Evlendiniz ve kizin vajinasi siyahhh igrenirmiydiniz?

Evet igrenirmiydiniz basa gelen cekilir mi derdiniz koyu renk olmasi dezavantaj mi?


0|0
1|39

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 38

  • koyu renk olması neden iğrendirsin ki. herkes aynı renk olamaz ki

    1|0
    0|0
    • Dimi yani

    • Hepsini Göster
    • Yavasla bnce daha cok var aksama :D

    • öyle valla doğru söylüyorsun.

  • yoo hayır iğrenmem , iğrenç değil. doğaldır. seçme şansım yokk. sevgisine ve aşkına da değişmem...

    1|0
    0|0
  • Hanımdan hanıma değiştiği için ve partnerinizi seviyorsanız rengin önemi hiç olmaz önemli olan bizi çeken onun doğal kokusu ve zevk suyunun tadıdır

    1|0
    0|0
  • dostum böyle saçma bir şeyin ne önemi olabilir sevmiş evlenmişsen bunu kafana takmassın süpriz yumurtamı bu sevmediğin oyuncak cıkınca yenisini alasın :)

    1|0
    0|0
    • Sizin gibi erkeklerin varoldugunu bilmek guzel :)

  • Evlendikten sonra bunlar düşünülmez

    1|0
    0|0
  • bazı erkekler tüm vajinaların p. rnodaki gibi olmadığını bilir. sorun olmaz
    bazı erkekler bütün kızları şirine gibi zanneder şekli değişik olsa folloş der

    0|0
    0|0
  • evlenmişiz artık rengine mi bakıcaz şeker gibi gelir o bize :dd

    2|0
    0|0
  • Evlenecek kadar duygu varsa kim bakar renge

    1|0
    0|0
    • Helal olsn sana

    • Hepsini Göster
    • Haklisin..

    • Bu arada ben doğal sevdiğim için rengi pek belli bile olmayacaktır

  • Öööö falan yani, dalga geçmek veya kırmak istemiyorum ama hakikaten kötü, Birinci derecede etetik öneririm

    0|0
    1|0
  • İşlevi önemli bence :)

    1|0
    0|0
  • Hayır asla öyle bir dezavantaj yok. Hepsi güzel bence

    1|0
    0|0
  • Yahuu adam tutmuş evlenmiş birde rengine mi bkacak sorun edecek?
    Evlendiyse sorun edeceğini sanmiyorum

    0|0
    0|0
    • Sonradan goruyo ama.. icinden soler belki iyy ne bicim diye belli mi olur

    • Hepsini Göster
    • Tabiki :D

    • Eğer ciddi anlamda bu bir erkek için önemliyse zaten görmeden sormadan evlenmeyi vs düşünmez heralde :D

  • Yoo, dezavantaj falan değil. Sadece rengi koyu diye iğrenmem.

    0|0
    0|0
  • kimseni rengine bakma şansı yokki siyah ola ne olur işlevi önemli değilmi

    0|0
    0|0
  • evlenmeden test surusune cikarim zaten de :D cok seviyorsam tabiki farketmez

    0|0
    0|0
  • iğrenirdim tabi

    0|0
    0|0
  • Siyah olmasini istemezdim ama basa gelen cekilir alismaya calisirdim

    0|0
    0|0
  • başa gelen çekilir deriz artık. yapacak bişe yok.

    0|0
    0|0
  • boşuna kara delik denmiyor... ismini hak ediyor senin ki

    0|1
    0|0
  • * olsunda fark etmez.

    0|0
    0|0
  • rengi fazla önemli değil aslında şekli önemli

    0|0
    0|0
  • nutella niyetine dalardım :))) iğrenmezdim yani

    0|0
    0|0
  • bakire olmadıgının kanıtlarından birisi cok seks yapanın yerı kara olur

    0|0
    2|0
  • sen vajınanı jıletle temızledin bu zaman kadar sanırım .. hayır ıgrenmzdim neden igreneyim.

    0|0
    0|0
  • cok koyuysa sevmem pek emerken kotu olur

    0|0
    0|0
  • EDEP YAHU !!!

    0|1
    0|0
  • Görmeden birşey diyemem.

    0|0
    0|0
  • Aynı yatağa bile girmem =(

    0|0
    0|0
    • Hadi yaa

    • Hepsini Göster
    • Merak. ettm seni :p

    • Kudur meraktan :D

  • yaw bulsaydık hele kırmızısını beyazını siyahını ayırt etmezdik :D

    0|0
    0|0
  • buldukta siyahı beyazı kaldı ;)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 1

  • açtırabiliyorsun rengini.

    0|0
    0|0
    • Nasil?

    • Hepsini Göster
    • Krem jel kalicilik sagliyo mu ki

    • bilmiyorum o kadarını

Yükleniyor...