Regl dönemi ve mastürbasyon +1?

Regl dönemindeyken mastürbasyon yapmanın bir zararı veya sıkıntısı var mıdır


0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 12

  • hiç. bi. zararı. yoktur. gayet. normal. bu. dönemdede. ypıyo. olman. çünkü. adet. döneminde. hormonların. daha. çok. çalısır. ve. daha. cok. arzularsın

    1|0
    0|0
    • Anladım teşekkürler

    • rica.. ederim. ama. yaparken. dikkat. et. sağa. sola. kan. bulastırma=))

  • Bir sıkıntısı yok, dilediğince yapabilirsin. En istekli olduğun dönem..

    1|0
    0|0
  • olmaz zinad yapmaktansa sürekli mastürbasyon yap kardeşim

    1|0
    0|0
  • Yapmaaaa

    1|0
    0|0
  • Bir zararı olduğunu düşünmüyorum

    1|0
    0|0
  • Regl döneminde vucudun mikroplara karşı dirençsiz oluyo hijyene önem verirsen bir sorun olmaz ;)

    1|0
    0|1
  • hayır zararı yok sıkıntıda olmaz

    0|0
    1|0
  • sanmam

    0|0
    1|0
  • bir zararı yok

    1|0
    0|0
  • Hayır hatta ağrını alır zevk alırsın

    1|0
    0|0
  • kanlı zevk

    1|0
    0|1
  • Yok yapabilirsin.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • O dedign ne anlamadım vallahi ;)

    1|0
    0|1
  • Elin kirlenir en fazla

    1|1
    0|0
Yükleniyor...