Sizce kızlığımı ona vermeli miyim?

20 yaşındayım.sevgilimle cinsel ilişki dışında her şeyi(anal falan YAPMADIK tabiki normal olan) yaşadık.öpüşmede bile ilk öpüştüğüm insan o.bunları yapmışken açıkçası kendimi bakire görmüyorum saçma-kandırmaca geliyor.sevgilimle de eskiden arkadaştık yani çok iyi tanıyorum,eski sevgililerini geçtim ciddiye almadan birlikte olduğu kızları bile kimseye anlatmaz.bir de sevgilim hiç bakire biriyle birlikte olmamış.o da ben de korkuyoruz canım yanacak diye çünkü dener gibi olduğumuzda canım çok acıdı.aklıma takılan soru ise sevgilimle ilişkiye girersek o benden ne olursa olsun ayrılmaz sen benim oldun diye,soğusa bile söylemez.ben ilerde benimle zorla sevgili olmasını da istemiyorum.ama ilk deneyimimi beni seven,değer veren kişiyle yani onla yaşamak da istiyorum ama hem acımasından hem de üstte yazdığım sebeplerden dolayı korkuyorum.lütfen özellikle deneyimli olan kızlar yardım edebilir mi?


0|0
15|27

En İyi Kız Görüşü

  • Evlenmeden birlikte olma bence. Olur da bişeyler yaşadınız ve sonra senden soğudu diyelim ama sırf sen üzülme diye herşeye rağmen evlenmek durumunda kaldı. Sen böyle bir erkek ister miydin sırf bekaretini aldı diye seninle evlenmek isteyen birini? Daha da kötüsü bunu asla bilemezsin bekaretini aldığı için mi seninle evlenmek istiyor yoksa gerçekten hala istediği için mi. Muallak..

    2|2
    0|1

Erkekler Ne Diyor 27

  • Bizim ilişkimizde böyle olmuştu sevgilim çok istemişti ilk başlarda yok dediysem de olan oldu sonrasında ilişkimiz mükemmel şekilde devam ediyordu hatta beni öyle bir kendine bağladı ki anlatamam tam evlilik yolunda adımlar atıyorduk geçen ay nişan yapacaktık ama o birdenbire herşey bitti dedi ve gitti :(( o yüzden kendinden ve sevgilinden emin ol sonuna kadar

    1|0
    0|0
  • Her ne yaparsanız yap, yaptığınızın yaptığınızın arkasında durun. İsteyerek yapın ve pişman olmayın. Pişman olacağınız şeyler yapmayın. İyi düşünün, doğru karar verin.

    Benim yönlendirmem doğru olmaz. Herkes kendi bedeninden sorumlu. Sadece yaptıklarınızın arkasında durun, bunu diyebilirim.

    1|0
    0|0
  • daha 20 yasındasın ve ogrencısın, evlenmene 3-4 sene oldugunu var sayarsak sen bekaretını verdıkten sonra her gece beraber olmaya baslarsınız... mezun olunca da senı bırakıp bakıre bır kızla evlenır :)

    2|0
    0|0
  • yazdıklarından anladığım evlilik, bekaret önemsediğin şeyler değil sevişmek için. "İlk deneyimimi beni seven,değer veren kişiyle yani onla yaşamak da istiyorum" demişin. Yani tek sorun acı. Acının sebebi de korku. korku kaynaklı acıyı yenmenin yolu da ilk sefer olduğunu unutarak sadece sevişin ve bir adım sonrasını düşünmeyin, girdi girecek gibi şeyleri düşünmeden sadece sevişin soyutlanın çok daha kolay olacak o zaman

    1|0
    0|0
  • Belki kızacaksın ama evlenince yapın bence şimdi herseyi yaparsanız evlenince ya sıkılırsanız herseyi yapıp ilk gece hiç heyecan olmaz ama aşk varsa zaten yapma ilk gunü düşünsene o senin sadece gelinliğini çıkarırken bile heyecandan ölür öyle daha bı güzel olur bence yinede karar senin nasmak istiyorsan onu yap

    1|0
    0|0
    • aynen bu şekilde düşünüyorum :)

  • bi erkek olarak söylüyorum bence ne olursa olsun verme isterse sana aşık olsun evlenmeden verme yine.

    1|0
    0|0
  • seni sevmesi kızlıgını vermek için yetmez hiçbirşey yetmez sadece nikah yeter, o nedenle hiç kimseye güvenme ve günahada girme

    1|0
    0|0
  • bence hiç gerek yok. evlenince helalin olana bırak o mutluluğu daha iyi.. bu kadar beklemişsin... hoş dediğin de başka bir durum herşeyi yaşamışsın kocana bakireyim desen ne değişir. yada ver ya sende kurtul bizde kurtulalım bu sıkıntıdan...

    2|0
    0|0
  • bi o kalmış zaten yapmadığın. yaparsan kendini yapmazsanda evleneceğin kişiyi kandırmış olacaksın hepsi bu

    1|0
    0|0
  • Bence yapma derim bu hayatın nasıl çelme takacağını bilmezsin :) hem seviyorsa seni öyle bi zor duruma sokmaz ;)

    1|0
    0|0
  • Seni kullanır atar. Nişanlıyken bile bekaret alıp dönenler var yeavrum.

    2|0
    0|0
  • pişmanlık duymayacağına inaniyorsan ver gitsin :)

    1|0
    0|0
  • bence evlenince yaşayın

    1|0
    0|0
  • tamamen senin gür iraden namus zarda değil onu söyliyim sadece

    2|0
    0|0
  • ver ... me

    1|0
    0|0
  • bence verme ya kızlıgını bence sende kalsın yanı hem lazım felan olur...

    1|0
    0|0
  • ver gitsin; belki içimizden biridir:)

    1|0
    1|0
  • bencede evlen

    1|0
    0|0
  • 20 yaş erken bunları düşünmek için bi kaç sene daha bekle acelen ne? pişman olma sonra ..

    1|0
    0|0
  • ver kurtul:)) sen zaten kafanda bitirmişsin anladıgım kadarıyla olayı:))

    1|0
    1|0
    • bitirsem sormazdım ki yapamıyorum o an korkudan hiç bir şey

    • sen kızlıgın bozulurken duyacagın acıdanmı korkuyosun ondansa korkun ıyı bı ön sevısmeyle kolay atlatırsın merak etme

  • ver kurtul ne bekliyorsun . artık bekaret mi kaldı sanki

    1|0
    1|1
  • ilk ilişkinizden sonra muhtemelen sana olan davranışları değişecek,umursamaz olacak,nasılsa ceptesin.acımasından korkmanı anlıyorum,seks çoğu kız için hala bir tabu.masturbasyon felanda yapmıyorsunudur sen kesin..neyse olan olacak akacak kan vajinada durmaz.

    0|0
    0|0
  • soruya bak bir karar vereceksen başkalkarına sorarak görüşlerini alarak değil kendin karar vereceksin bayanlar için kızlık önemlimi veya ilk tecrübesi nasıl olacak bilmem ama kendin karar ver ok :(

    0|0
    0|0
  • ne bilelim gizli brde deneymli olan diye de eklemişsin hee ver desem gidip vercen mi ! ! ! ! !

    1|0
    0|0
  • Bu el ile tutulan bir sey dimi istediğinde veresin istemediğinde geri alasın

    0|0
    0|0
  • okul boyunca 2 yıl aynı ewde yasadım kız arkadasımla.. ilişki dısında herseyi yaptık.. cok seviyodum ve hayat bu dedim herzaman.. tabi ki istedim yeri geldi vermedi yeri geldi o istedi ben girmedim.. okuldan sonra 2 yıl daha birlikte olduktan snra ayrıldk... cok sevdik hiç ayrılmayız dedk ama bişeyler ters gitti ayrıldk... iyi ki yapmamısım iyi ki izin vermemiş.. onun için..!

    1|1
    0|0
  • ver ver ver ver

    1|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • yapma ilerde pişman olabilirsin hiçbirşeyin garantisi yok

    6|2
    0|0
  • eğer kafan bu kadar karışıksa nikahta keramet var derim ben. sakın beni yanlış anlama tatlım. aman sakın evlenmeden verme diyenlerden değilim. aksine bu devirde hala bekaretin mesele edilmesine çok karşıyım. ama senin kafan karışmış. madem öyle nikahta keramet var derim ben.

    1|0
    0|1
  • Sorularından kafanın karışık olduğu belli kafası karışık olan insan hata yapar yapmamak bir çözüm yolu değilmi

    2|0
    0|0
  • Hediye mi bu ne vermesi ne alması?

    Yaşın kaç hem? Biraz aklı selim düşünmen için büyü derim...

    Böyle kararlar aceleye gelmez ve senin yaşlarında cinselliğe adım atanlar sonrasında hep pişman olur.

    2|1
    0|1
  • hiç verme, hayat bu nolucağı belli değil:

    3|2
    0|0
  • Nikah kıyana kadar hiç bir erkeğin seni sevdiğinden emin olma.

    Bu karar senin bunun acısını sen yasıyacaksın giderse bize göre hava hoş.

    Büyük ihtimal gider zaten.

    2|1
    0|0
    • nikah dusuncen yanlis. nikahi ayni evi paylasip daha ozgur olma amacli kiyanda var. sevgiyle alakasiz bence.

    • Onları geç

  • biraz bekle derim ama gerçekten ileride evleneceğin insanın o olduğunu düşünüyorsan, onun aşkından eminsen, seni hiçbir zaman bırakmayacağını düşünüyorsan istediğini yap

    1|0
    0|2
  • deneyimli biri olarak derimki ailen kapali degilse nasil desem kibarca bilemedim. yapma bacim. ama yok ailem gayet rahat diyorsan yap gitsin. ama ilerde olur da ayrilirsan kafani da daga tasa vurmaman gerektigini de bilmelisin.

    2|0
    0|1
  • nie onun açısından bakıyorsun?kendi açından düşün sen kendini ona mecbur hissedicen mi?hissediceksen yapma.yok ben yoluma bakarım yaşadıklarımı gözümde büyütmem diyorsan yap.

    2|0
    0|1
  • accık daha bekle nolur sankı.

    1|1
    0|0
  • Bu kadar soru isaretin varsa yapma.

    2|0
    0|1
  • ailene baglıysan yapma ama özgürsen yap gitsin

    2|0
    0|2
  • pişman olmıycağını düşünüyosan ve istiyosan yaşa derim ben aklına bi kere böyle bişey düştüyse kaçarı yok yani eninde sonunda hakim olamayacaksın kendine.ama iyi düşün gerçekten doğru adam olduğuna emin ol.ben yaşadım hiç pişman olmadım mutlu mesut devam ediyoruz 3 senedir

    1|0
    0|1
  • evlenin

    1|1
    0|0
    • biz de çok istiyoruz da ikimiz de okuyoruz daha.s evlenene kadar mı bekleyelim

    • Hepsini Göster
    • erkek olarak söylüyorum. seven erkek o anı evlenene kadar yaşamak istemez bence. sana da önerim evlenmeden yapma. erkekte şüphe bile uyandırırsın. çekiciliğin heyecanınız kaybolur.

    • okul boyunca 2 yıl aynı ewde yasadım kız arkadasımla.. ilişki dısında herseyi yaptık.. cok seviyodum ve hayat bu dedim herzaman.. tabi ki istedim yeri geldi vermedi yeri geldi o istedi ben girmedim.. okuldan sonra 2 yıl daha birlikte olduktan snra ayrıldk... cok sevdik hiç ayrılmayız dedk ama bişeyler ters gitti ayrıldk... iyi ki yapmamısım iyi ki izin vermemiş.. onun için..!

Yükleniyor...