Kapat

Ayak yalamaktan hastalık kapar mıyım?

Son zamanlarda canım bir bayanın ayaklarını yalamak istiyor ama bu konuda biraz tereddütlüyüm. Ayaktan ağza bulaşabilecek bir hastalık olup olmadığını öğrenmek istiyorum. Sizin bu konu hakkında bildikleriniz var mı arkadaşlar? Ayaktan hastalık kapma ihtimalim var mı?


0|0
4|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Birşey olmaz ben yıllardır yapıyorum bu dediğini

    0|0
    0|0
    • peki mantarlı ayak kendini belli eder mi direkt

    • Hepsini Göster
    • onun dışında ayak yalamaktan enfeksiyon falan kapmaz ağzım dimi? ya inan bana eğer bir ayak yalayabilirsem dondurma yalamaktan daha çok zevk vericek

    • Evet ayak yalamak zevklidir. mikrop falan kapmazsın korkma :)

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 4

  • Mevcuttur. cok istiyorsan illa kendin ilac ile ayaklari yima

    0|0
    0|0
  • Senin fantazine

    0|0
    0|0
    • saygı duyalım ama fantezilere lütfen :)

  • Iyyy :/

    0|0
    0|0
  • temiz bayan ise belli olur ayakları zaten

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • en başta mantar türlerinden kaparsın. ayrıca bir sürü bakteri olacağından herhangi bir yerinde enfeksiyon oluşabilir.

    0|0
    0|0
  • Agzinda mantar çıkar

    0|0
    0|0
  • ulan akşama kadar o ayaklar botun çizmenin içinde oraya buraya gezinip duruyo nesini yalıycan ögggg

    0|0
    0|0
  • öncedeb-n duş alın...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...