İki adet arası lekelenme neden olabilir? Roaccutane kullanıyorum bununla alakalı olabilir mi?

Hiç böyle bir şey olmazdı. Adetimin üstünden 15 gün geçti ve bugün çok açık renkli kanla karışık sıvı geldi. Kahverengi lekelenme diyebiliriz. Sizce Roaccutane'la alakalı olbilir mi? Onu 2 aydır kullanıyorum ama ilk kez böyle oluyor. Zaman zaman da karın ağrılarım olmaya başladı. daha adet günüme çok var.


0|0
1|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • Roaccutane çok ağır bir ilaç. karaciğeri ve psikolojiyi aşırı zorlayan bir ilaç. her ay kontrole gidip kan tahlili yaptırman gerek. ayrıca psikolojik destek alman faydalı olur. aşırı depresyon yapar.

    ara kanama ya da lekelenme yaparmı bilmiyorum ama çoğu hastada adet gecikmesi yaşanmış. burun kanamaları yaşanmış.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Snn bahsettigin ilacla ilgili bir bilgim yok ama bendede oldu bir kaç defa. Cok büyütülücek bişi oldgunu snmıyorm

    0|0
    0|0
Yükleniyor...