Kapat

Acil yardım kızlardan?

kız arkadaşımla ilişkiye girmiştim daha sonra içine boşaldım daha sonra ertesi gün hapı kullandık ve şu an kız arkadaşımda kanama var nedeni nedir? adet olalı 1 hafta olup geçmişti. cevap bekliyorum kızlardan lütfen veya bilgisi olan herkesden...


0|0
6|1

En İyi Kız Görüşü

  • Hamile değil

    0|1
    0|1
    • nerden anladın doktor hanım, adam içine boşaldım diyo ama?

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 5

  • Seni korkutmak istemem ama bildigim kadariyla hamile kalsa bile dollenmis yumurta rahme duserken iki uc gunluk bir kanama olur. Bunun yaninda kollarda uyusma stres hassasiyet alinganlik ve olmazsa olmaz mide bulantisi olur. Tabiki doktora gitmenizi siddetle oneririm belki asagidaki durumlar gibi kizin sagliviyla ilgili bir sorun olabilir

    0|0
    0|0
  • Çekilme kanamasıdır o. Hiçbirşey olmaz.

    0|0
    0|0
  • ertesi gün hapının prospektüsünde yazıyor olması gerekir hapın yan etkisi olarak kanama mide bulantısı vs olur ama adet gibi değil az olur rengi değişik olur. sonra ki ay adet zamanında yine az kanama olabilir endişelenmeyin bence ama çok kafanıza takıldıysa eğer ilişkiden 2 hafta sonra sabah ilk tuvalete çıktığında test yapabilir sabah yapılan testler doğru sonuç veriyor.

    0|0
    0|0
  • Kizlik gitti

    0|0
    0|0
  • Bu konuyu bence bir doktorla görüşün. Kanama sebebi hamilelik değildir ama kendi sağlığı için bir doktroa danışsa daha iyi olur.

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 1

  • Doktor en mantıklısı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...