19 yasındayım sünnet olucam ama korkularım var olanlar anlatabilir mi?

Müslüman olup sünnet olmam isteniyor ama korkularim da çok canim acirmi seks yaparken zevk alimim azalirmi?


0|0
814

En İyi Kız Görüşü

  • sünnetin seksten alınan zevki belirgin biçimde azalttığı kanıtlanmış bir gerçektir. hele hele cinsel olarak aktif bir insanın sünnet olması psikolojik sorunlara yol açabilir.

    1|3
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 7

  • Sen korkun için mi vazgeciyorsun Hayır böyle düşünme kendoni rahat tut seni sanki dogrucaklar mi efendimiz duysa çok sevinir biliyormusun onun yolunda gideceğine

    1|0
    0|2
    • Neden kesiliyorki anlamiyorum hem nasil cinsel ilişkide zevk alcam kesilinc

    • Peygamber efendimizin sunnetidir o hristiyanlikla Müslümanlığı birbirinden ayirt etmemdir yani biz efendimizin yolundayiz Allahin bize emrettiği budurbizi böyle kabul ediyor bu mecburdur

    • Müslümanlığı ve hristiyanligi birbirinden ayirt etmedir kisaca biz efendimizin yolundayiz

  • Acimicak acicik ucundan :D

    0|0
    0|0
    • O anda kalkarsa doktor ellicek ya

  • 19yasindasin bu yasa kadar neyi bekledin bide dinin ne senin

    0|0
    0|2
  • Oğlum getir ben halledeyim satırla.. parada istemem hayrıma..))

    0|0
    0|1
    • Memnuniyetle :D Sana açarım yani :D

    • Hepsini Göster
    • saçmalama

    • Ne oldu la g*vat :D açsana adamsan :D

  • sünnet olmak sünnettir yani farz değil istersen olmayabilirsin öncelikle bunu bil :) onun dısında din için değil ama sağlık için gerçekten gerekli... suanda avrupada amerikada bile sırf tıbbi nedenlerle insanlar cocuklarını sünnet ettiriyorlar zevk meselesini de aşağıda oğullarını sünnet ettiren abi açıklamıs karar senin :)

    0|0
    0|3
    • Hiç sünnetsiz biriyle cinsel ilişkin oldumu acaba?

    • Hepsini Göster
    • Normal sünnetli biriyle ilişkin oldumu

    • sünnetsiz biriyle beraber olmadım dedim demekki birlikte oldugum kişi sünnetliydi :D

Erkekler Ne Diyor 14

  • arkadaşım hiç kortkma. geçen yıl 10 ve 6 yaşında iki oğlumu sünnet ettirdim. anestezi yapıldığından operasyonda acı olmaz. operasyon sonrası da ağrı kesici serum veriliyor. sünnet sonrası en fazla 1 saat anestezi ağrısı olur. ondan sonra bir ağrı olmaz. bizim zamanımızda anestezi de yoktu.

    mantık olarak o kesilen bir deri deri çok acımaz. et kesilde eyvallah ama deri.

    gelelim faydalarına. sünnetsiz ilişki prezervatifle olan ilişki gibidir dış deri vajina duvarlarına yapışır penis kendi derisi içinde gir çık yapar ve asla ne kendine ne kadına zevk vermez.
    ama sünnetlide deri gergin olacağından sürtünme oluşacak ve zevk oranı artacak. penis başının kenarlarında da küçük pürüzler var onlar da kadını çıldırtacak.
    lafın kısası sünnet olunca daha çok zevk alacak ve zevk vereceksin
    sağlık konusunda da temizliği rahat olur hastalık yapmaz...

    0|0
    0|1
    • Sağol abi

    • sen de sağol. hiç korkma. inan çok rahat edeceksin. işemen bile rahat olacak rahat işeyeceksin, temizliğin rahat olacak, zevk olayı fazla olacak.
      ağrı ise 1-2 saat. o da kesikten dolayı değil anestezi ağrısı. düşünsene 6 yaşındaki çocuk bile buna katlandı ağlamadı

  • Daha geçen gün yazdı burada birisi , klinikte , kapı açık , 19 yaşında birisi , erekte halde sünnet oluyormuş , hatta kız arkadaşı görmüş. kapı açık , yaşını öğreniyor , adam o sırada erekte. Sorulardan 19 yaş sünnet yaz arat , o arkadaşla temasa geç , seni 19 yaş sünnet konusunda uzman olan kliniğe yönlendirsin.

    0|0
    0|1
  • Azıcık ucundan alcaklar kanka :D

    0|0
    0|0
    • Ya videolarini izledim moskovadayim şu an ama kötü kesiyorlar baska yöntemi yok mu bunun

  • öne doğru asılıyolar sonra kesip dikiyolar galiba öyleydi :D korkma acımaz

    0|0
    0|0
  • zevkin azalmaz aksine artar. erken boşalma sorunun yoksada olabilir. öyle düşün

    0|0
    1|1
  • Daha Geç gelirsin :)

    0|0
    0|0
  • Rahat ol kardeşim ucundan alıcaklar bu kadar adam sünnet oldu zevkte alıyosun merak etme

    0|0
    0|0
  • Sünnet sagliktir dostum

    0|0
    0|1
    • Anlamıyorum neden

    • Hepsini Göster
    • Olmamayi istiyorum aslinda

    • Olm bizdede cuk var zevkini alirsin sen merak etme sunnet güzeldir ol kurtul olmayacaksan milleti oyalama

  • Seninkini Baltadan başkasi kesmez

    0|0
    0|0
Yükleniyor...