Ertesi gün hapı (Ella) kullanımı sonrası kanama?

İlişki sırasında içeri boşalma kesinlikle olmadı fakat vajinaya sperm bulaşma ihtimalinden dolayı ella kullandı (yarım saat içinde) arkadaşım bu olay adetine 1 hafta kala gerçekleşmişti fakat hapı kullandıktan 2 gün sonra kanama olduğunu söyledi ve bu kanama 2 gündür devam etmekte bu kanama neyin nesidir hapın bir etkisi mi konu hakkında bilgisi olan bir aydınlatabilir mi?


0|0
3|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Hap kanamaya neden olmuş adeti öne çekmiş yani.

    0|0
    0|0
    • Herhangi bir sorun yoktur yani. Peki normal adet doneminde tekrar olabilir mi yoksa bu tarihi baz alarak diğer ayı mı beklemeliyiz.

    • Artık normal adet günü olmaz. Adet günü ileriki bir tarihte olur.

Kızlar Ne Diyor 3

  • Adet olmuşdur o hap erkn adet yapar

    0|0
    0|0
  • Hap içindeki spermi boşaltmak için adet yapar.

    0|0
    0|0
  • bu kanama adet kanaması olabilir. Ellanın ve eskiden satılan şimdi piyasada bulunmayan norlevonun adet tarihini öne ya da geriye çekmesi sık görülen bir olay. içiniz rahat olsun

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Kardesim kanama adet mi yoksa imlantasyon kanamasimi bunu anlayin ilk once

    0|0
    0|0
    • Yerleşme kanaması döllenmeden 9 gün sonra olur ve 2 gün sürermiş bizim ki ertesi gün hapı kullandıktan 2 gün sonra başladı ve 5 gündür devam etmekte

    • Hocam o ilac gckme ypr ama sncta hormonal bir ilac en iyi sonuc kan testi yaparak anlarsiniz

  • Hapın amacı o değil mi? Ne diye aldınız? Ertesi gün tekrar yapalım diye mi :O

    0|0
    0|0
    • adet gecikmesi yapıyor diye biliyorumda erken adet getirdiğini bilmiyodum. Bir sorun yok yani öyle mi?

  • normal kanka rahat ol. önümüzdeki bir kaç ay düzensiz adet olursa da korkmasın buda normal

    0|0
    0|0
Yükleniyor...