Penisim çok ince cinsel ilişkide sorun olur gibi?

Dalga geçecekler cevap vermesin çünkü şikayet edicem arkadaşlar penisimin boyu desen 12,13cm kalınlık desen yok sedef hastalıgı gibi bişey var bnde penismde çok az bişey beyazlık var ama öyle yara falan degil ben napıyım ya aklıma geldikçe moralim bozuluyor lise4 gidiyorum


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • arkadaşım ilişkide sevişme önemlidir penis boyutu çok da önemsenecek kadar değil. sedef hastalığının olması da çok da kafaya takılacak şey değil. hatta sende sedef olduğundan sen kafaya hiç bir şey takmaman gerek. biliyorsun sedef stresten kaynaklanan bir deri rahatsızlığı. aslında o bir hastalıktan daha çok o bir tepkimedir. sen stresten uzak dur. dermovate, betnovate, pusorasis gibi kremler kullan. o geçer.

    ölçülerin normal. sedefi de takma. o bir bulaşıcı hastalık falan değil. aynı tahriş gibi stresin tahriş ettiği bir cilt reaksiyonu. herşey normal takma kafana. bol sevişme taktiği öğren.
    şunu mantık edin. mast ile boşalan bir kadın neden penisle boşalmasın. yani onların parmakları senin penisinden daha mı çok marifetli ve daha kaliteli

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Sedef degıl o dedıgın

    0|1
    0|1
    • peki ney?

    • Hepsini Göster
    • :) sakin ol önce abartılacak bı durum yok

    • nasıl geçicek bana onu söyle doktora git deme gittm çözüm olmadı

Erkekler Ne Diyor 8

  • Eni ne kadar çapı yani?

    0|0
    0|0
  • Bozma moralini dostum 8 santimlik veya mikropenisin de olabilirdi. Senin yerinde olmak isteyen milyonlarca kisi var. Iyi dusun iyi olsun.

    0|1
    0|0
    • saolasın kardeşim moral verdin evlendiğimde belki benden bu yüzden bile ayrılır diye düşünüyordm

  • birlikte olacağin kızın cinsel organına göre değişir

    0|1
    0|0
  • Üzülmeni gerektiren bir şey yok. Kullanmasını bilirsen çubuk kraker bile çok güçlü bir silah olur :)

    0|0
    0|0
  • Sekste önemi olmak ile beraber tüm hayat penis üzerine kurulu değildir

    0|0
    0|0
  • takma kafana onuda seven birini bulursun elbet

    0|0
    0|0
  • Sikinti olmaz bir cok bayanin vajinasi küçük zaten.

    0|0
    0|0
  • O beyazlık problem mi?

    0|0
    0|0
    • onu geçtimde ince yav

    • Hepsini Göster
    • yok

    • Git konuş bakalım

Yükleniyor...