sonra yaptim daha cok zevk aldım ve öylede devam ediyorum. acayip istekliyim senin gibi. Neolacak kiz bizim halimiz :D

    1|0
    0|0
    • ahahahhahaha yemin ederim ki aynıyız :D 2 gunde 1e indirdim ben ama yapmadıgım gunlerde de bazen bir kez yapıyorum dayanamayıp. aklım gidiyo yapmadıgım zaman konsantre olamıyorum:D

    • Hepsini Göster
    • hahahaha kolay gelsin ;D

    • sanada :D

Yükleniyor...