Bu sekilde günah olur mu?

Ben şunu merak ediyorum evlilik dışı ilişkilerde ten tene değmeyince yani erkek prezervatif kullanınca zinaya giriyo mü

Güncellemeler:
Herkes dalga gecmis ben ne bilim musluman olali 2 hafta oldu yarin hocama soracaktim merak ettim sordum
Arkadaşlar şaka bi yana gercekten de sordugum gibi olsaydi tum uyelere 1 er paket yollardim yeminle.ama soruya ilgi hoşuma gitti sacma sapan sorularda gorusmek uzere

0|0
7|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Arkadaşım erkek - kadın ilişkisi cinsel ilişki haramdır.Haram değil diyen tarihe karıştı diyen halt yemiştir . bunu söylende kim bilir ne haltlar yemiştir.:)Bu olay zina ya girer.He nikahlı karınsa ne istiyorsan yap ona ben karışamam karışma hakkımda yok . Ama mesele zinaysa çok büyük günahtır.bu kadarı yetmezse bazılarına o zaman cehennem yetecektir . Dinimizin terbiye etmediği insanları cehennem terbiye edecektir.Bak sana bi ayet yazayım.Zinaya(bulaşmak bir yana, namahreme bakmak,dokunmak ve öpmek gibi öncü günahlara dahi) yaklaşmayın!

    Şüphesiz o,çirkinliği sınırsız bir iş olmuş ve(şehveti tatmin için izlenen) bir yol olarak da pek kötü bulunmuştur.(isra suresi:32) istiyorsan diyanetin mealinide bakabilirsin . bak sana kaynak verdım ayet numarasına kadar.Dikkat et kardeşim zina etmeyin demiyor ne diyor ? yaklaşmayın diyor . yani değil yapmak yaklaşmayı bile yasaklamış.

    Sen neden zina etmek istiyorsun?

    - Bende şehvet var,büyük bir istek var,ben bunları teskin ve tatmin etmek istiyorum '' diyorsun

    Peki bende şunu sorarım ozaman Rabbimiz bizlere helal bir yol tayin etmedi mi ?!

    Bak nikahı helal etti.

    Bak ne diyor rabbimiz bütün bunlara uyduktan sonra bizlere nelerin olacağını buyuruyor?

    Hanımına gülerek baksan buna sevap yazarım hanımın sana muhabbet ve sebgıyle baksa ona sevap yazarım aranızdakı bırlesme sebebıyle sadaka sevabı yazarım.

    Resurullah(sav)'de

    sizin birinizin cima etmesinde sadaka sevabı vardır. buyurunca

    Ya rasurullah ! Hem adam ıstedıgını yerıne getırecek şehvetını tatmın edecek hemde onun ıcın ecır olacak pekı bu nasıl olur dedıler ?

    Peki ya içinizden biri o suyu helale değilde harama dökseydi,zina etseydi,günah olacak mıyydı ?!Cehennemi hak edecek miydi?!Edecekti.Madem ki harama dökseydi cehennemlik olacaktı,helaliyle münasebet kurduğunda da sevap olur.Bu hadis müslimde geçer.Kaynak veriyoruz kaynak vermiyor demesinler sonra.

    0|0
    0|0
    • Üşenmeyip bu kdar yazdigin icin cok teşekkürkurler keske yeni bi soru olsaydida herkes gorseydi normal zinaya yaklasmam zaten öylesine sordugum bi soru ama bakmak haramken haram işlememek imkansiz bunun haram oldugunu ilk kez duydum

    • Önemli değil kardeşim müslüman müslümanın kardeşidir.Her konuda yardım ve destek olanca çabasıyla olmalıdır.Aman arkadaşım haramlara bulaşma bak ben senin bir müslüman kardeşinim seni düşünüyorum düşündüğüm içindirki yazıyorum.Yalnız şunuda bilgi vereyim ters ilişki olmasın,hayız ve nifaz halinde olmasın, yeter ki helalinden olsun.Meşru yoldan olduğu vakit birleşmen cennette köşklere dönüşür..Anlamadıysan bir daha okuyabilirsin.Hayız ve nifas halinde ilişki yasaktır.

Kızlar Ne Diyor 7

  • umarım ilk güncellemen cidden doğrudur. aramıza hoşgeldin kardeş ! :D

    0|0
    0|0
  • yaşın kaç senin ya?

    0|0
    0|0
    • 19 yaşım ne bilim hani temas olmuyo ya direk ben ondan sordum

  • bu arkadaş ne kadan masum .

    0|1
    0|0
  • yuhingen ...

    0|0
    0|0
  • Bu soruyu gerçekten sordun mu sen yoksa hayal mi görüyorum :D

    0|0
    0|0
  • Oha herhalde giriyo :DD

    0|0
    0|0
    • Temas yokki ama penis derisi hic değmiyo anlamadim gitti :-)

  • vet canım

    0|0
    0|0
    • Grcekten mi ama temas yok delircem yaa :-)

Erkekler Ne Diyor 12

  • zinaya giriyorum endişesi sizi cinsellikten mi soğutuyor ?

    partnerinize dokunmadan sevişmenin yolunu mu arıyorsunuz ?

    kız arkadaşınız ağda yapmıyor ve tüylerinin batmasından rahatsız mı oluyorsunuz ?

    hahhhayy bu sorunlar artık tarihe karıştı !

    bu gibi durumlar için bedenin sadece genital bölgesini değil bütününü saran prezervatifler var.sadece gözleriniz açıkta, geri kalan hiçbir yeriniz partnerinize değmiyor.vücudunuzu saran şeffaf bir tayt gibi düşünün.sizi zinadan cehennem azabından ve günaha girmekten koruduğu yetmiyormuş gibi cinsel yolla bulaşan hastalıklara da kesin çözüm sunuyor.

    evet yanlış okumadınız bu kaliteli ürüne ulaşmak çok basit..

    bize ulaşın ; link

    7|5
    0|2
  • Üst üste 2 tansaş poşeti kullanılırsa, zinaya girmeyip birtür alış veriş mantığından yırtıyormuşsun..

    1|0
    0|0
  • lQ ? arkadaşım senin budediğin oruçta meyve suyu içsem orucumu bozarmı gibi birşey oralarınız bir birine o kadar yakınken vucutlarınız birbirinize değmeyecekmı ?

    0|0
    0|0
  • pazarlikmi ediyosun :)

    0|0
    0|0
  • :)))) orucu bozmaz :))))))))) fıkrasına benziyor

    0|0
    0|0
  • kardeş kozmik oda da yaparsan eğer kimse görmez, sende kimseye anlaymazsan zina falan olmaz ortada...

    0|0
    0|0
  • Zekeriya hoca varken bize bu soruyu cevaplamak düşmez.

    0|0
    0|0
  • zamanla öğrenirsin daha neler neler yasak içki filan haram ;) sitelerden bilgiler edin

    0|0
    0|0
    • Ne votka yok mu yani her sali ve cuma bizim icki gunumuzdu ciddi misin sen

  • evet. daha ten tene nasıl deymeyecek beraber koyun koyuna yataktasın zaten.

    0|0
    0|0
    • "güncelleme" yeni müslüman oldun ha ? sen bu derin mevzuları hocana sor, biz ne bilek :)

  • uzaktan bakmn yeterli

    0|0
    0|0
    • Uzaktan bakman yeterli ne demek bunu cidden soruyorum ltf cevapla ben o zman hergun zina yapiyorum cinsel organa mi

    • Ciddi soruyorsan diyanete sor. Burada herkes kendi dinini sana vermek ister.

    • Kesinlikle ciddi soruyorm zina evlilik disi cinsel iliskidir adı üstunde

  • onu çıplak görmen bile zina

    0|0
    0|0
  • Prezervatif yerine havlu çorap kullan ozaman garantilersin işi. Hem çocuk falan da olusa süzme olur daha iyi :)))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...