Göğüslerim çok küçük ne yapabilirim?

Evlenmek üzereyim göğüslerim çok küçük napıcam ben?

Güncellemeler:
silikon yaptırmalı mıyım :(

0|0
41|128

En İyi Erkek Görüşü

  • Evleneceğin kişi bunu dert etmiyorsa sorun yok. Ama çok dert ederse bir sürü yöntem var. Ama estetik ameliyat yaptırma çocuğun olursa süt kanalları tıkanıyormuş bilgin olsun. Zaten çocuğun olunca biraz daha büyür göğüslerin.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 127

  • Bayanda göğüsler , erkekte penis genetik getiridir , bunları hiç bir uygulama değiştirmez. Bazılarının elleme emme masaj krem su bilmemne tavsiyelerine aldırış etme , çoğu zaten ince olan bölge derisini yıpratır ve iz bırakabilir , bu sefer de nedenini açıklamak gibi bir zorda kalırsın.

    Evlenmek üzereyim derken nişanlısın diye düşünürsek , zaten bu saatten sonra böyle slikon ya da başka operasyonlara giremezsin , çoğunlukla da bu operasyonlarda ters T şeklinde iz kalacaktır, bunu da açıklaman gerekir. Kaldı ki bunu gizlice hem yapamazsın hemde yapmaya hakkın bu saatten sonra olmaz.

    Dert etseydi zaten şimdiye kadar etmiş olurdu karşındaki , bugüne kadar lafını etmedi ise böyle beğenmiş ya da kabul etmiştir, hadi yaptırırsın silikon bu sefer de l*n bunlara ne oldu demesi riski de var.

    En önemlisi, bunlar bir erkeğin hiç bir işine yaramaz. Aslen bebek beslemek için varlar ve oradalar. Şu anki getirin ne ise , zaten hamile kaldığında sütbezlerin şişecek ve eski ölçüsüne kısmen geri dönmeyecektir.

    Ne olacak ki öyle boyun sırt ağrısı yapacak bir ton ağırlığı olduğu imajı veren kocaman sarkan göğüsler?

    2|1
    0|0
  • bunuda sorun edeceekse hiç seviyorum demesin küçücükde olsa göüsün var mı var bir bayanın göüsü kocası için değil doğacak bebeği için yaratıldı çocuğunu emzire bilsin diye takıntı yapma şayet eşin takıntı yaparsa ilişkini ğözden ğeçirmende fayda var.

    1|1
    0|0
    • yok o hiç bir şey demedi zaten sanırım sorun yapmaz ama ben takıntı yapıyorum işte onu memnun edemezsem diye :(

    • yapma arkadaşım sende olan sana özğü ğüzellikdedir

  • 0|0
    1|1
  • 1|4
    2|3
  • sev onları, öyle de çok güzeller

    1|1
    0|0
  • Küçük göğüs daha güzel..
    Ayrıca eşin beğenmese bile silikon falan yaptırma.. Hiç bir insan neşter altına yatmana değecek kadar değerli değildir..
    Alt tarafı adamın avucunun içi biraz daha dolacak diye kendini kestirip biçtirme..

    1|0
    0|0
  • Doğallığını bozma. Çocuğun olunca büyüyeceklerdir. Slikon zaten emzirmede dert.

    Cildinizle oynamayın.

    Bir de aklıma geldi şunu paylaşayım :D

    cs7010.vk.me/.../DGiEdTJjRXY.jpg

    0|0
    0|0
  • Kac beden ki

    0|0
    0|0
  • Küçük olsun sorun değil ki canım

    0|0
    0|0
  • yaptırma büyütmek için bir sebep varmı?

    0|1
    0|0
  • Çemen otu tohumunu macun yapıp hergün o bölgeye sürmelisin 2 ayda falan etki yapıyomuş.
    Google da ara herşey yazıyo.

    1|0
    0|0
  • Hiç bir şey yaptırma, senin doğal halin o, beğenen öyle beğensin. Şekli güzelse sorun yok, ki güzeldir bence, ayrıca büyük göğüs çabuk sarkar, küçük daha salam olur uzun yıllar :)

    0|0
    0|0
  • Akşamdan ıslat tencereye koy. Sabah suyunu süz ve buzdolabında 2 saat beklet.

    0|0
    1|0
  • Küçük memelileré örnek veriniz.

    1|0
    0|3
  • Evlenecen kisinin altina simdiden yat ki dugune kadar bal kovani kimin olur

    0|0
    1|0
    • Terbiyesizlesme

    • He amkk terbiyesizlesme hii seni alani zavalli kemal sunalin filmindeki kimin hasret biraktirin sali sallanir carsamba carsafa dolanir ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  • saçmalama
    silikon yapıldıgında goguslerın duyarlılıgı azalır
    karsındakının goz zevkı belkı dolar ama senın hıssıyatın azalır sen bısey anlamassın
    hem operasyonsuz halın kadarda rahat olamassın
    secim senın

    0|0
    0|0
  • Kuçuk gogus seven birini bulman daha mantıklı silikon yaptırıcan çocuk yaparsan çıkarıcan yine mecburen.. en mantıklısı kuçuk seven bulman :)

    0|0
    0|0
    • Ama ben onu cok seviyorum o da beni

    • Hepsini Göster
    • O birsey demedi

    • Kardeşim rahat bıraksana o zaman :)

  • İlişkiye gir

    0|0
    1|0
  • Haydar dümene yaz yardimci olur.

    0|0
    0|0
  • Avuçla :D

    1|0
    0|0
  • Bisiklet Pompası kullan

    0|1
    0|0
  • Büyür merak etme sen

    0|0
    0|0
  • Evleniyorsun göğüslerini düşünüyorsun? Ben evlendiğini düşünmüyorum.

    0|0
    0|0
  • Lastikçiye git hava bassınlar

    0|0
    2|0
  • Yaladikca buyur ya evledigin kisiyi bekle ya da idariyetten birine yalat

    0|0
    2|1
  • ellet ellet büyüyomuş diyorlar..

    1|1
    0|0
  • Çok kötü bir durum bence hemen birşeyler yaptırman lazım böyle olmaz

    0|0
    1|0
    • Ne yaptirmam lazim

    • Yani ne bileyim ilaki bir çözümü vardır doktora git bilgi al natural olarak nasıl biraz dolgunlaştırabilirim diye sor

  • kötü durum =/

    2|1
    5|2
  • sılıkon tek çare. çekerek sündüremezsin sakın deneme canın acır.

    0|0
    0|0
  • Valla arasına malzemeyi yerleştiremiyorsak vay o göğüslerin haline. Evlendikten sonra eşimle Konuş ve silikon yaptır

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    97

Kızlar Ne Diyor 41

  • evleneceğin adam seni seviyor göğüslerini degil

    1|2
    0|0
  • geber

    0|0
    2|0
  • Canım burada sana kimse yardım etmez buyur cevabı www.kadinlarkulubu.com/.../ ayrıca egzersizleri var bunun onları da tavsiye ederim 7 cm büyür

    0|0
    0|0
  • bu kadar takma kafana tatlım hamile kalınca büyüyeceklerdir merak etme

    0|0
    0|0
  • Seni seven öyle kabul etsin. Bu senin vücudun, kimseye kendini beğendirmek zorunda değilsin. vücudunla barışık olmalısın. silikon taktırınca ne olacak, yapay bir formata dönüşürsün

    0|0
    0|0
  • Bir rivayet der ki hic sikinti yapma evlenince buyur.

    0|1
    0|0
    • peki eşim sıkıntı yaparsa o gece :(

  • Evlilikle ne alakası var. Nasıl hoşuna gidiyorsa öyle yap, başkaları için bir şey yapma. Ama çok canını sıkacak kadar küçükse, dümdüzse yaptırmanı öneririm sadece.

    Olay gerdekte eşini etkileyememek ise, göğüslerin pek bir etkisi yok. Olay sende bitiyor. :)

    0|0
    0|0
    • Tesekkur ederim dumduz degil de kucuk

  • Silikon tak

    0|0
    0|1
  • Yapıcak bişey yok

    1|1
    0|0
  • canım tabi ki silikon taktır. ii birine git ve kas altına taktır. göğsünde silikon olduğu bile belli olmuyo ;)

    0|1
    0|1
  • Yaptırma bence :( Bebek gelince ne olacak.. Onu da düşünmen lazım.. Evleneceğin kişi zaten seni bu halinle beğenmiş, kasma bence..

    0|0
    0|0
  • bir Bitmediniz beee

    0|1
    0|0
  • eşin büyütür onları kenks

    0|1
    0|0
    • ama o büyük seviyor galiba benimkiler baya küçük bu normal mi doktora gitsem yardımı olmaz mı :(

  • Evlendikten sonra ve çocuk olduktan sonra büyür sıkıntıya gerek yok bacım.

    0|0
    0|0
  • Silikonlu sutyen kullan vucuduna gore cok mu kocuk gorunuyo? Kac beden kullaniyosun canim?

    0|0
    0|0
  • kocan buyutur sdf

    0|0
    0|0
  • benimkiler büyük bir faydasını görmedim dert etme :))

    0|0
    0|0
  • Uzerine uygun kiyafetler vs giy bilmem anlatabildim mi ;)

    0|0
    0|0
    • Anlamadim :(

    • Yaa kucuk diye cok dusunme csnim uygun kiyafet giy uzerinde hos duracak. Insanlarin bakisini o tarafa cekecek kiyafet felan giyinme ama

  • pamuk doldur

    0|1
    0|0
  • Ne olursa olsun yaptırma

    0|1
    0|0
  • Büyük olunca ne oluyorsa

    0|0
    0|0
  • Silikon aşırı küçükse yaptir ayrıca damla model göğüs felan var bir onlara bak bence

    0|0
    0|0
  • doğal yaollarla kesinlikle büyümez. çok istersen ameliyat son çare

    0|0
    0|0
  • Sorun etme begenen her haliyle begenir. Zaten evlenince ve hamile kalinca irilesir

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|1
  • Evlenince büyür zaten

    0|0
    0|0
  • tokatlayarak büyütebilisin. Ayrıca büyütmek için yağlarda var araştır.

    0|0
    0|0
  • berbat bir durum..

    0|0
    0|0
  • O büyür evlenince merak etme.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    11
Yükleniyor...