Kapat

10 gündür mide ilacı alıyorum ve cinsel güçte bir problemler olmaya başladı? Erkekler cevap versin?

Slmlar arkadaşlar yaklaşık olarak 10 gündür mide ilacı alıyorum ve cinsel güçte bir problemler olmaya başladı normalde ilk ilişkiden 15 20 dk sonra 2. ye geçerdim ama artık geçemiyorum ereksiyon olamıyorum bunu nasıl atlatabilirim mide ilacını da bırakmamam gerekiyo tşkler...


0|0
0|2

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ağa bolca meyve ve besin tuket çünkü her zaman ayni performans olmaz. Takviye lazim kimyasalı bırak normal takıl mesela. 2, porsyonda en çok yoğurt tuket. Ozaman super olur

    0|0
    0|0
    • kimyasal aldığım sadece midemden rahatsızlığım olduğu için alıyorum o etkiledi aga beni ama dediklerini dinliycem :) sağolasın

    • Hepsini Göster
    • her sabah içiyorum kardeş mide hapını her gün yani seks zamanı değil

    • Tamam ağa ve reflumu var sendeki hap kullanıyor?

  • piskolojık bence

    0|0
    0|0
Yükleniyor...