Jinekolog muayenesi nasıl yapılıyor?

jinekologa gtcem de açıpdamı kontrol ediyo gidenler bir muayeneyi anlatabilirmi?

Güncellemeler:
KIZIM BEN MAVI PROFIL AMA YANLS ANLAYP sacma YORUM YAZMAYN

0|0
2|2

En İyi Kız Görüşü

  • E açıp kontrol ediyor tabii kıyafetle bakacak hali yok :D
    Altını çıkarıyorsun komple. Sana terlik ve üstüne giyebileceğin gecelik tipi birşey veriyorlar. www.atmosmed.info/.../6f438f067d85e6a0.jpg
    Böyle bir koltuğa uzanıyorsun aynen bu şekilde. Jinekolog da bacaklarının arasına sandalyeye oturup kontrolünü yapıyor. Nasıl kontrol edeceği ne için gideceğine bağlı. Bakireysen zaten ona göre muayene ediyor. Ya da mantar için veya herhangi bir enfeksiyon için gidiyorsan pamuklu çubukla örnek falan alıyor. Korkacak birşey yok ama endişelenme.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Fantaziye bak be giden varsa anlatabilirim diyor 😂☺

    0|0
    0|0
    • Anlatabilirmi diyor olucaktı (otomatik düzeltme)

    • Hepsini Göster
    • Erkekler ne zamandır jinekologa gidiyor

    • hee mavi profilde sorunca :-D yanls anladn

Erkekler Ne Diyor 2

  • hepsi açıp kontrol etmez

    0|0
    0|0
  • senin jinekologda ne işin var la? çift cinsiyetlimisin?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...