Orgazm anından sonra baş ağrısı?

Selam arkadaşlar bazen orgazm olduğum andan sonra hemen başıma ağrı giriyor. Acayıp bir sızlama oluyor beynimin içinde sanki. Bu normal mı sırf bendemı oluyor?


0|0
1|13

En İyi Erkek Görüşü

  • bazen erkeklerin bazılarında diyim ki kefaller zıplamasın

    orgazm dan sonra kasıklarda ağrı olabiliyor , seninde muhtemelen başında oluyordur , ikisi aynı şey değil tabi ama baş ağrısının sebebi oan ki suçluluk duygusu olabilir , o duygu oluşuyorsa tabi.

    0|0
    0|2

Erkekler Ne Diyor 12

  • Ben ilk kez duydum canım

    0|0
    0|0
  • kan basıncının ani yükselmesinden olabilir. seks anında uyarılma nedeniyle baş ağrısını hissetmezsin orgazm da sonra kan basıncın tekrar normale dönünceye kadar ağrıyı hissedebilirsin. genelde tansiyonun düşük seyrediyorsa olabilir

    0|0
    0|0
    • Peki bu baş ağrısının bir yan etkisi var mı sağlığıma.. 5-10 dk sonra geçiyrda

    • yok canım ne etkisi olacak. baş ağrısı işte. galiba bilmediğin bir şey var. bağ ağrısının beyin ile alakası yoktur. beyinde ağrı sinirleri yoktur. baş ağrısı kafatasının dışında meydana gelir. verdiği rahatsızlıktan başka bir etkisi olmaz

    • Hmm pki tşkler

  • Şiddetlimi orgazm oluyorsun her orgazmdan sonrmaı oluyor

    0|0
    0|0
  • Tansiyon yükseliyor olabilir. dahiliye uzmanına gidip tansyion kontrolü yaptır

    0|0
    0|0
  • Bence çok normal değil , bir doktor ile konuşman faydalı olur

    0|0
    0|0
  • Yuksek enerji kaubi yuksek kan basinci oldugundan bazi insanlarda goruluyor ornek ben

    0|0
    0|0
  • cok mast yapma bence

    0|0
    0|0
  • nasıl bir bünyedir o mutluluğa gelemiyo

    0|0
    0|0
  • sitres kaynaklı

    0|0
    0|0
  • hormonların ani değişiminden ve kan şekeri oynamasından olur

    0|0
    0|0
  • Ben orgazm olduktan sonra şimdi kim gidip abdest alacak onu düşünüyorum senin düşündüğün şeye bak.

    1|1
    0|0
  • İyi beslenmelisin ondan yoksa beyninde filler bile orgazm yaşar tepine tepine

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ya evetttttt. Bana da aynı şey 3-4ay önce oluyordu.
    şu an olmuyor. Gerçekten nedenini bilmiyorum, dediğin gibi orgazmdan hemen sonra, 5-10dk oluyor. Beynimin içini kemiriyorlar sanki. Beyin kanaması geçircekmiş gibi...
    Ve bende başımın arkası sol veya sağ ense üstünde oluyor bu ağrı. Ayyy gerçekten çok kötü canım. Geçmiş olsun buarada.
    Ya kısaca. Nedenini ve çözümünü bilmiyorum ama. Kesinlikle aynısının bende olduğunu belirtiyim.

    0|0
    0|0
    • Ayyy doktora gitsem mi ki

    • Gitme tabi ya bende utanırım gitmem ama. Valla bilmiyorum ne önereceğimi

Yükleniyor...