Kullandığım antidepresan ve sakinleştirici yüzünden cinsel hayatımda sorunlar yaşıyorum sizce nasıl çözebilirim?

arkadaşlar yaklaşık bir 9 ay sakinleştrici ve 4 ay antidepresan kullandım ama şu an bıraktım ve kullandığım süreç boyunca ve halen devam eden cinsel isteğimde azalma, cinsellikten soğuma isteksizlik ve cinsel zevki yaşayamama problemlerim var nasıl düzelir bu durumum sizce?


0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • ilaçları bırak kardeşim.
    yan etkilerinde var bu ilaçların.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 4

  • arkadaşım bir üroloji uzmanına git önce. yanında kullandığın ilaçların da varsa prospektüsünü yoksa isimlerini doktora ver. sende ne gibi biyolojik ya da fizyolojik değişimler yaptığını bilir ve buna göre tedavi sunar.
    buralardan tedavi aramayın. burada kimse size yardımcı olamaz tam tersi yalan yanlış bilgiler daha da işin içinden çıkılmaz hale sokar.

    unutmayın ki ata sözleri genelde doğrudur.
    "yarım doktor candan, yarım hoca dinder eder insanı"

    0|0
    0|0
    • kardesim cok dogru soluyosunda doktorun bana vericegi viagradan baska bisey degil ben artik kimyasal kullanmak istemiyorum bitkisel yollarla cozmek istiyorum bu meseleyi

  • Zamanla düzelir ilacın etkisini psikolojikmen yaşıyorsun

    0|0
    0|0
  • hangi ilaçları kullandın ve ne zaman bıraktın?

    0|0
    0|0
    • efexor 75 mg, abizol 15 mg kullandim ve birakalı 6 gun oldu

    • Hepsini Göster
    • psikiyatristim yazdı ve kullladnım evet zaten kullanırkende sürekli yan etkilerini hisettim ve hale bırakmama rağmen çekiyorum etkilerini

    • sen kendisine bu ilaçlar bana ağır geliyor diye söylemedin mi?

  • İlaci biraktiktan 15-30 gün sonra normale döner

    0|0
    0|0
Yükleniyor...