Görünen kızlık zarı mı?

Ayna yardımıyla bakıldığında kızlık zarının görülebileceği yazıyo. Açıp bakınca idrar deliğinin altında yumuk duran ıkınınca açılan yeri kızlık zarı diye gösteriyo internet, sizcede bu doğru mu?


0|0
12|24

En İyi Erkek Görüşü

  • bencede zor görebilin daha çok vajina içine doğru olur

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • arkadaşım çok öndeyse belki görebilirsin ama genelde ya ortada ya da daha geride. o kadar uçta olsa temizlik yaparken bile yırtabilirsin. üstelik öndeyse bile biraz gevşetmen gerekir. hem çeşit çeşit zar var herkesin ki aynı olmaz. kimisi parça parça iki üç deliklidir. kimisi deliksiz tek parçadır, kalındır incedir vs. araştırırsan bulursun internetten. çok da kurcalama :)

    0|0
    0|0
  • görülmez..

    0|1
    0|0
  • görülmez die biliorm.

    1|0
    0|0
  • Benden sana bir soru, neyin peşindesin ? :)

    0|0
    0|0
  • bunun mümkünatı yok

    0|0
    0|0
  • Haydar dümene biri yazmış Kızlık zarım bozuldu arkadaşım dikiş nakış kursuna gitti dikebilirmi.?

    Biride Namusum Kirlendi ace ile yıkasam temizlenirmi ?

    Biride yazmış kızlık zarımı aynayla görürmüyüm ?

    0|0
    0|0
  • TIB DOKTORLARİ GİBİSİNİZ MAŞŞ. :dd:

    0|1
    0|0
  • görünür

    0|0
    0|0
  • Aksam aksami midemi tersduz ettin

    0|0
    0|0
  • açarsan görülür tabi.

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • elıne bır dr ışıldaklarından al

    yoksa karanlıktan göremezsin:)))

    0|0
    0|0
  • nası bi pozisyon düşünüyosun çok merak ettim.

    0|0
    0|0
  • Basur olmusunD

    0|0
    0|0
  • daha kendi vajinasını bilmiyo :D

    0|0
    0|0
  • ıkınınca öyle mi :)

    0|0
    0|0
  • Yerim ben onu :D

    0|0
    0|0
  • kızlık zarını kendi imkanlarınla görebileceğini zannetmiyorum.

    0|0
    0|0
    • yok dediği gibi ayna yoluyla görülebiliyomuş.. 3-5 kişiden bende duymustum bunu.. :)

  • Evet görülüyor.

    0|0
    1|1
  • deldirtdin mi ? :(

    0|0
    0|0
  • görülür de çok farklı çeşitleri olduğu için tam anlayamayabilirsin.

    0|0
    0|0
  • palavra

    0|0
    0|0
  • Gel ben bakarım sen zahmet etme

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Görülebilir çaba ister risklidir karıştırma

    0|0
    0|0
  • kurcalayıp durmayın şunu. Anlayamassınki duvar yok orda sadece adı zar. Bahseetikleri iç kısımda. Buda nasıl anlatılırki vazgeçtim.

    0|0
    0|0
  • hayır . link

    0|1
    0|0
  • görüğün şeyin o mu değil mi nasıl ayırt edeceksin sen ondan haber ver ?

    0|0
    0|0
  • Jinekologlar anlayabiliyormuş sadece sanırımsam. Fazla kurcalama :p

    0|0
    0|0
  • yumuk dedigin sey vajina girisi olmasin sakin ahahaha

    0|1
    0|0
    • Zarda zaten vajina girişinde diyo bir çok doktor. Girişi daraltıyo diyo. Yani çevresindeki deriden bahsediyo

    • bebegim gormen icin once bir sure mast. yapman gerekio. yani vajinanin kaslarinin biraz gevsemesi. yoksa dar kalir goremezsin. sonra ic dudaklari ayirip kegel egzersizindeki kimi sikacaksin. o zaman goreceksin ;-)

  • Hayır görünmez...

    0|0
    0|0
  • kızlık zarının deliğini görebilirsin sadece sanırım

    0|0
    0|0
  • Asla göremezsin , sadece jinekolog anlar, eğer gozler gorulebilir birsey olsaydı zaten herkes evinde bakar anlardı...

    0|0
    0|0
  • Kızlığının orada olmadığından bir şüphen mi var ? Nedir bu tasa. Bırak onu kendi haline ya.

    0|0
    0|0
  • fazla ıkınma patlar.

    0|0
    1|0
  • zar değil de küçük bi delik olur hatta delik gibi bile değil benim .internetteki çok mu düzgün benimkinde mi bi sorun var onu da çözemedim:)

    0|1
    0|0
    • Seninki nasıl. Benim gördüğüm kadarıyla küçük bir delik var ama ıkınınca genişliyo. O genişleyen yerde kat kat deri kıvrımı gibi

    • evet .deri kıvrımı var ama p*rnolarda farklı yani.ıkınmadım da öyle.yani resimler felan olsa karşılaştırıcam ama yok :(kimseninkini de görmedim .belki de güzeldir onu da bilmiyorum .

Yükleniyor...