Kız arkadaşım istiyorsan bir hayat kadınıyla birlikte ol, parasını ben veririm dedi. Ne yapmalıyım sizce?

Kız arkadaşım bakire.. bana geçen gün "evlenmeden olmaz" dedi. ama istiyosan git bi hayat kadınıyla birlikte ol parasını ben veririm dedi.. şaşırdım.. öyle zarf atmadı bildiğiniz teklif etti.. hiç ilişkiye girmedim ön sevişme kısmını tam geçemedim şuana kadar kimseyle.. sizce ne yapmalıyım?


0|0
7|11

En İyi Erkek Görüşü

  • gitmiş gibi yap sonra onun verdiği parayla ona yemek ısmarla sorduğunda iyiydi falan de trip falan çekerse en azından denediğini anlarsın + yapmadığını öğrenince daha mutlu olacaktır.

    5|5
    1|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • o kızın kıymetini bil. bu devirde böyle içten ve karşılıksız seven kadına kolay rastlayamazsın.

    1|0
    0|0
  • bence seni deniyo.

    1|4
    0|0
  • zarf atmış..kanma:))

    0|2
    0|0
  • Sexle aşkı ayırmış cogu zaman bende öyle diyorum ve sıkıntı yok

    1|0
    0|0
  • çok ihtiyacın varsa dayanamıyosan git kimle yaparsan yap bana dokunma demiş. bence yapma sonuçta seni düşündüğünden böyle demiş sen yaparsan üzülür belli etmese de. o bu fedakarlığı yapabildiyse sende onu kırmamak için kendini tutucaksın

    0|1
    0|0
  • Gitme kendinnde olmamaissin daha once gerek tok

    0|1
    0|0
  • Yuh seni sevmiyor bence ne demek git hayat kadınıyla birlikte ol ya. Bana dokunma da naparsan yap diyor yani. Muhtemelen seni de sevgili yapmış olmak için beraber. İnsan hiç mi kıskanmaz, tiksinmez ya. Sonuçta başkası sevdiğin adamın tenine değecek.. Şaşırdım

    0|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bence o kız, hayat kadınından bile daha aşağı biri...Ne demek "Git yap, parasını ben vericem"...Kendisi yapsa, en azından bu kadar düşmezdi...ama kendini en aşağı seviyeye indirmis bu düşüncesiyle...Yazık...

    0|0
    1|1
  • Sakın Ha!.. aman diyeyim en hassas konu daha da dilinden kurtulamazsın. Gitmiş gibi yap falan diyenler olmuş. Sakın sakın.. MEYL EDİYORMUŞ GİBİ BİLE yapmak felakete yol açabilir.

    Tepki ver

    Sen ne diyorsun ben o kadar düşük bir adam mıyım? Aşk olmadan seks olur mu falan de.. inanmasan da senden beklenen cevap bu..

    0|0
    0|0
  • Haha..Ben kız arkadaşıma gidip bir kızla birlikte olacam desem kesin vururdu beni veya onu koparırdı :S

    0|0
    0|0
  • o sana zarf atmamış ama sen onu kaldır at. bukadar geniş nasıl olabiliyor kız arkadaşın

    0|1
    1|0
  • sponsor bile olmuş desene.

    0|0
    0|0
  • ne gidicen oralarada kendini sexten soğutcan. Varsa iyi para eskort tut bişeyler anlarsın. Mektebe gidip hiiiç mideni bulandırma derim.

    0|0
    0|0
  • Basbaya deniyo senı:-Dyoo ciddi ciddi soruyosa sevmiyo senı:)

    0|0
    0|0
  • Sevdiginin sözünü dinlemelisin. bu fırsatı kaçırma derim.

    0|0
    0|0
  • birşey yapma yani çok önemli değil öyle vücuttan çıkan 2 gr su hepsi. Bir şekilde çıkıyor.

    0|0
    0|0
  • Öyle şeymi olur la :D yani gidiceksen gitte bunu kız arkadaşının bilmesi gerekmiyor.

    0|0
    0|1
Yükleniyor...