Rahatlamak icin yapilan masturbasyonu aciklayalim abi?

Merhabalar ben on sekiz yasindayim okullar baslayali 2 hafta oldu. okul basinda iste bir daha masturbasyon yapmama karari aldim 2 hafta boyunca hersey guzel gitti ama bugun dayanamadim ve yaptim ama cok agri vardi baya bir zorluyordu beni. Dini alimlere gore rahatlamak icin yapilan mast. Caiz. Ama bu rahatlamak ne anlamda ben gunaha mi girdim mesela? (Pornoizlemiyorum kesinlikle) zevk icin yapilan mast haram deniyo tamam zevk icin yapilan belli de rahatlama konusu beni biraz tedirgin ediyo bide bir forumda okudum haftada bir tane yaparsan harama girmiyormus cok sacma geldi lutfen sunu bir aciklayin beyler..


0|0
0|1

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • Din den soğutuyor bu saçmalıklar, sallamışlar hacı inanma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...