Kizlar neden isteksiz olur?

Biz erkekler ergenlige girer girmez aramaya başlarız. Genelde beynimizin %90 sex ve cinsellik mevzularına çalışır. Ama bu forumda ki kızlar hariç eşlerimiz yada sevgililerimiz o konularda çok donuk oluyorlar. Biz normal erkekler ateşli sevişen kızları tercih ederiz ama neden bana hiç öylesi denk gelmiyor. Yani sırf beni tatmin etmek için sevişmesin. Beni yesin bitirsin istiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?


0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

  • söyle bişi var mesala baş başa kaldık seninle sana napalım desem sexten başka bişi yapamayız ama sen bana napalım desen film izleyelim sohbet edelim hadi kalk gezelim tozalım sinamaya tiyatroya gidelim derim bir taraf sürekli isterken diğer taraf sexten başka şeylerde yapmayı akıl edebilmeli kızda erkek gibi sadece sex düşünse başka bir fikir üretmese ozaman hayvandan ne farkımız kalır sürekli ye iç sex aşkında bir anlamı kalmaz hiç bir şeyin kalmaz

    3|1
    0|1
    • Sürekli sevişelim demiyorum. Sevişirken ki durumdan söz ediyorum. Beni yanlış anladın.

    • Hepsini Göster
    • kontrolu genelde erkek eline aldığı için bayanda kendini ona brakır psikolojik olarak yani altında yatma pozizyonunda bayan hiç bir şekilde rol üstlenmez ama kontrolu ona brakan pozizyon seç kucak en uygunu kucak pozizyonunda bayan bu sefer tamamen kontrolun kendinde oldunu bilincine varır ve rol üstlenmeye baslar

    • Deneyelim bakalım :) sizde arkadaşlarınızı uyarın yahu canlansinlar biraz :)

Kızlar Ne Diyor 3

  • =) kızlar fazla takıntılıdır.rahatsız olurlar.utanırlar çoğu zaman.ama ben istemedikleri yüzünden olduğunu düşünmüorm.yıkılamayan duvarlar diyorum =)

    0|1
    0|0
  • Öyle kızlar az cinselliğin tabu olmasndan kaynaklansa gerek

    0|0
    0|0
  • böyle şeyler zaten günah kardeşim sen nerde yaşıyorsun bütün kızların resmen orospo olmasını istiyorsun öyle birini bul evlen o zaman ? evlenebilir misin ? kesinnikle hayır kız öyle biri değilse demekki namuslu utangaç hanım hanımck bi kız ateşli bişey istiyorsan geneleve git o zaman ..

    1|0
    0|3

Erkekler Ne Diyor 1

  • Hangi ulkedesin etrafina bir bak bakalim. Haliyle cekingenlik olacak. Ayrica kadin beyni bilimsel olarak 2 gunde bir seks dusunurken erkek beyni her saat seks dusunurmus.

    1|0
    0|0
    • Yahu bu forumda bulunan kızlar da günlük hayatta anlattığım formattami acaba. Görüntüye bakarsan çoğu sex makinası gibiler :)

Yükleniyor...