Ben boşalamıyor muyum acaba?

İlişki sonunda boşalıyorum zannediyorum ama sıvı akışı olmuyor sanki. Yoksa ben mi farketmiyorum. Öyle fışkıran ya da akan bişey yok mu? Birde ilişkiden sonra dizlerim titriyor kısa bir an. Eşim tam boşalamadığın için diyor. Sizde de oluyormu?


0|0
1|8

En İyi Kız Görüşü

  • Kadınlarda boşalma titreyerek rahatlama hissidir. Bunu yaşıyorsanız boşalıyorsunuz. Fışkırma sıvı akışı falan bazı kadınlarda olan bir şey. Çoğunlukla p*rno endüstrisi tarafından yapay yollarla yapılan bir aldatmacadır.

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • bıldıgın boşalıyorsunuz ıste.. kadında oyle sıvı cıkısı yoktur cok zaman. bazen işeyebılır o baska bır mevzu ama

    0|0
    1|0
    • İşemek mi ;)) ayy bunu da ilk defa duydum

    • Hepsini Göster
    • Eyvallah. Saygı duyarım

    • tesekkur ederım

  • Evet kadınlarda genelde sıvı akışı pek fazla yaşanan bir durum değil. Ama sperm'e benzer bir sıvı da görebilirsin. Her 2 durumda da orgazm oluyorsun. Fizyolojik bir durum.

    0|0
    0|0
  • baynlarda fıskrmaz zaten cok hafıf ıslanma olur ama daha sıddetlı zevk yasar erkeklerden kasılrsn tıtrersn gozlerın kapanır ıstemdısı olarak falan

    0|0
    0|0
  • o musluktan su akma olayları
    p*rno filmlerinde olur sadece.

    0|0
    0|0
  • ilişki bittikden sonra vajinanda kasıklarında ağrı oluyormu?

    0|0
    0|0
    • Evet oluyor. Üzerimden tır geçmiş gibi

    • Tam anlamı ile boşalamadiğin için bu durumdasın tam boşalma yaşasan Rahatlaman gerek.. partnerin yetersiz kalıyor bence...

  • eşin bilmiyor mu peki orgazm olup olmadıgını

    0|0
    0|0
  • Bosaliyorsun hem de bal gibi bosaliyorsun ;)

    0|0
    0|0
  • Esin hakli bence. Tam anlamiyla suresi yetmiyo sanirim seni bosaltmaya. Cogu kadin bosalmanin ne demek oldugunu bilmiyor ve kasilip kaldiginda olayin bittigini saniyor. Tam anlamiyla o kasilmanin biraz otesinde bosalma olur.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...