Vajinadaki mantar nasil geçer ya?

Bazen oluyor beyaz akintilar sinir oluyorumm


0|0
2|14

En İyi Kız Görüşü

  • Onu tetikleyen şeyden kurtulman lazım. Pamuklu iç çamaşırlar kullan, hijyenine dikkat et, nemli bırakma, antibiyotik kullanıyorsan kullanmayı bıraktığında geçer, hava almasını sağla, mayalı şekerli gıdalardan uzak dur bir süre. İşte bunları yapınca hala oluyorsa, bir doktora görün.

    2|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • beyaz akıntı mantardan değil vajenitten olur. mantardan daha ilerisi. yani enfeksiyon yani temizliğine tam özen göstermemen.
    antibiotik ilaçlarla tedavi olur ama sürekli oluyorsa sen temizliğini tam yapmıyorsun demektir şunlara dikkat et

    burada bir bayana anlatmıştım sana da aynısını öneriyorum
    -sık külot değiş
    -günlük ped kullan kontrol elinde olsun
    -tüy temizliğini aksatma. tüy demek bakteri yuvası demek
    -tuvalete girerken önce elini yıka öyle gir. böylece temiz elle vajinanı yıkamış olursun.
    -toplu kullanılan tuvaletlerdeki peçete ve kağıtları kullanma. yanında kendi peçeteni taşı
    -tuvalette mutlak temizliğini su ile yap kağıtla temizlik olmaz
    -yıkadıktan sonra mutlak kurula. özellikle sıcak havalarda ıslak kalması hemen mantara sebep olur
    -sevgilin varsa mutlaka temizlik yapmasını iste. sevişmeden önce bölgesel temizliğini yapsın ve ellerini mutlak yıkasın. en güzeli duş almak.
    -toplu taşıma araçlarında iner inmez elinizi mutlak dezenfekte edin. milyonlarca insan dokunuyor çünkü
    -olur olmaz yerlerden yemek yemeyin
    -bir de idrar yolu enfeksiyonu olmaması için altını sıcak tut üşütme

    0|0
    0|0
  • geçse bile yine çıkar bakterilerden korumak istiyorsan hacı şakir sabunla yıka saf dogal sabun oldugu için zararda wermez sonra kagıt hawluyla kurla ama once bir doktora gidip antibiyotik al

    0|0
    0|0
    • toplum we insanlar nekadar cahil cehalet içinde yüzüyoruz ya madem bilmiyorsunuz sazan gibi ne dalıyorsunuz pislikle bir alakası yokdur wajina kendi başına bakdıgın zaman çok temiz bir organdır kendi kendini temizler wajinada mantar ya da bakteri oluşması pis olmakla alakası yok açık bir yara gibidir wajina naylon karısımı iç çamaşırı giymek mantara bakteriye sebep olur dar pantolon giymek mantara bakteriye neden olur bu kişinin pis oldugu anlamına gelmez..
      siz burdaki abuk subuk yorumlara bakmayın dediğim gibi önce bir doktora gidin iç çamaşırınız pamuklu olsun birde dar kot filan giymeyin birde dediğim gibi hacı şakir sabunla yıkayıp kurulayın geçmiş olsun efendim.

  • Valla hic bilgim yok abla yaa, yalan yok hiçte vejinam olmadı.
    Ama çok isterdim bir kere olmasını

    0|0
    0|0
  • Doktora git. Mantar ilacı yazsın sana.

    0|0
    0|0
  • Doktora gidip antifungal ilaç alacaksın

    0|0
    0|0
  • hergün yıka tüysüz bırak her yımadan sonra iyice kurula ve çocuk pudrasıyla pudrala ve fazla terli bırakma

    0|0
    0|0
  • @TuzluRevani katılıyorum. mantar için hem oral ilaç hem de vajinal ovül kullanman gerek. buna karar vercek olan da jinekolog. geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
  • Uzmana gorun

    0|0
    0|0
  • kremle

    0|0
    0|0
  • Temizliğine dikkat et bu senin pisliğin

    0|0
    0|0
  • mantarlı a m kokusu kadar iğrenç bir şey yok.

    0|0
    0|0
  • Ufff cok pis ya (kokuda yapiyordur simdi o)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • çare jinekolog.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...