Bekaret ilişkiye girmek mast haricinde falan kaybedilebilir mi?

Arkadaşlar merak ediyorum ben bunlar dışında bozulabilir mi? İlla bir şey girmesi gerekiyo mu?


0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 9

  • vajinaya gelen ani bir darbe , kaza sonucu bir yerden düşme vs olaibilir...
    kaybedip baheme mi arıyorsun

    1|0
    0|0
    • Allah ıslah etsin seni

    • ada gibi cevap veridik ne bekliyordun

    • Terbiyesizlik yapmana gerek yok kaç yaşındasın. 19 yaşında bir kıza nasıl bu tarz konuşursun ayıp yani pes diyorum..

  • boş boş konuşmayın cinsel ilişki veya cinsel organa bir temas olmadığı sürece zar yırtılmaz okadarda allaha emanet durmuyor bozulması içinde 10 cm den fazla bir şeyle teması olması lazım hiç mi haydar amcanızın köşe yazılarını okumuyosunuz =D

    0|0
    0|0
  • Mümkün kaza vs. gibi durumlarda.

    1|0
    0|0
  • Ama o zaman kaybetmis oluyosun vermis olmuyosun ki sorun olcak bisey degil ben gecen 20 lira kaybettim mesela :)

    0|0
    0|0
  • Bisikletten düşünce de gidiyormuş. Valla sizin yalancınızım :D

    1|0
    0|0
  • at binenlerde bisiklet kullananlarda koşuculara falan rastlanabiliyor.

    0|0
    0|0
    • Ya ben bisiklet biniyorum ama yani normal ilişkiye gireninki gibi olmaz dmi

    • yok canım ama kan gelir. yani biseletin biyere girmesine gerek yok bisiklet selesinin ani baskısından olabilir. yani bir engele geldin aniden kalkıp sert bir şekilde oturman zarar verebilir.

  • Kendi kendine naail bozulsun

    0|0
    0|0
  • evet girmeden olmaz

    0|0
    0|0
  • Daha önce bir defa bozmustum pebisimin kalinligi bas parmagimin 4 kati falan ona ragmen 7 8 girmede bozulmustu

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Darbe , Yüksek bir yerden düşmek, bale gibi aşırı esneklik gerektiren sporlarda bacakları çok gerdiğinde bozulma olaylarıyla karşılaştım.

    0|0
    0|0
  • Ben adetliyken tuvalette peceteyle sileyim dedim çok kaygandi hooop içine. Umarim bisey olmamistir ama canim yandi

    0|0
    0|0
    • Ayyy çok kötü bir durum yaa

    • Hepsini Göster
    • Çok kotu bisey gözüne şampuan kacmis da Yannis gibi oldu

    • :( Belki bir şey olmamıştır doktora git bir baktır. Çok korkuyorum böyle bir şey yüzünden kaybederim diye..:(

Yükleniyor...