Erkekler neden kızları kandırmaya çalışırlar ?

arkadaşlar dikkatimi çekti bu sitede hemen hemen tüm erkekler bizim için bekaret önemli değil önemli olan insanın içi ben bakire olmayan biriylede evlenirim yada sizce beraber olmalı mıyım sorularına tabi ver gibi yorumlar yazıyorlar ? bu dediklerinize gerçekten inanıyor musnuz ? neden burdaki insanalrı akndırmaya çalışıyorsunuz ?


0|0
1|27

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben inanıyorum

    0|0
    0|0
    • neye ? açıklayabilir misin ?

    • Hepsini Göster
    • Yapmazsan sevdiğine inanmam diyorsa eğer o çocuğu anında bırak demektir, ben her zaman ilişkilerimde eğer o konu açılırsa seviyorum ve beklerim derim ki hiçbir zaman da istememişimdir.

    • teşekkürler

Erkekler Ne Diyor 26

  • çünkü kız kardeşleri yok yada var ama kendilerine namusludurlar.

    buradaki erkekler kadar kızlarda masum değil unutma.

    bekaret önemli değil denmelerinden kasıt evet biriyle yatacaklarsa bekaret onemli değil

    ama iş evlenmeye geldimi bye bye oluyor .

    1|0
    0|0
    • bende öyle olduğunu düşünüyorum bu bye bye olayını ama neden burda bu inkar ediliyor

    • neden burda inkar ediliyor biliyormusun , kızlara yaranmak için , olurda bur4da birtane düşürebilirmiyim sonra eve nasıl atarımın hesapları ... emin ol.

  • Benim çıktığım kızın ilk çıktığıyım. Bu zamana kadarda kimseyle bir ilişki yaşamamış birini aradım. 3 Kişiyle çıktım. 3üde öyleydi. İlk 2si uzun süreli olmadı, tanıdıkça insanları fikirlerimi beyan etmişimdir. Eninde sonunda sonuncuda buldum gerçeği. Uzun süreli bir ilişkim var mutluyum. Fakat bunları bulmak baya zaman aldı. Çok yalnız kaldım açıkcası. Ve emin ol, bekareti olmayan bir kadını, bir erkek almaz. Her zaman sürteceksin ki biz erkekleri, değerli olasınız. Bu sizinlede alakalı değil insanlarda böyle. Seven Sisi, Sien Sevilir hesabı anlatabilmişimdir umarım.

    0|0
    0|0
    • çok çok saçma bir düşünce inan

      siz ne sanıyosunuzki kendinizi o kelimeyi kullanamk istemiyorum ama srtelimde gözünüzde değerli olalım sen kendi tanıdığına bunu kondurabilir misin

    • Umarım kırılmazsınız fakat diğer yorumlara verdiğiniz cevaplardan, gerekli izahı yapmak gereksiniminde bulunmak istemiyorum. iyi geceler.

  • kızların işine geliyor kandırılmış olmaları. kendi isteğimle verdim ben kaşarım diyecek hali yok sonuçta. atın tabi suçu direk erkeğin üzerine değil mi?

    0|1
    0|0
    • değişik bir bakış açısı

      peki genelde ilk yapılanlarda erkekelrin biraz ısararcı olduklarına inanmıyor musun ?

    • Hepsini Göster
    • iyiymiş... ama bu bence yine de istisnai bir durum.

    • bence çok geçerli bir durum :))

  • daha herifleri tanımadan önyargı yapıp kandırmaya çalışıyosun deme. ben evlenmem bakire olmayanla ama evlenen de var farketmiyo adamlara öyle düşünüyorlar

    0|1
    0|0
  • Bu sitede verdiğim 1800 civarı cevaptan hiç biri yalan değildir..

    Gerçekten de benim için bekaretin hiç önemi yoktur, benim için bekaret; toplumumuzun bir türlü aşamadığı saçma ve önemsiz bir konu.

    0|0
    0|0
    • bu kadar eminsin yani o zamn tanıdıkalrınında yapamsından rahatsız olamzsın

    • Hepsini Göster
    • Kız kardeşim yok ama olsaydı sorun olmazdı

    • :)

  • Hemen hemen bütün erkekler demiyodur ama sen onlara denk geldin belli. Ayrıca o tür insanlarla muhabbet bile etmeni tavsiye etmem.

    0|0
    0|0
    • kimseye denk felan gelmedim ben genel düşüncem bu

  • BEKARET OLAYI HERKESE GÖRE DEĞİŞİR.KİMİ TAKAR KİMİ TAKMAZ. SEVGİLİM BANA DOĞRULARI SÖYLEYİM KIZ DEĞİLİM DESE SORUN OLMAZ EVLENİRİMDE. AMA SAKLAYIP GERDEKTE BOZUK OLDUĞUNU BEN ANLARSAM İŞ DEĞİŞİR

    0|0
    0|0
    • hımm

      peki hiçbir bakireyle beraber oldun mu herhangi birşey vaad edip yani evlenicez zaten deyip

    • sevdiysem ve sevildiysem kızlığın önemi yok. şu anda kızlar vajınadan yapmasada anal yapıyor sevişmenin her türlüsünü yapıyor bu yüzden bekaret vajınada değil kafada olmalı

    • hayır bakirelik bozupta kandırıpta vebalini alamam. anal oral yaptık tabi her türlüsünü ama bozmadım şimdiye kadar bozmamda

  • bakire olupta agzına alan anal yapan kilotla kalan neleri denk geldi o yuzden ben oluruna bıraktım:)))

    0|0
    0|0
  • bakirim vede issizim.kendimi örnek veririm sadece beni benim gibi düşünen önyargısız ve empati yapanlar ilgilendirir.gerisi detaydır.kimse kimseyi kandıramaz aklını kullanan kimseye kanmaz.

    0|0
    0|0
  • buradaki erkekler muhabbet etmek için bekaret önemli değil filan diyor.türkiyede bekarete önem vermeyen 1 tane erkek gösterin bana ben bekareti bozulmus bi kızı alıcam

    0|0
    0|0
    • doğruları söylediğin için saol

      peki erkekler neden öyle konuşuyor ?

    • ortalık bozuklardan geçilmiyo neden bahsediyosunuz ya. vajına sağlam gerisi her türlü olmuş yapmayan kızmı var türkiye çok az çokk

    • pc nin basında kusura bakma ama cinsellik te geze geze azıyolar amac muhabbet tanısmak filan ..bende erkeğim ama abaza değilim:)..sürekli cinsellikle ilgili sorular..

  • kızlar kendilerinin kadırılması istedikleri içim

    0|0
    0|0
    • içeriğide okusaydın keşke

  • bu sıtede o kadar cok anal hıkayesı okudumkı bekaretın hıc bır önemi olmadağına karar verdim

    0|0
    0|0
  • kimsenin zaten artık bakire kız bulabileceğine inandığı yok için rahat olsun.

    0|0
    0|0
    • ne diyosun sen ya ben kendim için mi dedim bunu ? benim anlatmak istediğim başka

    • yani ben kimse seni kandırmıyor diyorum.

  • direk isteyince vermedikleri için :)

    0|0
    0|0
    • peki sonra pişman olabilicekelri aklınaz gelemz mi

    • Hepsini Göster
    • benim için bu druum geçerli değil zaten ama birçok kız için yaaprsak evleniriz gibi baktıkalrı eksin sizlerden bundan istifade ediyossunuz

    • haa tabi canım 17 yaşındaki liseli kızlar evleniriz diye çıkıyolar zaten

  • çökmek için niye olcak soruya bak peh

    0|0
    0|0
    • hahaha :D tespitlerim doğru mu yani ?

  • Çünkü yalanlar, gerçeklerden daha ucuzdur ayrıca veresiye alınır peşin satılırlar.

    0|0
    0|0
    • kızlar için mi diyorsun sen bunu

    • Hepsini Göster
    • evelniriz zaten deyip beraber oldun mu hiç peki

    • beraberliklerimde vaat,zorlama yada benzeri şeyler olmadı.kendiliğinden olan şeylerdi bunlar.

  • beyler kız durumu çakmış dierlerine haber vermesin :(

    0|0
    0|0
    • hahaha :D güldüm

      dalga mı geçiyorsun onu anlamadım ama ?

  • kandırmaya calıştığımızı nerden biliosun?

    0|0
    0|0
  • Hemen hemen ne ya bu sitedekiler şeyimde diil genelleme yapma bari hemem hemenmiş ..

    0|0
    0|0
    • anlaamdım ne demek istiyorsun ?

    • Hepsini Göster
    • ?.. ilişkiye girmek istio istemio sorularına cevap ermem vermişsemde " woaaw .s soru" yazarım . Cam sorusu sorulmadaı yada bn görmedim sorarlarsa açmayın camı üşütürsünüz yarzarm sanal ilişkiye tamamen karşıyım ezik işi bnce . Bu sitede ciddi cevap için diil eğlence olsn die takılıorum bni ekleyen kimseyide kabul etmedm işim olmaz bide cinsellik kategorisi sorularına cevap vermiorum çok seviyesiz bişey hani abaza mekanı olarak kalsın ...

    • en azından doğruları konuştuğun için saol emir :D

      ama keşke arada düşünceleridenide yani gerçekleride yazsan henüz açılmamış goncalar uyansa saol :)))

  • şmdi şu soruya gerek ar mı ya :) herke bilmiyo mu neyin ne oldğunu?

    0|0
    0|0
    • gerekli gördümki soruyorum

      mesele bu olmamlı bence bizimle gerçek düşüncelerini paylaaşbilir misin ? isterim bunu

    • Hepsini Göster
    • ne kadar üzücü ama değil mi :( insan biraz düşünür bunların olabileceğini

      kızları aşık edip bir bakıma duygusal olrak zorla yaptırma taktiği var mıdır erkelerde

    • walla uzun lafın kısasını.beçen bi bekaret sorusu wardı orda söyledm.üşenme ara bul.lütfen

  • ne kandırması özgür bir ülkede yaşıyoruz. başına silah mı dayıyorlar ister yap ister yapma

    0|0
    0|1
  • Bak kardeşim, ben bu güne kadar bir çok kızla konuşmuş, kızların psikilojilerini çözmüş nerede nasıl tavır takınacaklarını önceden bilen ve bir kızı çok kolay yola getirebilen birisiyim (tecrübe). Bir çok kızla konuştum. Akşamları gezerken önüme poposunu çarpanlarımı, elleriyle kasıklarımı taciz edenlerimi, gögsüslerimi elleyen arkama vuranlarımı dersin, yanımda erekte olacağım türden ses çıkaranlarımı dersin bir sürü tacize maruz kaldım kızlar tarafından belki 10 belki 15, ama aralarından sadece birisini dudaktan öptüm, evet istesem şu an bile gecemi güzel geçirebileceğim kızlar var ben erkeğim güzel kardeşim değilim benimde canım istiyor vallaha billaha çok canım istiyor ama nefsime hakim oluyorum olmak zorundayım çünkü ben gelecekte eşiminde benim gibi temiz olmasını istiyorum, tek temennim bu. Sen iffetini korursan Allahta nasibini korur...

    0|0
    0|0
  • Bekaret mevzularında kimsenin kimseyi kandıracağını sanmıyorum Genelde bu konuda katı olan, hep katıdır. Ama madem bekaret meselesi kafaya takmıyorum diyorsa bir erkek, o zaman çeşit olsun diye düşünüyor olabilir. Çeşit olsun diyede , sürekli sevgili değiştiriyor, kadınlarda bekaret meselesinden ayrıldı sanıyor. Büyük ihtimal ilişkiye başlarken bekaret meselesinde doğruyu söylüyor. Beraber olduklarından birinide sever evlenir belki. Asıl sorulması gereken konu, seni gerçekten sevip sevmediği. Yoksa erkeklerin çoğu için cinsellik 2. plandadır. 1. planda ise sevgili bulmak vardır.

    0|0
    0|0
  • Evlenecegim diye bi kızın bekaretini alırsam evlenırım ;)

    Kaşar olmadıktan sonra bakire olmayan biriylede evlenırım ...

    Bedendeki onemlı degıl ruhtakı onemlı ...

    0|0
    0|0
    • aynı sorudaki gibisin

    • Bi kız bana erkeğim diyip hazinesini sunduysa onu ölüme dek sırtımda taşımak onu sahiplenmek benim için onurdur ;)

    • Tabi bu demekki herkes aynı sorumluluğu alır söz verirse tutar. Söz onurdur. Verilirse kayıtsız şartsız tutulur.

  • Baştan dürüstçe söylediği sürece takmam, çünkü bende bakir değilim.

    0|0
    0|0
    • seni bu konuda tebrik ediyorum en azından bakir olamdığın için böyle düşünmen normal

      ama bunu bazı hemcinselrinin yaptığını düşünüyor musun ? öyle deyip deyip sonrada dönen veya kıza hakaret eden sen zaten emyiliydin diyen

    • Vardır illaki öyleleri. Burası Türkiye..

    • evet ama vebal almamk önemli

  • sen dinleme onları sakın koru kendini

    0|0
    0|0
    • mesle ben değilim bu kadar inandırıcı konuşmanız ilginç ve inanalar var ne yazıkki

    • konuşmanız deme de konuşmaları desen daha uygun olur ben kimseyi günaha teşvik etmem

Kızlar Ne Diyor 1

  • Kimse kimsenin aklı ile hareket etmemeli, herkes her hareketinde kendi sorumluluğunu üstüne almalı. Kızlarında aklı var.

    0|1
    0|0
    • tabikide ama şuda var bunu çok gördüm inan kızalr biraz daha duygusal ve bazen o kadar çok bağlanıyolarki yapmazsan biter denildiğinde belki çok gönüllü olmasada yapabiliyyorlar insan hata yapmaya meyilli benim gözümde rkeklerde bu durumdan istifade etmemli bence yanlış mı düşünüyorum ?

    • Hepsini Göster
    • ortak sorumluluk kelimesi çok doğru

      ama erkeklerde negatif anlamda bir ısrarcılık gördüğümü söylemeliyim

    • ısrarcı adamla ne işi var o zman o kızın tuhaf olan o kız daha kendi kararını alamıyorsa o zman sonradan üzülmeyi hak ediyor demektir

Yükleniyor...