Kapat

Kilolu bir erkeğim ve cinsel performansım düşük. Antidepresan ilaçlardan dolayı mı?

Arkadaşlar tavsiyeleriniz nelerdir? Kilo versem geçer mi yoksa ilaçları bırakayim mi? ya da performans artırıcı mi önerirsiniz?


0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Kilo'nun cinsellik ile alakası yok. Ne obeziteler gördüm, ne vuruyorlardı. Keçi Boynuzu baba, ardından bulabilrisen giensenng bunları karıştır. Biraz tatlı, acı arası gibi garip bir tadı olur. Ama... Performasın +...

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 3

  • arkadaşım kilo çok önemli değil. aşırı kilo çabuk yorulmana neden olur. seni isteksiz kılacak tek şey antidepresan ilaç kullanıyorsan o dur. anti depresan kullanma. depresif durumunu doğal yollarla yok et. asla kimyasala başvurma.
    hersorununu doğal naturel olarak çöz. asla kimyasala bulaşma. unlu mamulleri azalt. şekeri azalt en önemlisi spor yap. eğer ki aşırı obez pozundaysan. sakinleştiricileri bırak. kendine uğraşlar bul, açık hava gezintileri yap, seni huzursuz eden ortamlardan arkadaş çevrenden uzaklaş, yeni arkadaş çevresi edin. kendini nerede huzurlu hissediyorsan oralarda olmaya çalış. kendine bir karşı cins arkadaş bul.

    0|0
    0|0
  • az ye, spor yap.

    0|0
    0|0
  • Antidepresan bosalmayi zorlastirir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...