Reglken ağrı kesici içsem olumsuz bişey olur mu?

Of regl olmaktan nefret ediyorum karnım patlıycak şimdi sancıdan ayriyettende çok pis sinirliyiim hepinizi doğrayablirim ve ağlamam geliyor ve vücudum aşırı sıcak ve yarın staj var off ya dişi olmak ne zor canım tatlı istiyo 3 tane çikolata yememe rağmen ya bide biraz mide bulantısıda var bide belim çok ağrıyor ağrı kesici zararlı diyolar içsem kanamam dururmu olumsuz bişey olurmu hiç içmemiştim reglken içen var mı

Güncellemeler:
l*n zaten sinirliyim dingiller18 yaşındayım delirtmeyin adamı :D

0|0
6|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Ulan ne büyüttün be, 11 yaşında kız çocukları bile bu kadar ağlanmıyor bu muhabbete. Geçer, alışırsın

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 9

  • 45 yaşından fazlasın regl mi oldun :/ senin menopoza girmen lazım teyzecim.

    0|0
    0|0
  • Ne buyuttun bu kadar olunuyosa bı seferlık ben olayım yerıne kanks

    0|0
    0|0
  • Senede 4 defa adet olmak fizyolojik olarak yeterli istersen 90 haplık doğum kontrol hapı var al 3ay adet olma 3 ayda bir olursun

    0|0
    0|0
  • Orgazm Reglde Ağrıyı İlaçtan Daha Erken Dindirir

    0|0
    0|0
  • valla olmamaktan iyidir ablacım, kıymetini bil.

    0|0
    0|0
  • Kan içerde kalır diye biliyorum ben, yani pek sağlıklı değil.

    0|0
    0|0
  • Napak olek mi kardeş

    0|0
    0|0
  • ilac falan alma sakın
    uyumayı dene tabi uyuyabilirsen

    0|0
    0|0
  • Keşke dişi olsaydimda bemde cekseydim o agrıları.. hayat size güzel..

    0|0
    0|0
    • Delimisin nesi güzel be ağrıdan kıvränıyoz

    • Ee her güzel seyin bir derdi var.. Allah sana disilik gibi ir nimet vermiş olacak okadar..:-) :-) ahh ah keske olsaydım..

Kızlar Ne Diyor 6

  • Agri kesiciyi ic bu ay yapacak bisey yok. Ama "ayaklarini yere ciplak basma, kizim yere oturma kanepeye otur" diyen annelerin teyzelerin sozlerini dinlemeni tavsiye ederim. Agrisiz olmuyo ama kivrandirmior en azindan

    0|0
    0|0
  • http://www.youtube.com/watch?v=XHEL18z0aII majezik al ağrıyı keser.

    0|0
    0|0
  • ağrı kesici iç. boşuna ağrın varken ağrı çekmenin mantığı yoktur tıpta. kesilmesi değil, gününde olması önemlidir.

    0|0
    0|0
    • Yarım içim

    • Hepsini Göster
    • hayır içme. 1 senelik hemşirelik bilgilerim var. başka bir ağrı kesici iç

    • Asprin kanı cıvıtır. dolayısıyla daha fazla olur kanaman. başka bir ağrı kesici iç.

  • Ben alırım biraz kesintiye ugrar ama agriyi aliyor sonucta bide karnina sicak su torbası koy

    0|0
    0|0
  • Kanamanı keser bence içme. Buscopan var artık kızlar öğrenin şu mucizeyi :P

    0|0
    0|0
  • Sen menapoza girmedin mi ya :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...